Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 14/05/2024, 23:45:49

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lahjavinkkejä  (Luettu 76949 kertaa)

tiitu

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #50 : 26/01/2005, 22:25:05 »
Hauska idea, eli Janica, tilauksia alkaa sataa, kun selviää taas ens kesän kaikki hääjutut, ja muut...

;D ;D

Janica

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #51 : 27/01/2005, 17:58:52 »
Äippä taatusti tykkää!  ;)

Mutta jos tuntuu siltä, että ihan oikeasti kiinnostaa, niin mun kautta voi tilata tai suoraan äidiltä, yhteystiedot on sivuilla...

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #52 : 09/02/2005, 09:07:41 »
Miehen synttäripäivä olisi (taas) ensi kuun alussa, eikö mitään hisuakaan lahjaideoista. onks kellään ajatuksia?? kaikki otetaan vastaan :)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #53 : 15/02/2005, 15:11:15 »
Hokasinpas,että täältähän saattaisin löytää ratkaisun onglemaani... ;)
Kummityttöni täyttää sunnuntaina 4v. ja lahjaa pitäisi ostella.. sitä kun ei ole tarttenu tän ikäsille aiemmin synttärilahjaa ostella niin on hieman pallo hukassa..  ::)

Elikkäs etenkin te "lapselliset" kanssasisaret, kertokaahan että millainen lahja olisi  4v tytölle hyvä ja sopiva, eikä hintakaan ole kauhea?? ( matkan takia budjetti on max 10e, ellen saa veljeä osalliseksi)





Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #54 : 18/02/2005, 14:47:32 »
Lainaus
Hokasinpas,että täältähän saattaisin löytää ratkaisun onglemaani... ;)
Kummityttöni täyttää sunnuntaina 4v. ja lahjaa pitäisi ostella.. sitä kun ei ole tarttenu tän ikäsille aiemmin synttärilahjaa ostella niin on hieman pallo hukassa..  ::)



Jokos lahjan keksit? En ole tosiaankaan ;D mikään asiantuntija, mutta ei kai neljävuotias mitään kallista lahjaa odotakaan. Itse veisin varmaan jonkun kivan pehmolelun (jos tyttö sellaisista tykkää) tai jotain vastaavaa... Itse sain 4-vuotislahjaksi punavalkoisen pallon ja legohahmon, jolla oli jotain tarvikkeita. Ja olin tyytyväinen. (Mutta olikos mun 4-vuotispäivästä jo aikaa...  ;))
-memento vivere-

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #55 : 24/02/2005, 13:41:36 »
Meidän ystäväpariskunta sai tyttövauvan pari viikkoa sitten, ja nyt pitäisi jo olla lahja ostettuna, mutta kun en ole keksinyt mitään kivaa ja erikoista....
Voitteko te jolla on vauvoja (ja muutkin tietenkin) kertoa mitä niille voisi antaa ???

Ei tarttisi olla mitään tosikallista, mutta kuitenkin jotain vähän erikoista, luulisinpa että ne saavat jo muutenkin paljon vaatteita ja sellaista, ensimmäinen lapsenlapsi kun on molempien perheissä...

Niin, ja sekin vielä, pitää olla sellainen että vois lähettää postitse, sillä me itse emme pääse sielläpäin Suomea käymään moneen kuukauteen, jos ollenkaan mission aikana...

minni

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #56 : 24/02/2005, 14:07:12 »
Lainaus
Meidän ystäväpariskunta sai tyttövauvan pari viikkoa sitten, ja nyt pitäisi jo olla lahja ostettuna, mutta kun en ole keksinyt mitään kivaa ja erikoista....
Voitteko te jolla on vauvoja (ja muutkin tietenkin) kertoa mitä niille voisi antaa ???

Ei tarttisi olla mitään tosikallista, mutta kuitenkin jotain vähän erikoista, luulisinpa että ne saavat jo muutenkin paljon vaatteita ja sellaista, ensimmäinen lapsenlapsi kun on molempien perheissä...

Niin, ja sekin vielä, pitää olla sellainen että vois lähettää postitse, sillä me itse emme pääse sielläpäin Suomea käymään moneen kuukauteen, jos ollenkaan mission aikana...


Aina vaikea ajatella, mitä muut toivoisivat, mutta jotakin pientä postissa:

- helistintossut
- pieni unilelu/pehmohelistin
- ruskovillan silkkimyssy/sukat/lapaset

Saimme itse tosi kivan lahjan ystävältä: kahdenlaista maustekahvia ja Siljalle tyynyliina. Eli jokin sen tyylinenkin voisi ilahduttaa myös vanhempia...

Mutta korttikin riittää hyvin! :)



Kisu

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #57 : 24/02/2005, 14:39:26 »
Lainaus
Meidän ystäväpariskunta sai tyttövauvan pari viikkoa sitten, ja nyt pitäisi jo olla lahja ostettuna, mutta kun en ole keksinyt mitään kivaa ja erikoista....
Voitteko te jolla on vauvoja (ja muutkin tietenkin) kertoa mitä niille voisi antaa ???

Ei tarttisi olla mitään tosikallista, mutta kuitenkin jotain vähän erikoista, luulisinpa että ne saavat jo muutenkin paljon vaatteita ja sellaista, ensimmäinen lapsenlapsi kun on molempien perheissä...

Niin, ja sekin vielä, pitää olla sellainen että vois lähettää postitse, sillä me itse emme pääse sielläpäin Suomea käymään moneen kuukauteen, jos ollenkaan mission aikana...


Mie vein viimeksi kaverille Pampersin puhdistuspyyhkeitä, pumpulipuikkoja ja äidille ja veljelle sekä isukille namipussin.

Eli kaikenlaista halpaa monikäyttökamaa menee myös. Vaippoja (jos tietää, että hankittava vaippa ok ko. lapselle), tutit, tuttelia (jos rintatuokinta ei onnistu tai on "sekä että" -lapsi)... jne

Lisäksi olen joskus ostanu ihan uusia (hintalaput kiinni) vaatteita pilkkahintaan kirppiksiltä..

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #58 : 24/02/2005, 14:50:13 »
Kiitos ideoista!

hyvä että muistutitte siitä että voisi antaa jotain pientä myös vauvan vanhemmille!

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #59 : 14/03/2005, 17:33:50 »
Pitää nyt täälläkin mainostaa vielä, että sain jo tuossa joku aika sitten sieltä Janican äidin putiikista tilaamani pyyhkeet, ja oli sitten muuten niin hienot, ettei kellään varmaan oo yhtä hienoa lahjaa niissä häissä! :D

Että suurkiitos vaan Janicalle, joka toimi tilaukseni välittäjänä!
Ad astra per aspera!