Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 13:30:27

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tv-ohjelmat V  (Luettu 160130 kertaa)

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #10 : 20/10/2010, 12:37:50 »
^Mä katsoin sen hamstraaja dokkarin vaan lopusta. Mutta käsitin, että se nainen oli hamstraaja, että ongelma oli vaan sillä?
Jos näin oli, niin aika pitkään se mies rinnalla pysyi.. Lapsetkin huostaanotettu ja silti vielä jaksoi. Ymmärrän, että voimat varmasti loppui siinä vaiheessa, kun siivoamisesta huolimatta lapsia ei takaisin annettu. Lopussa taidettiin sanoa, että mies sai pojan huoltajuuden? Entäs se toinen lapsi?

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #11 : 20/10/2010, 12:43:02 »
^Mä en sitä katsonut loppuun, alun vain, ja ei voi kuin ihmetellä sitä äijää, miten antaa tilanteen luisua niin pahaksi että lapsetkin pitää laittaa isovanhemmille asumaan?? Saiko ne siivottua sen kämppänsä lopulta?

Tuli muuten heti mieleen, että mun isällä on varmaan tota hordausvikaa, se kantaa koulusta kaikki kamat mitä meinataan heittää roskiin, mun vanhassa huoneessa on tälläkin hetkellä varmaan kymmenen vanhaa tietokonetta ja näyttöä ja muun muassa tuhansia dioja jostain vuodelta -60.. ::) Onneksi meidän äiti hillitsee sitä niin, ettei alakerta oo täynnä kaikkea roipetta.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #12 : 20/10/2010, 12:47:39 »
^Sen vanhemman äijän kohdalla tilanne jäi auki. Väliintulo ei auttanut, siivousporukka lähti pois. Jonkun ajan päästä vaimo sai sydänkohtauksen ja sen jälkeen mies hankki elämänhallinta-apua ja kai pystyi aloittamaan tavaroiden pois laittamisen yms. Mutta aika auki se tilanne jäi muistaakseni.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #13 : 20/10/2010, 12:51:58 »
Joo, lastenhuostaanotto tapauksessa se hamstraaja oli nainen, ja ne eros lopulta, ja mies sai väliaikaisen huoltajuuden toiseen lapseen. Auki jäi, miten naisen kävi... Ja käsitin niin että se tyttö jäi asumaan isovanhemmilleen, koska sossut ei luottanu siihen, että äiti olis parantunu.

Ja sen vanhemman miehen kohtalo tosiaan jäi kans auki, kun se vaimo sai sen sydänkohtauksen jne.

Kaikkein oudointa noissa mun mielestä oli se, että puoliso oli sallinut tilanteen päästä noin pahaks... Kyllä mä oisin aikapäiviä sitten pistänyt joko kamat pihalle tai sekä äijän että kamat... ::)
Ad astra per aspera!




Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #14 : 20/10/2010, 13:01:35 »
^Sitä miestä mä ihmettelin, jolla oli pienempiä lapsia. Ne, jotka oli huostaanotettu. Mä luulin, että jonnekin ihan ulkopuoliselle. En katsonut dokkaria kuin vilkuilemalla. Luulisi sen miehen jyrähtäneen jo kauan sitten ja tehneen jotain asialle niiden lasten takia.

Se vanhempi pariskunta, jolla jo hieman vanhempia lapsia (vai oliko ne peräti lapsenlapsia, ei kai) ei mua niin ihmetyttänytkään. Kai mä tässä sorruin siihen kliseiseen ajattelutapaan, että naiset on aina kärsivällisempiä ja jaksaa vaan jatkaa ja odottaa. Tässä tapauksessa se nainen uhrasi omaa terveyttään.
En tiedä kuinka kauan tilanne oli tuollainen ollut, mutta ohjelman teon aikaan se heidän lapsensa? oli jo nuori nainen. Ei onneksi enää mikään pieni lapsi.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #15 : 20/10/2010, 13:06:10 »
^Sitä miestä mä ihmettelin, jolla oli pienempiä lapsia. Ne, jotka oli huostaanotettu. Mä luulin, että jonnekin ihan ulkopuoliselle. En katsonut dokkaria kuin vilkuilemalla. Luulisi sen miehen jyrähtäneen jo kauan sitten ja tehneen jotain asialle niiden lasten takia.

