Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 22:49:14

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ajan kuluksi  (Luettu 86935 kertaa)

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #100 : 07/05/2007, 18:12:04 »
Onko tommoset testit teistä todellakin jollakin tapaa hauskoja??  ::)  :P
On  :D. Ja kyllä, mulla olisi muutakin tekemistä. Aina ei vaan mun mielestä tarvii tehdä koko ajan niin "hyödyllistä" tai "järkevää". Piristystä ja hömppääkin saa joskus olla  :). Kannattaa kokeilla itsekin  ;).

Jartsa

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #101 : 07/05/2007, 19:53:58 »
Ok, toi "eikö teillä ole muuta tekemistä"- viesti poikkesi ensimmäisestä "onko noi teistä jotenkin hauskoja"- viestistäni sikäli paljon, että jäitte kommentoimaan sitä jälkimmäistä. En luulekaan, etteikö teillä muuta tekemistä olisi, järkevillä kodeistaan huolta pitävillä ihmisillä.
Ja pitäähän elämässä hömppääkin olla!  :D

Sitä vaan sillä ekalla viestilläni yritin kysyä, että mitä iloa tuottaa kuulla olevansa sitkonomi tai salmiakkari? Ja ei, en ole tosikko mutta tuon kaltaiset testit menee mun kirjoissani samaan sarjaan ku Leslie Nielsenin "tähdittämät" elokuvat eli sarjaan "ala-astehuumori".  :)   <- hymiö= en ole tosikko<- MOT.       ;D

Muutenhan se on mulle se ja sama, mut en kyllästy ihmettelemään sitä, että aina kun joku tuo julki tollaisen testin, seuraavat 3 sivua on täynnä jokaisen saamia testituloksia....  ::) Onko ne nyt niin suuria hengentuotoksia, että joku tosiaankin jaksaa kahlata kaikki läpi?? " Katos vaan: Annukka on makeismaailman hippi! Oooh! Maijis on sitkonomi (siis MIKÄ??!!)" jne...  :P

Emmä tiä, ehkä tää on joku naisten kollektiivinen jutska ja tästä syystä en sitä jummarra...  :rotf:

Annukka

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #102 : 07/05/2007, 20:05:03 »
Ok, toi "eikö teillä ole muuta tekemistä"- viesti poikkesi ensimmäisestä "onko noi teistä jotenkin hauskoja"- viestistäni sikäli paljon, että jäitte kommentoimaan sitä jälkimmäistä. En luulekaan, etteikö teillä muuta tekemistä olisi, järkevillä kodeistaan huolta pitävillä ihmisillä.
Ja pitäähän elämässä hömppääkin olla!  :D

Sitä vaan sillä ekalla viestilläni yritin kysyä, että mitä iloa tuottaa kuulla olevansa sitkonomi tai salmiakkari? Ja ei, en ole tosikko mutta tuon kaltaiset testit menee mun kirjoissani samaan sarjaan ku Leslie Nielsenin "tähdittämät" elokuvat eli sarjaan "ala-astehuumori".  :)   <- hymiö= en ole tosikko<- MOT.       ;D

Muutenhan se on mulle se ja sama, mut en kyllästy ihmettelemään sitä, että aina kun joku tuo julki tollaisen testin, seuraavat 3 sivua on täynnä jokaisen saamia testituloksia....  ::) Onko ne nyt niin suuria hengentuotoksia, että joku tosiaankin jaksaa kahlata kaikki läpi?? " Katos vaan: Annukka on makeismaailman hippi! Oooh! Maijis on sitkonomi (siis MIKÄ??!!)" jne...  :P

Emmä tiä, ehkä tää on joku naisten kollektiivinen jutska ja tästä syystä en sitä jummarra...  :rotf:

 :rotf: Näin luettuna mä ymmärrän sua Jartsa.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #103 : 07/05/2007, 20:06:46 »
Ja mä tunnustan, etten jaksa kiinnostua noista testeistä enkä etenkään niiden tuloksista. ;)
-memento vivere-

Krisse

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #104 : 07/05/2007, 20:31:05 »
Ja mä tunnustan, etten jaksa kiinnostua noista testeistä enkä etenkään niiden tuloksista. ;)

Yhdyn tähän tunnustukseen. :P

Kisu

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #105 : 07/05/2007, 20:32:22 »
Mie taas oon sillä kannalla, että tällä foorumilla on paljonkin asioita, joista en ole kiinnostunut. Niinpä en lue niitä, ainakaan enempää kuin valvojan tehtävät vaativat. Neuvoisin Jartsalle (sekä toki muille vastaavasta tilanteesta kärsiville) samaa keinoa.  ;)

Maijis

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #106 : 07/05/2007, 20:55:28 »
 :laughing6: :laughing8: :rotf: Kohta tukehdun. Parhaat naurut tällä foorumilla on nyt koettu tuota Jartsan juttua lukiessa. En mäkään ois ennen uskonut testaavani tällaisia juttuja, mutta tätä se leskiaika teettää. ;D Mun mies kuolis häpeästä, jos tietäisi mun testanneen olevani sitkonomi, mutta mitäs meni rauhaaturvaamaan... ::) ;) ;D

minttukoo

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #107 : 07/05/2007, 21:24:52 »
Ihan diipadaapaa, mutta aihehan on Ajan kuluksi ;D

::)

Jartsa

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #108 : 07/05/2007, 21:30:56 »
Kuluuhan se aika näinkin, saati sitten itseään toistamalla...  ;)

Mutta toisaalta: Minttuhan ei välttämättä ole samaa mieltä kaiken sen kanssa mitä sanoo...
« Viimeksi muokattu: 07/05/2007, 21:33:38 kirjoittanut Jartsa »

minttukoo

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #109 : 07/05/2007, 21:35:02 »
Kuluuhan se aika näinkin, saati sitten itseään toistamalla...  ;)

Mutta toisaalta: Minttuhan ei välttämättä ole samaa mieltä kaiken sen kanssa mitä sanoo...

Hei... älä nyt ala ::)