Yleiset > RT-jutut

RT-lesket ja maanpuolustus

(1/60) > >>

rumin,mies syvästä etelästä:
Kuinkas moni teistä arvon ladyt on "vain" rt-leski?Onko joku mukana esim. reserviläisten nais osastossa,tahi muussa vastaavassa(esim sotilaskoti sisarissa)

BB:

--- Lainaus käyttäjältä: rumin - 13/09/2005, 11:46:25 ---Kuinkas moni teistä arvon ladyt on "vain" rt-leski?Onko joku muka esim. reserviläisten naisosastossa,tahi muussa vastaavassa(esim sotilaskotisisarissa)

--- Lainaus päättyy ---

Yritin joskus päästä armeijaan, mutta olin liian viallinen, eikä ne huolinu... ;)
Näin jälkeenpäin ajateltuna varmaan ihan hyvä vaan, mitähän minäkin siellä armeijassa oisin tehny...  ::)

Kisu:
Itse haaveilin nuorena kans rt-hommista hoiturina ja ea-maikkana, (kun naisetkin vielä ilman armeijaa olisivat mukaan päässeet). Haaveeksi jäi, mutta olen iloinen, että edes haaveita on elämässä ollut.

Maanpuolustukselliset hommat rajoittuu muutamaan soittokeikkaan puolustusvoimien ja veteraanien hippaloissa.

mami:
Vain rt-leski ja niin pirun ylypiä siitä  ;)

IceQueen:
Tjoo... armeijaan piti tänä keväänä hakea, mutta jostain kumman syystä se jäi toteutumatta! ;) Eikä ne mua ois sinne ees huolinu... ;D ja kait sitä ois tuonnekin hakenut lähinnä vittuiluna isännälle... ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta