Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 30/04/2024, 04:36:29

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Vappu  (Luettu 43270 kertaa)

taamaa

  • Vieras
Re: Vappu
« Vastaus #30 : 26/04/2007, 22:55:09 »
Ei oo vielä mitään suunnitelmia vapulle. Varmaankin kavereitten kanssa jotain pientä meininkiä. Tänä vuonna ois eka vappu, kun saisin laittaa lakinkin päähän, mutta voi olla että korvaan sen prinsessakruunulla tai stetsonilla. ;D

MIkset laittaisi molempia ;D Citymarketissa oli vaaleanpunaisia stetsoneita joihin oli painettu tiara/tai joku kruunu ;)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Vappu
« Vastaus #31 : 27/04/2007, 13:38:57 »
Meilläkin on ilmeisesti vappusuunnitelmia: miehen rt-kaveri+avovaimo päättivät lähteä ajeleen tänne länsirannikolle päin :D   Mukavaa seuraa siis tiedossa, joten eipä muuta kuin suunnittelemaan ruokapuolta nyt sitten! :D

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Vappu
« Vastaus #32 : 27/04/2007, 13:48:16 »
Meillei oo mitään suunnitelmia... Puolet mun kavereista on töissä ja toinen puoli viettää muiden, mulle tuntemattomien, kavereiden bileissä vappua... aika tylsää siis tulossa. A:n kavereista en tiedä. No selviää sit,kun hän kohta saapuu sieltä rannikolta.

  Mulla olis jopa maanantai vapaakin! Mietin Tallinnaan lähtöä, mutta jos siellä ei sen patsas kiistan takia saa edes viinaa, niin mitäs sinne sit. Siis en mä mikään alkkis ole  ;D MUTTA lonkero-setti pitäs saada silti mukaan!
-Kyllä se siitä!

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Re: Vappu
« Vastaus #33 : 27/04/2007, 22:04:04 »
Vappuna on molemmat töissä  :occasion18:, mies on yövuorossa ja mulla on evekset ja lapsi on hoidossa isovanhemmilla..
vapunpäivänä mennään sit vapputorille ja ravintolaan syömään  :D

Ostin jo eilen vapupallon Pihlalle  :D .

Poissa Outi

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4203
Re: Vappu
« Vastaus #34 : 28/04/2007, 13:21:01 »
Vappuaattona olen 18.30 saakka töissä.. Sitten sen jälkeen kavereiden kanssa iltaa viettämään hyvän ruuan ja ennen kaikkea hyvän juoman kera  :drunken_smilie:  :occasion16:  :occasion14: Illan mittaan varmaan jossain vaiheessa siirrytään keskustaan johonkin kivaan baariin tai muuten vaan hengailemaan jonnekin yhdessä  :)  Vappupäivänä ehdottomasti piknikille!!  :D :D Kävin pari päivää sitten ostamassa uuden piknik-viltin ja piknik-repun (kätevämpi monesti kuin se perinteinen kori, joka sekin löytyy kaapista..). Reppu sisältää kaikkea tarpeellista pikink-varustetta kuten nätit muovilautaset ja kuoharilasit, aterimia, leikkuulaudan, viivipullonavaajan, yms ja se on sisältä kylmälaukku  :D Niin joo ja ei ole pahemmin tullut yo-lakkia käytettyä.. Täytyy katsoa jos nyt laittais vappupäivänä päähänsä.. Tai sitten ei..  ::)

taamaa

  • Vieras
Re: Vappu
« Vastaus #35 : 28/04/2007, 15:11:54 »
 :faint: en jaksa puhaltaa enää yhtään ilmapalloa :occasion16:  33 puhallettu ja 18 jäljellä :)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Vappu
« Vastaus #36 : 28/04/2007, 15:15:12 »
:faint: en jaksa puhaltaa enää yhtään ilmapalloa :occasion16:  33 puhallettu ja 18 jäljellä :)

Kääk! Et kai sie ite niitä puhalla? Miulla pää halkeis jo yhdestä.

taamaa

  • Vieras
Re: Vappu
« Vastaus #37 : 28/04/2007, 15:23:24 »
:faint: en jaksa puhaltaa enää yhtään ilmapalloa :occasion16:  33 puhallettu ja 18 jäljellä :)

Kääk! Et kai sie ite niitä puhalla? Miulla pää halkeis jo yhdestä.
Kyllä puhallan :) mulla on hyvät keuhkot ;D onneksi nämä on vaan niitä pyöreitä, ei pitkulaisia ;)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Vappu
« Vastaus #38 : 28/04/2007, 15:27:55 »
:faint: en jaksa puhaltaa enää yhtään ilmapalloa :occasion16:  33 puhallettu ja 18 jäljellä :)

Kääk! Et kai sie ite niitä puhalla? Miulla pää halkeis jo yhdestä.
Kyllä puhallan :) mulla on hyvät keuhkot ;D onneksi nämä on vaan niitä pyöreitä, ei pitkulaisia ;)

Miun pää ei kyllä kestä yhtäkään palloa! Tosi huono olo ja pää särkee jo yhdestäkin. Sillä käsipumpulla saa tosi kätevästi.

minttukoo

  • Vieras
Re: Vappu
« Vastaus #39 : 28/04/2007, 16:02:06 »
Kivaa :D Kaveri soitteli ja pyysi meitä grillailemaan ja istumaan iltaa vappuaattoillaksi :) Jos en tule kipiäksi, niin sinne siis :D Onneksi seuraavana päivänä on töihin vasta klo 12, niin voi ottaa muutaman siiderin 8)