Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 23:53:14

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 121846 kertaa)

point

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #170 : 22/07/2006, 14:50:09 »
Nyt siitä tatuoinnin kohdalta lähtee ihoo irtoilemaan.  ::) Siis kun rasvaa, niin iho tuntuu röpelöiseltä. Onko se ihan normaalia?  ???  Minä täällä jo panikoin, et se menee ihan pilalle..  :-[
Kuuluu asiaan. Mulla aikoinaan oli aikamoista kutinaakin jossakin vaiheessa, mutta sekin meni ohi ja tatska on edelleen virheetön.  :D

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #171 : 22/07/2006, 14:52:41 »
Nyt siitä tatuoinnin kohdalta lähtee ihoo irtoilemaan.  ::) Siis kun rasvaa, niin iho tuntuu röpelöiseltä. Onko se ihan normaalia?  ???  Minä täällä jo panikoin, et se menee ihan pilalle..  :-[
Kuuluu asiaan. Mulla aikoinaan oli aikamoista kutinaakin jossakin vaiheessa, mutta sekin meni ohi ja tatska on edelleen virheetön.  :D

No huh.. Pitää vaan rasvailla. Ehdin jo niitä hoito-ohjeita googlata, niin onpas kyllä aika erilaisia ohjeita..

termari

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #172 : 25/07/2006, 11:26:42 »
Nilkka taitaa olla yksi arimmista paikoista ottaa kun on luu niin lähellä tai siis yleensäkin sellainen kohta missä luut tosi lähellä nahkaa... :P

Mulla on nilkassa, enkä nyt sanois että sattu kauheesti.  ::) :)
Aattelin sitä vielä jatkaa että kiertäs alhaalta nilkan takaa ja siitä jalkapöydälle.
himohimohimohimo ;D

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #173 : 25/07/2006, 13:31:28 »
Tykkään tuosta mun tatskasta päivä päivältä enemmän.  :) Joka päivä pitää ihailla sitä peilistä (ainakii rasvailun merkeissä).  ;D  Nyt sitä on paripäivää vaan kutitellu aika lailla..

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #174 : 25/07/2006, 13:52:51 »
Tatskaliikkeen mies taitaa olla lomilla.. Lähetin viime viikolla kuvat tuosta omasta tatskastani ja se lupas kattoo siihen jotain kivaa lisäystä. Piirrellä siis.. Tahtoo jo!! ;D

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #175 : 25/07/2006, 14:06:35 »
Nilkka taitaa olla yksi arimmista paikoista ottaa kun on luu niin lähellä tai siis yleensäkin sellainen kohta missä luut tosi lähellä nahkaa... :P

Mun veli osti vaimolleen 40-lahjaksi tatskan, jota se on aina himoinnut. No, sille tehtiin sit sellainen orjantappura nilkan ympäri. Veljen vaimo oli kysynyt, että onko tuo nilkka kuinka arka paikka niin tatskan tekijä oli sanonut, että ei se niin kovin arka oo ja sitä kun työ oli tehty se sanoi, että kyllä tuo nilkka aika arka paikka on...

Ei se ollut kuulemma juurikaan sattunut, parissa kohtaa oli tuntunut enemmän. Jalka sillä on alkanut nykiä tahattomasti jossain kohtaa. Suunnittelivat jo värittävänsä sitä myöhemmin.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #176 : 25/07/2006, 20:43:10 »
Mäkin haluaisin jo uuden tatskan. ;D Pitää vaan vähän aikaa vielä ootella että voipi ottaa... :P
Ad astra per aspera!




Janica

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #177 : 30/07/2006, 18:50:53 »
Mulla on nilkassa arpi, joka tulee siinä aina olemaan. Reilu vuosi sitten kaaduin ja arpi on siinä vieläkin näkyvissä, ihan kuin mustelma..

Hokasinpa sitten että siihenhän voisi pistää kuvan päälle..  :P Kuva-aihekin olisi tiedossa ja sillä olisi henk. koht. merkityskin..  ;)

Pitäisiköhän pyytää tuota joululahjaksi..? Vai iskeekö kärsimättömyys..? :P

termari

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #178 : 30/07/2006, 23:41:13 »
Mulla on nilkassa arpi, joka tulee siinä aina olemaan. Reilu vuosi sitten kaaduin ja arpi on siinä vieläkin näkyvissä, ihan kuin mustelma..
Hokasinpa sitten että siihenhän voisi pistää kuvan päälle..  :P Kuva-aihekin olisi tiedossa ja sillä olisi henk. koht. merkityskin..  ;)
Pitäisiköhän pyytää tuota joululahjaksi..? Vai iskeekö kärsimättömyys..? :P

Hah. Iskee varmasti. ;D

Mäkin peitin arven nilkasta tatskalla. Sain kerran taitavasti höylättyä nilkasta nahat rullalle ja kunnon biitin irti.
Sattu. Eikä ollu kaunis. ::) :P
Mutta nyt ei näy. :D

miipe

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #179 : 18/09/2006, 13:27:47 »
Vuosia kytenyt tatuointi -kuume on noussut  :)
Paikka alaselän oikeapuoli. Ja intohimona on ollut 17-vuotiaasta asti kiinalaiset merkit.

Ja tämä erikoisesti. (ollut 2 kertaa tämä hennaversiona ja aina tykännyt!)

http://www.formosa-translation.com/chinese/l/ll148.html

Saa nyt nähdä... ensi viikolla synttärit, josko synttärilahjaksi pyytäisin.... ;)