Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 07:19:30

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen  (Luettu 67055 kertaa)

miipe

  • Vieras
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #80 : 18/09/2006, 12:42:21 »
Onnea kaikille voittajille!!!!!!!  ;D

Kisu

  • Vieras
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #81 : 16/10/2006, 19:21:36 »
Arpaonni suosi minuakin. Olen mukana eräässä kuluttajaraadissa ja siinä järjjestettiin arpajaiset erääseen kyselyyn vastanneiden kesken. Ko. kyselyyn vastasin aika viime tingassa, mutta näköjään ehti ajoissa. Nyt tuli palkintona Hackman Etiquett 3l haudutuspannu. On UPEA!! Ja käyttöä löytyy varmasti. Vielä ihan tosin en raaski käyttöön ottaa vaan esittelen sitä tuollaisenaan ainaskin sisarelleni joka vkl on tulossa kylään. ;D

Ko. paikasta on tullut muutenkin kivoja kylkiäisiä.. Mm. Fiskars Functional form setti: 6kpl haarukoita ja veitsiä, salaattiottimet (vissiinkin tai jotkut semmoiset, kahden isohkon ruokalusikan näköä) ja Fiskarsin juustosetti (2 juustohöylää (kova ja pehmeä juusto) ja 2 juustoveistä (erilaisille juustoille nekin). :)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #82 : 16/10/2006, 19:25:58 »
Arpaonni suosi minuakin. Olen mukana eräässä kuluttajaraadissa ja siinä järjjestettiin arpajaiset erääseen kyselyyn vastanneiden kesken. Ko. kyselyyn vastasin aika viime tingassa, mutta näköjään ehti ajoissa. Nyt tuli palkintona Hackman Etiquett 3l haudutuspannu. On UPEA!! Ja käyttöä löytyy varmasti. Vielä ihan tosin en raaski käyttöön ottaa vaan esittelen sitä tuollaisenaan ainaskin sisarelleni joka vkl on tulossa kylään. ;D

Ko. paikasta on tullut muutenkin kivoja kylkiäisiä.. Mm. Fiskars Functional form setti: 6kpl haarukoita ja veitsiä, salaattiottimet (vissiinkin tai jotkut semmoiset, kahden isohkon ruokalusikan näköä) ja Fiskarsin juustosetti (2 juustohöylää (kova ja pehmeä juusto) ja 2 juustoveistä (erilaisille juustoille nekin). :)

mitenkäs sellaseen kuluttajaraatiin pääsee mukaan??
mitenniinyhtäänuteliastahtookans





Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #83 : 16/10/2006, 19:28:03 »
Arpaonni suosi minuakin. Olen mukana eräässä kuluttajaraadissa ja siinä järjjestettiin arpajaiset erääseen kyselyyn vastanneiden kesken. Ko. kyselyyn vastasin aika viime tingassa, mutta näköjään ehti ajoissa. Nyt tuli palkintona Hackman Etiquett 3l haudutuspannu. On UPEA!! Ja käyttöä löytyy varmasti. Vielä ihan tosin en raaski käyttöön ottaa vaan esittelen sitä tuollaisenaan ainaskin sisarelleni joka vkl on tulossa kylään. ;D

Ko. paikasta on tullut muutenkin kivoja kylkiäisiä.. Mm. Fiskars Functional form setti: 6kpl haarukoita ja veitsiä, salaattiottimet (vissiinkin tai jotkut semmoiset, kahden isohkon ruokalusikan näköä) ja Fiskarsin juustosetti (2 juustohöylää (kova ja pehmeä juusto) ja 2 juustoveistä (erilaisille juustoille nekin). :)

mitenkäs sellaseen kuluttajaraatiin pääsee mukaan??
mitenniinyhtäänuteliastahtookans

Niin just!  ;D  Hyviä käyttökelpoisia kylkiäisiä!  :)

Poissa Jensku

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2251
  • KFOR 10/02-10/03
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #84 : 16/10/2006, 19:28:47 »
mitenkäs sellaseen kuluttajaraatiin pääsee mukaan??
mitenniinyhtäänuteliastahtookans

Nih!  mäkansuteliaana ::)
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa 
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille
kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan
kulkevatkaan
- Tommy T.

Kisu

  • Vieras
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #85 : 16/10/2006, 19:52:35 »
Puolvahingossa.. ;)

Kuopiossa osallistuin johonki kurkkusalaattimaistajaiseen saaden muuten palkinnoksi suklaalevyn siitä, että hetken käytin aikaani. Samalla kysyttiin, että suostuisinko ottamaan purkin jotaki valkosipulisalaattikastiketta ja arvioimaan sitä meilin kautta. Mikäs siinä, sain tosi hyvää salaattikastiketta ihan ilmatteeks.. :) Ko. meilissä sit oli mukana kysely, että kiinnostaisko tulla mukaan tähän kuluttajaraatiin, jossa siis päivittäistavaroiden ostotottumuksia kait pääasiallisesti kartoitetaan ja arvelin, että mikä ettei. Lähinnä syynä oli se, että sieltä luvattiin semmoisia tilastoja perheen kulutustottumuksista. Ne tilastot on muuten oikeesti ollu apuna, kun oon joutunut rahan käyttöänmi arvioimaan. Kylkiäiset mitä oon saanu, on tulleet ihan todellisina yllätyksinä ja motivoineet kivasti. :D

Jos oikeesti jotakuta kiinnostaa, niin mie voin kysellä sieltä asiasta. Ko, tutkimus vaatii jonkin verran vaivannäköä kauppareissujen jälkeen, mutta ei todellakaan mitään ylivoimaista. Kiinnostuneet laittakoot miulle privaa, niin ei täytellä tätä keskustelua niillä jutuilla enempää. :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #86 : 16/10/2006, 20:16:05 »
Tässä tietoa Kuluttajaraadista
Ad astra per aspera!




Kisu

  • Vieras
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #87 : 16/10/2006, 20:22:10 »
Tässä tietoa Kuluttajaraadista

Tosin mie oon AC NIelsenin vastaavassa, eli eri firma. :) ACNielsen
« Viimeksi muokattu: 16/10/2006, 20:24:25 kirjoittanut Kisu™ »

miipe

  • Vieras
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #88 : 17/10/2006, 10:02:38 »
Ystäväni Toni voitti 2 lippua BB-talk show:hun nyt sunnuntaiksi. Ei halunnut käyttää, antoi ne sitten minulle. Vien pikkusiskoni sinne sitten (joka on kova BB fani).

Eli eräänlainen voitto vaikkei suoranaisesti minulle  :)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen
« Vastaus #89 : 21/10/2006, 16:58:39 »
voitin äsken 10e veikkauksen nettiässäarvasta...  :D :D nyt on hyvä lotota sitten monta riviä tän illan jättipottia varten..  ;)