Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 23:17:50

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Jurrinurkkaus V  (Luettu 173776 kertaa)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #200 : 05/01/2008, 19:45:16 »
Ja joku ei sitten tietenkään näpytellyt tunnuslukuaan miljoonatsiljoona kertaa väärin?  ;)

Väitti mun korttia vialliseks ja päätti ottaa mun kortin itelleen kun olin kerinny kerran näppäillä tunnusluvun.. Shit happens. :D

everevil

  • Vieras
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #201 : 05/01/2008, 19:53:44 »
Pitäisköhän mun vallan heittäytyy hurjaks ja ottaa siiteri tänään, pääsis kerranki tännekin  ;D

Jartsa

  • Vieras
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #202 : 05/01/2008, 20:04:33 »
Pitäisköhän mun vallan heittäytyy hurjaks ja ottaa siiteri tänään, pääsis kerranki tännekin  ;D


Et sitten rupee riehumaan...  :)

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #203 : 05/01/2008, 20:11:38 »
Mies "MUISTUTTELI" mulle, että on hänen 10vkon alhaalla olon jälkeen viinakaappi tyhjentynyt. Kyseli, että ootko kestittänyt kaikki typyt.... En ollut, vaan itse join! ;D

Nyt sit ostin kaupasta siideriä, niin ei tuu "sanomista"  ;D ;D ;D

-Kyllä se siitä!

Krisse

  • Vieras
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #204 : 05/01/2008, 20:39:27 »
Oon tässä illan mittaan nautiskellut muutamia viinilasillisia, ja äsken leikkasin miehekkeen tukan. Tuli kuulkaas paljon parempaa jälkeä kuin yleensä, kun olen leikannut ilman noita rentouttavia. 8)

Krisse

  • Vieras
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #205 : 05/01/2008, 20:44:42 »
Oon tässä illan mittaan nautiskellut muutamia viinilasillisia, ja äsken leikkasin miehekkeen tukan. Tuli kuulkaas paljon parempaa jälkeä kuin yleensä, kun olen leikannut ilman noita rentouttavia. 8)

Pitäisköhän munkin joskus kokeilla.  ;D Mitähän asiakkaat tuumisivat.  8)

Kannattaa kokeilla. Pikkupullo sinne kampaamon takahuoneeseen. Rohkeimmat asiakkaat voisivat tuoda itse juomat mukanaan. ;D

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #206 : 05/01/2008, 21:05:28 »
Mies "MUISTUTTELI" mulle, että on hänen 10vkon alhaalla olon jälkeen viinakaappi tyhjentynyt. Kyseli, että ootko kestittänyt kaikki typyt.... En ollut, vaan itse join! ;D

No olipas se nyt oikein inventaarion tehny. Päiväysvanhoiks menisvät, ellei joku huolehtis vanhojen juonnista.  Ja janoissaankos sitä pitäis naisten kotirintamalla olla?  ;)

Ja siis mähän vietin vielä aikaani kotona viikonloppuisin tissutellen ja leskien seurassa  ;D Enkä edes ollut missään viihteellä riekkumassa
-Kyllä se siitä!

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #207 : 05/01/2008, 21:15:00 »
Tänään kaupassa siidereitä vertaillessani huomasin, että nämä uudet pullot ovat 0,45 l ja maksavat enemmän kuin vanhat 0,5l pullot. Laskin äkkisiltään, että hintaa on tullut siiderin litrahintaan noin 13%. Pitää äkkii  lähtee ostaa vanhat pullot pois kaupoista! :P
Onks tää tätä valtion viinapolitiikaa?!?
-Kyllä se siitä!

everevil

  • Vieras
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #208 : 05/01/2008, 21:15:22 »
Pitäisköhän mun vallan heittäytyy hurjaks ja ottaa siiteri tänään, pääsis kerranki tännekin  ;D


Et sitten rupee riehumaan...  :)
No nyt Eve ei avaa sitä yhtäkään!  ;) Ihme moralijoitsijoita nuo miehet.  Aina nalkuttavat naisten juomisesta.  ;) ;D
No pahkeinen teidän kanssanne.. Pitääkö mun ottaa rohkasuks toinenkin tuopillinen, ehdin jo yhden kumoamaan.. Kuplavettä nimittäin :D

everevil

  • Vieras
Re: Jurrinurkkaus V
« Vastaus #209 : 05/01/2008, 21:16:35 »
Oon tässä illan mittaan nautiskellut muutamia viinilasillisia, ja äsken leikkasin miehekkeen tukan. Tuli kuulkaas paljon parempaa jälkeä kuin yleensä, kun olen leikannut ilman noita rentouttavia. 8)

Pitäisköhän munkin joskus kokeilla.  ;D Mitähän asiakkaat tuumisivat.  8)
Mie voin tulla Pike koekaniiniks :D Jos lupaat ja vannot, ettei mikään ylimääräinen irtoa samalla, hiuksia lukuun ottamatta  ;D