Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 17:09:41

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154484 kertaa)

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #20 : 16/05/2005, 14:53:53 »
On meilläkin sitten toki muuta tavaraa kulkeutunut reissuilta kotiin, kamera molemmilta, dvd-soitin, tosiaan koruja yms., mutten laskenut näitä varsinaisesti "krääsäksi". ;) Juomat on juotu, mutta muutama tyhjä viinipullo on toistaiseksi tuolla kaapin päällä. ::) Myös noita mitä lie plakaateja, merkkejä ja mitaleita löytyy, Kosovon karttakin odottaa sijoituspaikkaansa.

Juu, tuota oheismateriaalia ja verovapaata krääsää onkin sitten vaikka kuinka paljon. Lähtien kahdesta autosta, ei jaksa edes alkaa kirjoittamaan ja miettimään 8)

siren

  • Vieras
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #21 : 16/05/2005, 21:07:37 »
Mitkä on mielestänne tuliaisia, jotka lämmittivät mieltänne taikka olivat muuten käyttökelpoisia? Eli pitäisikö vihjata miehelle jotain tiettyä Kosovosta tuotavaksi... ;).

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #22 : 16/05/2005, 21:08:38 »
Mitkä on mielestänne tuliaisia, jotka lämmittivät mieltänne taikka olivat muuten käyttökelpoisia? Eli pitäisikö vihjata miehelle jotain tiettyä Kosovosta tuotavaksi... ;).
Pirunsormus! Se on ehdoton! ;D

Muutenkin kannattaa vilkuilla Damianin sivuja www.damiani-jr.com, jos tykkää koruista... Halvalla hyvälaatuista kultaa.
Ad astra per aspera!




Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #23 : 16/05/2005, 21:16:08 »
Mitkä on mielestänne tuliaisia, jotka lämmittivät mieltänne taikka olivat muuten käyttökelpoisia? Eli pitäisikö vihjata miehelle jotain tiettyä Kosovosta tuotavaksi... ;).

Pitäneekö tuota nyt minulta kyselemän ;) Eiköhän se oo tuo sormus vasemmassa nimettömässä 8)

Mutta oikeita toiveita mulla on ollut tosi vähän, odotan, että Pappa yllättää :P Korviksista oon vihjaillu, samoin oon valitellu, et mun vanha kultaketju pamahtaa pian vanhuuttaan poikki ;)

Minen pirunsormuksesta välitä, saa tuoda jos haluaa, mutta ei oo mun näkönen sormus ollenkaan :-[

Vaatteista toivelistalla on nyt just farkut, mallit ja koko on katottu, riittää kun käy shoppailemassa.

En mä oikeestaan oo kovinkaan mitään toivonut tai no, viimeks sanoin, et haluan jonkun ihanan muiston tästä vuodesta... Eli varmaan jotain kfor-kamaa...


KFOR 11/04-11/05

siren

  • Vieras
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #24 : 16/05/2005, 21:18:55 »
Mä oon sen verran monta kertaa jo "vihjannut" tuosta sormuksesta vasemmassa nimettömässä, etten enää viitsi  :P. Tulee jos on tullakseen, mutta toivottavasti pian  ;).

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #25 : 16/05/2005, 21:19:21 »
En mäkään oikeesti hirveesti pyytäny... Toi pirunsormus oli ainut, se oli meinaan miu makkuu! Ekaks tulikin 4-osainen keltakultainen tavallinen, joka sit käytiin yhdessä vaihtamassa 4-osaiseen kivelliseen Makedoniassa, kun oltiin kotiopäi lähdössä.

Sain mä korvikset (ihan yksinkertaiset renkaat) ja Citizenin Eco-Drive kellon, joka on sit niiiiin hieno! :-*

Se toivotuin tuliainen kyllä jäi.. tosin en ääneen sitä pyytänytkään... nimittäin se vihkisormus... ;D Mut noo... kerkiihän sitä! ;)
Ad astra per aspera!




Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #26 : 16/05/2005, 21:21:05 »
Mä oon sen verran monta kertaa jo "vihjannut" tuosta sormuksesta vasemmassa nimettömässä, etten enää viitsi  :P. Tulee jos on tullakseen, mutta toivottavasti pian  ;).

Khih, mä annoin miehen ite huomata... Ei vihjailuja tarvittu siihen kosintaan :-*


KFOR 11/04-11/05

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #27 : 16/05/2005, 21:22:49 »
Mitkä on mielestänne tuliaisia, jotka lämmittivät mieltänne taikka olivat muuten käyttökelpoisia?

Kyllähän ne nuo korut olivat, joilla mua lahjottiin kaikilla kolmella reissulla.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #28 : 16/05/2005, 21:23:44 »
Sain mä korvikset (ihan yksinkertaiset renkaat) ja Citizenin Eco-Drive kellon, joka on sit niiiiin hieno! :-*

Oih, tääkin tahtois tuollaisen kellon... Siitä en oo kyllä vihjaillu. Tai no, oonhan mä valitellu kuinka kauhee mun kello on (siis oikeesti really-aitoa kultaa, käsi vihreenä ;) ) ja tahtoisin tuollaisen eco-driven, mut en sitä oo kodistanu mitenkään Pappaan... Pitäisköhän... :P


KFOR 11/04-11/05

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #29 : 16/05/2005, 21:26:08 »
Mitkä on mielestänne tuliaisia, jotka lämmittivät mieltänne taikka olivat muuten käyttökelpoisia? Eli pitäisikö vihjata miehelle jotain tiettyä Kosovosta tuotavaksi... ;).

no korut.. tuli tuo sormus nimettömään, kaks pirunnyrkkiä, korvikset ja rannekoru... ;) ja tuo rannekoru oli ihan täys yllätys jopa...  :o
muuta on tullu kengät, talvitakki, digikamera.. jne...
ja tuota alkomahoolia... ;) kyllä on emäntä pysyny suht tyytyväisenä, ku on ollu kaapissa viiniä ja viinaa...  ;D  ;D  8) (mä mitään koskaan juo....  :P )