Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 15:09:23

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Niksikorneri  (Luettu 15651 kertaa)

point

  • Vieras
Niksikorneri
« : 29/01/2006, 16:42:53 »
Joskus niksit ovat tarpeen. Kerro omasi tai kysy muilta.  8)

point

  • Vieras
Re: Niksikorneri
« Vastaus #1 : 29/01/2006, 16:44:30 »
Ja meikä aloittaa kysymyksellä, kuinka saada vesi pois korvasta?  ???

Joka kerta uimahallireissun jälkeen mulla on vettä korvassa ja kerran olen nitkauttanut niskanikin, kun yritin ravistella sitä pois yhdellä jalalla hyppien...  ::)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Niksikorneri
« Vastaus #2 : 29/01/2006, 17:28:50 »
Ja meikä aloittaa kysymyksellä, kuinka saada vesi pois korvasta?  ???

Joka kerta uimahallireissun jälkeen mulla on vettä korvassa ja kerran olen nitkauttanut niskanikin, kun yritin ravistella sitä pois yhdellä jalalla hyppien...  ::)

Oletko kokeillut käyttää korvatulppia?  :)

point

  • Vieras
Re: Niksikorneri
« Vastaus #3 : 29/01/2006, 17:32:49 »
Oletko kokeillut käyttää korvatulppia?  :)
Noihin pitää ilmeisesti alkaa asennoitumaan.  :-\  Vievät vaan kuulon ja jotenkin sitä haluaa olla "pelkkänä korvana", kun on muksun kanssa uimassa.

Kisu

  • Vieras
Re: Niksikorneri
« Vastaus #4 : 29/01/2006, 18:01:28 »
Millä ihmeellä saa ruusunmarja-, porkkana sekä mustikkatahrat puhtaaksi lapsen vaatteista? ???

Sen täytyy olla mahdollista, koska mie oon saanu niin paljon hohtavan valkoisia ja tahrattomia vaatteita käytettyinä...  ::)

Janica

  • Vieras
Re: Niksikorneri
« Vastaus #5 : 29/01/2006, 20:22:09 »
Oxi Action on meillä ainakin ollut oikeastikin tehokasta..  :)

Meillä ei kyllä ihan vastaavia tahroja ole (vielä) tullut vastaan..

point

  • Vieras
Re: Niksikorneri
« Vastaus #6 : 29/01/2006, 21:15:00 »
Porkkanatahrat poistaa aurinko ja marjatahroihin kannattaa kokeilla sappisaippuaa tai etikkaa. Ihan tuoreena marjatahrat lähtee parhaiten, kun tahrojen kohdat huuhtelee kiehuvalla vedellä. (ensin mielellään riisutaan kuitenkin vaate pois lapsen päältä...  ::))

edelleen vettä korvassa

Kisu

  • Vieras
Re: Niksikorneri
« Vastaus #7 : 29/01/2006, 21:40:06 »
Ja meikä aloittaa kysymyksellä, kuinka saada vesi pois korvasta?  ???

Joka kerta uimahallireissun jälkeen mulla on vettä korvassa ja kerran olen nitkauttanut niskanikin, kun yritin ravistella sitä pois yhdellä jalalla hyppien...  ::)

Mie olen käyttäny kans tuota hyppelytekniikkaa sekä kuivannu pumpulipuikolla (vaik korvaa ei pitäis kaivaa millään pesäpallomailaa pienemmällä)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Niksikorneri
« Vastaus #8 : 29/01/2006, 21:47:18 »
yks hyvä konsti veden saamista korvista pois on se, että laittaa pään viistoon, siis korvan kohte olkapäätä ja sitten taputtaa päätä toisen korvan kohilta (ylemmän korvan siis...)... (hmmm. olipa sekavasti kerrottu...)





Ela

  • Vieras
Re: Niksikorneri
« Vastaus #9 : 29/01/2006, 22:24:00 »
Kertokaa mulle, hyvät ihmiset, miksi niitä topspuikkoja tai mitä pumpulipuikkoja ikinä onkaan tehdään, kun kuitenkin sanotaan, että korvaa ei saa kaivella millään kyynärpäätä pienemmällä!!!!!????? ??? ???