Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 04:13:51

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 125000 kertaa)

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #160 : 20/07/2006, 08:42:15 »
Katja: Mihin kohtaan se sulle tuli? Mulla tuntui pikemminkin kuin joku olisi vaan ihoa raaputtanut. Ei tuntunut missään.  ;D (Mutta mulla toisaalta on kyllä vähän turhankin korkea kipukynnys.. Kun ei lekuritkaan ota välillä mua tosissaan..  ::)) Mulla ei tuota punoitustakaan juuri ollut.. Galleriassa oleva kuva otettiin 2h kuvan teon jälkeen.  ;D

Se tuli tuonne alaselkään oikeelle puolelle. Mulla kun tuolla alaselässä on hermoja paljon pinnassa, kun sieltä rapsuttelee nii rupee jalkaa kutittamaan.  ::) Muutamassa kohassa tuntu ihan selvästi, et jonkun hermon tai sellasen on pakko mennä, kun siinä värittelyosuudessakii sattu.

Mulla kun tehtiin alaselkään molemmille puolille, niin oli kyllä jännä tunne kun alko jaloissa nykiä, alko jopa hiukan naurattaa siinä jännityksessä ;D Mut ei se kyllä niin kovasti mua sattunut, tosin tuo veitsellä viiltäminen on aika lähellä sen kivun tyyppiä. Ihan kun jollain toooosi terävällä veitsellä ois ihon pintaa viilletty. Mut kyl sen kesti komeesti ;D Oli vaan jännä et kun se tatskas eka oikeen puolen, sit vasemman, ni vasen sattu paljo enemmän :o Se sit selitti jotain et kun ihmisen kipukeskus tms on vasemmassa aivolohkossa ni johtuu siitä.. ??? Lisää tahtoo hetipianäkkiä...syksyllä otan :P

laura

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #161 : 20/07/2006, 09:04:07 »
Nilkka taitaa olla yksi arimmista paikoista ottaa kun on luu niin lähellä tai siis yleensäkin sellainen kohta missä luut tosi lähellä nahkaa... :P

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #162 : 20/07/2006, 10:29:57 »
Nilkka taitaa olla yksi arimmista paikoista ottaa kun on luu niin lähellä tai siis yleensäkin sellainen kohta missä luut tosi lähellä nahkaa... :P

Kaveri otti just eilen nilkkaan ja sano että sattu ihan mukavasti.. Mut onneks noissa ei kumminkaan kestä kauheen kauaa. Kyl sen vartinverran kärvistelee ;D

KooKoo

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #163 : 20/07/2006, 11:17:08 »
Joo luun lähelle sattuu...Jiille laitettiin jalkateriin liekit ja sanoi, että tuntui kun ois kirveellä hakattu jalkoja!! Ja se kesti vähän pidempään kun vartin... Muut tatskat kun sillä ei ole sattunut yhtään.

Ittelläni on tatuointi olkapäässä ja se ei kyllä tuntunut miltään, lähinnä kutitti ;D

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #164 : 20/07/2006, 12:53:12 »
Nilkka taitaa olla yksi arimmista paikoista ottaa kun on luu niin lähellä tai siis yleensäkin sellainen kohta missä luut tosi lähellä nahkaa... :P

Kaveri otti just eilen nilkkaan ja sano että sattu ihan mukavasti.. Mut onneks noissa ei kumminkaan kestä kauheen kauaa. Kyl sen vartinverran kärvistelee ;D

Minä kyllä olin siellä yhteensä 50 minsaa..  ::) Alle 5 minsaa lepoa ja ehkä toinen moinen kun tekijän piti välillä vastata puhelimeen. Joten kyllä siine semmosen 40 minsaa olin tikutuksessa.

KooKoo

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #165 : 20/07/2006, 12:56:41 »
Nilkka taitaa olla yksi arimmista paikoista ottaa kun on luu niin lähellä tai siis yleensäkin sellainen kohta missä luut tosi lähellä nahkaa... :P

Kaveri otti just eilen nilkkaan ja sano että sattu ihan mukavasti.. Mut onneks noissa ei kumminkaan kestä kauheen kauaa. Kyl sen vartinverran kärvistelee ;D

Minä kyllä olin siellä yhteensä 50 minsaa..  ::) Alle 5 minsaa lepoa ja ehkä toinen moinen kun tekijän piti välillä vastata puhelimeen. Joten kyllä siine semmosen 40 minsaa olin tikutuksessa.

Joo kyllä munkin tatskaa tehtiin 40 minuuttia.

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #166 : 20/07/2006, 12:59:55 »
Tässäpä tämä kuva.  :)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #167 : 20/07/2006, 13:28:52 »
Katja hieno!! Se mun kaverin nilkka on vähän samanlainen, mut siinä ei oo väriä. Ja siks siinä ei kauaa mennykään kun rajat vaan, niinku mullakin. Mulla kesti oikeesti joku 15-20min toi mun. Mut siinäkään ei oo yhtään väriä eikä mitään.

muoks: kuva mun tatskastatahtoo lisää siihen heti! ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 20/07/2006, 13:32:53 kirjoittanut Jooppoliini »

Janica

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #168 : 20/07/2006, 16:37:56 »
Katja: Tosi kiva kuva!!  :D

Mulla meni 1h 45 min.  ;D Siitä kyllä meni reilu vartti siihen kun tatuoitsija joutui välillä palvelemaan muita asiakkaita.

Sanoisin että puolisentoista tuntia siis meni tikkaukseen.  :)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #169 : 22/07/2006, 14:26:38 »
Nyt siitä tatuoinnin kohdalta lähtee ihoo irtoilemaan.  ::) Siis kun rasvaa, niin iho tuntuu röpelöiseltä. Onko se ihan normaalia?  ???  Minä täällä jo panikoin, et se menee ihan pilalle..  :-[