Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/04/2024, 23:31:50

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lehdet  (Luettu 56885 kertaa)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Lehdet
« Vastaus #30 : 20/07/2005, 13:08:02 »
Muistaakseni maistraatissa voi tehdä vielä tehokkaamman kiellon kuin noista palvelunumeroista, mutta enpä oo saanu aikaseks käydä maistraatissa. Jospa sinne tulis lähiaikoina muutakin asiaa  ;)

Tälläiseenhän uteluleski tarttuu heti kiinni..  ;D  Alahan, Marge hyvä, kertoa lisää meille kaikille..

Ei pyyntö vaan käsky ;D
(tällä foorumilla pitää kyllä tarkkaan valita sanansa ;) )


KFOR 11/04-11/05

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Lehdet
« Vastaus #31 : 20/07/2005, 13:09:38 »
Muistaakseni maistraatissa voi tehdä vielä tehokkaamman kiellon kuin noista palvelunumeroista, mutta enpä oo saanu aikaseks käydä maistraatissa. Jospa sinne tulis lähiaikoina muutakin asiaa  ;)

Tälläiseenhän uteluleski tarttuu heti kiinni..  ;D  Alahan, Marge hyvä, kertoa lisää meille kaikille..

Hih, teitä vaan kiusaan ku arvasin, että heti täällä ollaan korvat höröllä  ;D Siis ei mitään kerrottavaa vielä, mutta kovasti yritän tuota miestä saada toteuttamaan lupauksensa...
Fear never fixed anything.

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Lehdet
« Vastaus #32 : 20/07/2005, 13:16:44 »
Hih, teitä vaan kiusaan ku arvasin, että heti täällä ollaan korvat höröllä  ;D Siis ei mitään kerrottavaa vielä, mutta kovasti yritän tuota miestä saada toteuttamaan lupauksensa...

Menee vähän OT, mut vähän vaan :)
Marge, sun tarvii antaa kaikille puhelinmyyjille miehesi numero ja sanot vielä, että kannattaa soittaa usein ja tarjota eri lehtiä. Sitten kun miehelläs menee hermo siihen jatkuvaan soitteluun, niin voit kainosti sanoa, että maistraatissa saa sen markkinointieston tehtyä ja samallahan siellä vois muutakin..  ;D

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Lehdet
« Vastaus #33 : 20/07/2005, 13:18:09 »
Hih, teitä vaan kiusaan ku arvasin, että heti täällä ollaan korvat höröllä  ;D Siis ei mitään kerrottavaa vielä, mutta kovasti yritän tuota miestä saada toteuttamaan lupauksensa...

Menee vähän OT, mut vähän vaan :)
Marge, sun tarvii antaa kaikille puhelinmyyjille miehesi numero ja sanot vielä, että kannattaa soittaa usein ja tarjota eri lehtiä. Sitten kun miehelläs menee hermo siihen jatkuvaan soitteluun, niin voit kainosti sanoa, että maistraatissa saa sen markkinointieston tehtyä ja samallahan siellä vois muutakin..  ;D

Siis aivan loistava idea  ;D ;D
Fear never fixed anything.

minttukoo

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #34 : 20/07/2005, 19:02:05 »

Mulla on ainakin varmaan nimi joka paikassa ja varustettuna reunamerkinnällä: "tää on se tampio joka tilaa ihan mitä vaan"...  ::) Kaippa ne sit takertuu silti siihen, ku sanon yleensä - siis sillon ku oon vahva ihminen ja kieltäydyn, että tällä hetkellä en tilaa mitään lisää...

Mie kuulun tuohon samaan sakkiin ::) Oon niin huono sanomaan ei...

minni

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #35 : 20/07/2005, 19:32:06 »
Kuulun myöskin sarjaan "en osaa sanoa ei" ja toisaalta osaan olla tosi tylykin lehtimyyjille. ;)

Meille tulee: MeNaiset, Kodin Kuvalehti, Vauva, Meidän Perhe, Matkaopas, Kotilääkäri, Hesari, Mikrobitti, Tuulilasi, Moottori ja sitten molempien liittojen lehtiä satunnaisesti...

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Lehdet
« Vastaus #36 : 20/07/2005, 21:44:28 »
Kuulun myöskin sarjaan "en osaa sanoa ei" ja toisaalta osaan olla tosi tylykin lehtimyyjille. ;)

Kunhan sais sanansa väliin... mä kuulun varmasti kaikille soittolistoille, kun olen tilannut joskus varmasti kaikkia maailman lehtiä ja olen siksi kaikkien rekisterissä. Vähänkö ottaa aivoon vastaanottaa puheluita viikottain  ??? jos jotenkin sais puhdistettua tietonsa joka paikasta niin hyvä olis :)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Lehdet
« Vastaus #37 : 20/07/2005, 21:46:50 »
juu, kyllähän tuota aika paljon mulle soitellaan lehdistä ja kaupataan lehtiä.. mä vaan en vastaa puhelimeen...  ;D ;D ;D tunnistan jo lehtimyyjien numerot... ;)
ja varmasti loppuis soitot lyhyeen, jos vaan vastaisin ja sanoisin itekkin olleeni lehtimyyjä ja ostan ex-työpaikasta lehteni...  ;D (vaikken oikeesti niin teekkään.....  :P 8) ilkee minä.. ;) )





Janica

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #38 : 21/07/2005, 09:04:58 »
Meillä on ollut tuo suoramarkkinointiliiton kielto päällä jo parisen vuotta, ja tosi hyvin on toiminut!  :D

Olisiko yhden käden sormilla laskettava määrä puheluita tullut, ja jokaisen kohdalla (kunhan ensin saa suunvuoron myyjältä... ::)) kun on sanonut kiellosta, puhelu loppuu lyhyeen.  ;)

Suosittelen, ellei sitten ole tosiaan maistraattiin asiaa..  ;D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Lehdet
« Vastaus #39 : 22/07/2005, 12:55:26 »
meninpä ja sorruin, tilaamaan lehden...  ::)
tosin ihan netin kautta...  :P kodin kuvalehden satuin ostamaan eilen ja välissä oli kesätarjous-kuponki.... ja meikä tietty heti tilaamaan ku oli NIIIIIN edullinen tarjous....  ;D ;D ;D

tilaus tosin alkaa vasta elokuun puolivälissä...  :P