Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/04/2024, 06:24:46

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Euroviisut  (Luettu 63688 kertaa)

Juulia

  • Vieras
Re: Euroviisut
« Vastaus #40 : 22/05/2006, 19:01:13 »
No olihan se aika historiallinen tapahtuma. Ajattelin että kerrankos se ihmisen elämäniän aikana tapahtuu.. joten kyllä, olen nähnyt kun Suomi voitti Euroviisut ;)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Euroviisut
« Vastaus #41 : 22/05/2006, 20:23:16 »
Tänään kuulin, et siskontyttö 6v oli kattonu viisut kokonaan.  :D Eikä kuulema ees ollu ihmetelly Lordin asuja.. Oli vaan hurrannu ja huutanu kun Suomi voitti!  ;D

Jartsa

  • Vieras
Re: Euroviisut
« Vastaus #42 : 22/05/2006, 21:00:36 »
Juu, ei lapset Lordia pelkää jos ei pelokkaat aikuiset pelottele...  Lapsen normaaliin kehitykseen kuuluu kohdata pelottaviakin asioita ja aikuisen tehtävä on selittää asia niinkuin se on: sedät ja yksi täti on vaan pistäny mörkövaatteet päälle. Pieni lapsi ymmärtää asioita aika pitkälle, pidemmälle kuin me aikuiset ehkä huomaammekaan. Järkevästi selitetty tosiasioihin perustuva selitys on lapsesta ihan järkeenkäypä, varsinkin jos se tulee luotetulta ihmiseltä kuten vanhemmat. Nykyisten tietokonepelien aikana Lordi on ihan mummokamaa ja lapsikin sen tietää...  :)

point

  • Vieras
Re: Euroviisut
« Vastaus #43 : 22/05/2006, 21:06:35 »
Tänään kuulin, et siskontyttö 6v oli kattonu viisut kokonaan.  :D Eikä kuulema ees ollu ihmetelly Lordin asuja.. Oli vaan hurrannu ja huutanu kun Suomi voitti!  ;D

Meidänkin 6-vuotias katsoi viisut alusta loppuun, eikä nähnyt painajaisia. ;)

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Euroviisut
« Vastaus #44 : 23/05/2006, 00:20:15 »
Ehkä minä vähän yliregoin noista Lordin asuista, kun meidän poikien elämä on muutenkin järkkynyt, kun ne on semmoisia viimesen päälle isin poikia...ja ne ei kyllä pelaa mitään tietokone pelejäkään. En halua totuttaa heitä siihen, että mikään ei enää tunnu missään. Luulen, että tämä nykymaailma on ihan tarpeeksi rankkaa ilman sen kummoisia lisävirikkeitä. Ei nuo Euroviisut ole todellakaan ainut ohjelma, joka menee meillä kovan seulan läpi, ei noissa kaikissa lastenohjelmissakaan ole sitten niin mitään, mitä kasvava lapsi tarvitsisi.

Kisu

  • Vieras
Re: Euroviisut
« Vastaus #45 : 23/05/2006, 09:02:17 »
Ehkä minä vähän yliregoin noista Lordin asuista, kun meidän poikien elämä on muutenkin järkkynyt, kun ne on semmoisia viimesen päälle isin poikia...ja ne ei kyllä pelaa mitään tietokone pelejäkään. En halua totuttaa heitä siihen, että mikään ei enää tunnu missään. Luulen, että tämä nykymaailma on ihan tarpeeksi rankkaa ilman sen kummoisia lisävirikkeitä. Ei nuo Euroviisut ole todellakaan ainut ohjelma, joka menee meillä kovan seulan läpi, ei noissa kaikissa lastenohjelmissakaan ole sitten niin mitään, mitä kasvava lapsi tarvitsisi.

Etköhän sinä lonely tunne itse omat lapsesi parhaiten ja tee kaikkesi heidän hyväkseen. :) Toiset lapset ovat herkempiä kuin toiset ja se koskee myös herkkyyttä nähdä esim. painajaisia. Vanhempien tehtävä on arvioida, mitä lapset sen myötä ovat valmiita ottamaan vastaan sekä asetettava rajat sen mukaan.. Mielestäni on hienoa, että välität lapsistasi niin paljon, että pohdit, mikä on soveltuvaa heidän katsoa televisiosta!

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Euroviisut
« Vastaus #46 : 23/05/2006, 21:42:37 »
ei noissa kaikissa lastenohjelmissakaan ole sitten niin mitään, mitä kasvava lapsi tarvitsisi.

Esim. suurin osa la- ja su-aamujen maikkarin ohjelmista on aika syvältä ja poikittain  >:(
Fear never fixed anything.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Euroviisut
« Vastaus #47 : 23/05/2006, 21:59:23 »
ei noissa kaikissa lastenohjelmissakaan ole sitten niin mitään, mitä kasvava lapsi tarvitsisi.

Esim. suurin osa la- ja su-aamujen maikkarin ohjelmista on aika syvältä ja poikittain  >:(
No niin on.
Ad astra per aspera!




Jartsa

  • Vieras
Re: Euroviisut
« Vastaus #48 : 23/05/2006, 22:42:23 »
Mä kans ihmettelen näitä nykyajan "piirrettyjä"... Ihme meuhaamista ja psykopaattista riehumista.  :o
30 vuotta sitten kun jouluisin tuli katsottua Samu Sirkan Joulutervehdystä sun muita piirrettyjä, niin minustakin tuli rauhanturvaaja ja SPR:n jäsen, eikä mikään palkkasoturi ja sarjamurhaaja...  :) Hymiö tuohon perään, mutta totta vähintään toinen puoli...

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Euroviisut
« Vastaus #49 : 23/05/2006, 22:51:55 »
Mä kans ihmettelen näitä nykyajan "piirrettyjä"... Ihme meuhaamista ja psykopaattista riehumista.  :o
30 vuotta sitten kun jouluisin tuli katsottua Samu Sirkan Joulutervehdystä sun muita piirrettyjä, niin minustakin tuli rauhanturvaaja ja SPR:n jäsen, eikä mikään palkkasoturi ja sarjamurhaaja...  :) Hymiö tuohon perään, mutta totta vähintään toinen puoli...

 ;D  ;D

Maija mehiläinen ja Taotao oli ihania myös.  :D