Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 14:29:00

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 160895 kertaa)

taituu

  • Vieras
Uudelle reissulle?
« : 30/03/2004, 01:34:56 »
No mites on päästättekö uudelle reissulle vai onko yhdessä riittämiin ;D
« Viimeksi muokattu: 10/10/2012, 13:10:45 kirjoittanut zatu »

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #1 : 30/03/2004, 13:57:27 »
Eiköhän tuo saa mennä, jos joskus haluaa uudestaan. Olisi saanut jäädä nytkin vielä jatkoille, vaikka vuoden onkin ollut.
Mutta tietty asioita katsellaan sitten, kun ne eteen tulee.
Ei sitä voi tietää minkälaisia missioita olisi tulossa ja minne päin. Joten tilanteen mukaan sitten katsellaan. Mutta noin yleisesti saa kyllä mennä.

taituu

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #2 : 30/03/2004, 14:03:04 »
Juu kyllä meilläki sen verran on puhuttu että jos uudelle reissulle tekee mieli niin pari vuotta kotona ja sitten myönnetään lupa lähteä ;D
Ihan ton pikkuneitin ja miun jaksamisen takia pitää pieni paussi olla välissä ja rauhoittaa tää perhe-elämä.....

Mutta miun puolesta saa ainaki vielä yhden reissun tehdä jos hinku on lähteä ja mahollisuus lähteä :)
Riippuu sitten tietenki missiosta.....

Janica

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #3 : 31/03/2004, 08:14:22 »
Meillä ollaan asiasta puhuttu ja lupa on myönnetty.

Lähtisi vaan nyt, kun vielä voi periaatteessa hyvällä omallatunnolla lähteä. Sitten jos meinaa joskus tulevaisuudessa lähteä kesken parhaan vaipparallin, niin voikin käydä ikävästi, mikäli minulla on yhtään sananvaltaa!!!  >:(

Mutta isäntä tuossa jutteli, että vaikka nyt olisi houkutus suuri, niin mielummin ehkä vuoden päästä uudestaan. Pomokin saattaisi olla jo myöntyväisempi.

Kisu

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #4 : 31/03/2004, 11:10:59 »
Meillä on lupa uudelle reissulle, mies saa lähteä heti kun siltä tuntuu ja sinne pääsee.

Nyt jännätään miten niiden jatkojen kanssa lopulta käy. Olenko leskenä siis yhteensä vuoden vai 1½ vuotta. Sopeutuminen jatkoihin kesti päivän.

Tiedän, että me selviämme rt-vuosista, on niitä miten monta vaan tai on ne miten pitkiä vaan.

Mutta aina olen antanut itselleni myös luvan surra sitä lähtöä ja poissaoloa sen yhden päivän. Mieskin on sen ymmärtänyt ja on ollut siinä tukena, tosin tässä jatkoasiassa virutuaalisena, mutta hyvänä tukena.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #5 : 31/03/2004, 15:35:08 »
Mulle riitti kyllä yks vuosi tuota leskeyttä...

Mies hinkuu kylläkin uudelle reissulle, ja jos totta puhutaan, niin sen verran se minunkin vereni on saastunut, että en varmaan osaisi edes enää elää "normaali" miehen kanssa! ;D

Joten varmaankin se uus reissu tulee, mutta koska ja minne, se on sitten ajan kysymys. Kovasti kyllä on lupaillut, ettei enää sitten lähde, kun on lapsia mutta enpä oikein jaksa tuohon lupaukseen uskoa... Aika näyttää.
Ad astra per aspera!




Poissa Karlis

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1277
    • KFOR 10/03-10/04
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #6 : 10/04/2004, 12:53:07 »
Mun puolesta mies saa kyllä lähteä toiselle reissulle, mutta itse on todennut (ainakin tällä hetkellä), että eiköhän tuo ole jo nähty. Ulkomaille varmasti lähdemme jossain vaiheessa, mutta todennäköisesti hieman toisenlaisiin hommiin. Mä olen kyllä sitä mieltä, että vannomatta paras  ;)

minttukoo

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #7 : 17/04/2004, 19:07:46 »
No kyllä mies on siitä jo puhunutkin, vaikka eka reissu on vasta puolessa välissä. Viime lomilla ekaa kertaa sano, että "niin sitten sillä seuraavalla reissulla..."  Millä helkatin seuraavalla reissulla!!!  >:(
No joo ei siinä mitään, mennä saa niin monelle reissulle kun haluaa minun puolesta, mutta kävis nyt ekan loppuun ennen kuin seuraavasta puhuu...

Elina

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #8 : 18/04/2004, 10:30:14 »
Meillä taitaa olla niin että uusi reissu on jo tiedossa, vaikka vanhalta ei mies ole edes palannu... Ja itse olen sitä mieltä että sinne vaan. Lapsia kun ei ole niin nyt on hyvä mennä. Sitten joskus tulevaisuudessa voi olla että mua ei huvita olla rt-leski-yh-äiti....  :o

Varmasti rankkaa, mutta yritän ajatella niin että jos minä jossain vaiheessa haluan lähteä jonnekin, niin sitten myös mulla on oikeus mennä....

Summa summarum, koen että mulla ei ole oikeutta rajoittaa tässä vaiheessa miehen elämää, eikä hänellä ole oikeutta rajoittaa mun elämää, vaikka asioista keskustellaankin ja sovitaan yhdessä kuinka edetään...

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #9 : 19/04/2004, 22:27:21 »
Joopa... Meilläkin miehellä on nyt sitten paperit vetämässä... Oli multa salaa allekirjoittanut toimintavalmiusitoomuksen, ihan kiukuspäissään oli pistänyt menemään jo n. kk ennen tätä erohässäkkää :( Mun mielestä vähän epäreilua... olis asiasta voitu ees puhua...

Nooh... katotaan nyt tuleeko kutsua koskaan, mutta oikeestaan en ees epäile, etteikö tulis... :'(
« Viimeksi muokattu: 19/04/2004, 22:27:53 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!