Se vanhempi pariskunta, jolla jo hieman vanhempia lapsia (vai oliko ne peräti lapsenlapsia, ei kai) ei mua niin ihmetyttänytkään. Kai mä tässä sorruin siihen kliseiseen ajattelutapaan, että naiset on aina kärsivällisempiä ja jaksaa vaan jatkaa ja odottaa. Tässä tapauksessa se nainen uhrasi omaa terveyttään.
En tiedä kuinka kauan tilanne oli tuollainen ollut, mutta ohjelman teon aikaan se heidän lapsensa? oli jo nuori nainen. Ei onneksi enää mikään pieni lapsi.
No siinä perheessä, missä nainen oli tää hamsteri, oli ongelmat alkaneet parisuhdeongelmista. Ei siinä sanottu, mut vois kuvitella, et mies ei oo sanonut sen takia mitään.
Ad astra per aspera!




Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #16 : 21/10/2010, 21:25:34 »
Katsoiko kukaan Glee- sarjan avausjakson? Mä katsoin nyt, ja tykkäsin tosi paljon :)! Mukavaa hömppää, ja mukaansatempaavaa musiikkia.

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #17 : 21/10/2010, 22:08:16 »
Katsoiko kukaan Glee- sarjan avausjakson? Mä katsoin nyt, ja tykkäsin tosi paljon :)! Mukavaa hömppää, ja mukaansatempaavaa musiikkia.
Tuliko se joskus viime viikolla? Mä en kestäny kattoa sitä edes sivusilmällä, vaikutti niin järkyttävän kliseiseltä. ;D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #18 : 22/10/2010, 23:10:24 »
Katsoiko kukaan Glee- sarjan avausjakson? Mä katsoin nyt, ja tykkäsin tosi paljon :)! Mukavaa hömppää, ja mukaansatempaavaa musiikkia.
Tuliko se joskus viime viikolla? Mä en kestäny kattoa sitä edes sivusilmällä, vaikutti niin järkyttävän kliseiseltä. ;D
Tais olla viime lauantaina. Kannattaa katsoa,ainakin mun nollatason odotukset ylittyi,ja tuosta tulikin ainoa ohjelma,jota aion katsoa 'oikeasta' TV:stä eli tiedostan millon seuraava jakso alkaa ja olen sillon telkkarin ääressä.

Onhan siinä kliseitä,mutta ei siinä yritetäkään tehdä mitään syväluotaavaa analyysiä. Hakkaa Salkkarit ja BB:n iha 10-0.

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #19 : 23/10/2010, 09:35:27 »
Katsoiko kukaan Glee- sarjan avausjakson? Mä katsoin nyt, ja tykkäsin tosi paljon :)! Mukavaa hömppää, ja mukaansatempaavaa musiikkia.
Tuliko se joskus viime viikolla? Mä en kestäny kattoa sitä edes sivusilmällä, vaikutti niin järkyttävän kliseiseltä. ;D
Tais olla viime lauantaina. Kannattaa katsoa,ainakin mun nollatason odotukset ylittyi,ja tuosta tulikin ainoa ohjelma,jota aion katsoa 'oikeasta' TV:stä eli tiedostan millon seuraava jakso alkaa ja olen sillon telkkarin ääressä.

Onhan siinä kliseitä,mutta ei siinä yritetäkään tehdä mitään syväluotaavaa analyysiä. Hakkaa Salkkarit ja BB:n iha 10-0.

No se nyt ei paljon vaadi. ;D ;D Ei mut hyvä että tykkäsit, muhun vaan osu just suunnilleen yhtä paljo kun salkkarit. ;)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.