Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 17:01:57

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 121810 kertaa)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #280 : 29/07/2007, 17:59:24 »
Mulla on tatska navan alla. Enkä  yhtään epäröinyt sitä ottaa. Lapsia kun ei tarkoitus ollut hankkia. Eikä niitä vieläkään mitenkään olla suunnittelemassa. Jos raskaana joskus olisin, niin sitten täytyy toivoa, että pienellä ihmisellä mahakin on pieni ja kiinteä  ;D
Ja raskauden jälkeen pitää jumpata masu timmiksi äkkiä  ;)
Niin tai jos sattuu omistamaan samanmoisen ihon kuin minä niin siihen ei enää jumpat auta. Jos mä ikinä haluan enää timmiä mahaa niin tuo nahka läjä on pakko leikata.  :-X Ja muutaman vuoden päästä ois moinen temppu tarkoitus tehdäkkin  :)

Juu, kyllä miullakin oli maha pieni ja kiinteä ennen lapsia, mutta minkäs teet, kun omistaa tälläisen ihon, joka veny ja paukkui ja arpeutui.  ::)

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #281 : 29/07/2007, 18:00:36 »
Mulla on tatska navan alla. Enkä  yhtään epäröinyt sitä ottaa. Lapsia kun ei tarkoitus ollut hankkia. Eikä niitä vieläkään mitenkään olla suunnittelemassa. Jos raskaana joskus olisin, niin sitten täytyy toivoa, että pienellä ihmisellä mahakin on pieni ja kiinteä  ;D
Ja raskauden jälkeen pitää jumpata masu timmiksi äkkiä  ;)
Niin tai jos sattuu omistamaan samanmoisen ihon kuin minä niin siihen ei enää jumpat auta. Jos mä ikinä haluan enää timmiä mahaa niin tuo nahka läjä on pakko leikata.  :-X Ja muutaman vuoden päästä ois moinen temppu tarkoitus tehdäkkin  :)

Juu, kyllä miullakin oli maha pieni ja kiinteä ennen lapsia, mutta minkäs teet, kun omistaa tälläisen ihon, joka veny ja paukkui ja arpeutui.  ::)
Niin sepä se... ::)

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #282 : 15/08/2007, 13:55:13 »
Dodih nyt on varattu aika tatskaa varten..Ja kaikista "pelotteluista" huolimatta otan sen alavatsaan ;D

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #283 : 15/08/2007, 18:06:19 »
Kuva päätetty.. Vielä kun sais rahaa ja miehen ymmärtämään asian.. Ja päätettyä et meenkö kaverin tädille vai pysynkö tässä Turun seudulla sen asian tiimoilta. :)

Annukka

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #284 : 15/08/2007, 18:14:14 »
Dodih nyt on varattu aika tatskaa varten..Ja kaikista "pelotteluista" huolimatta otan sen alavatsaan ;D

Älä sitten synnytä sektiolla ;D

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #285 : 15/08/2007, 19:16:44 »
Dodih nyt on varattu aika tatskaa varten..Ja kaikista "pelotteluista" huolimatta otan sen alavatsaan ;D

Älä sitten synnytä sektiolla ;D

 :rotf: :rotf:

KooKoo

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #286 : 15/09/2007, 20:03:07 »
Tänään Jii taas löi muhun vähän uutta kuvaa ;D Tehtiin vähän jatkoa tohon mun kädessä olevaan tatuointiin, tosin ei vielä saatu valmiiksi. Kyllä se taas vaan sattu, kun se tonne lapaan tikkas :-X Mutta tuli kyllä hieno ja Jii vielä piirsi sen kuvan ensin vapaalla kädellä suoraan mun ihoon! Teki siitä just sellasen kun tarkotin ja vielä vähän paremmankin vaikka tosi huonosti sille selitin mitä haluan!

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #287 : 15/09/2007, 20:25:59 »
Tänään Jii taas löi muhun vähän uutta kuvaa ;D Tehtiin vähän jatkoa tohon mun kädessä olevaan tatuointiin, tosin ei vielä saatu valmiiksi. Kyllä se taas vaan sattu, kun se tonne lapaan tikkas :-X Mutta tuli kyllä hieno ja Jii vielä piirsi sen kuvan ensin vapaalla kädellä suoraan mun ihoon! Teki siitä just sellasen kun tarkotin ja vielä vähän paremmankin vaikka tosi huonosti sille selitin mitä haluan!

Laitahan meille kuvaa, kiitos.  :D 

Janica

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #288 : 15/09/2007, 20:29:54 »
Mulla on aivan järkky tatskakuume, ja ideaakin olisi, kunhan vaan piirtäisi malliksi..

En vaan ennen häitä halua ottaa.. Sit sen jälkeen kyllä, kun kerran suht näkyvälle paikalle (olkavarteen) olis tulossa.  ;)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #289 : 16/09/2007, 11:11:36 »
mies maksaisi mulle käsivarteen tms tatskan jos haluisin.. ihastu tohon mun hennatatuointiin niin kovin.. :)

mä en vaan ihastu ajatuksesta..  :-X