Yleiset > RT-jutut

Rahaa kuin rauhanturvaajalla?

(1/27) > >>

zatu:
Palkoista ja niiden riittävyydestä. Ja muuta sellaista... (Esim. onko kaikki faitterit päättömiä rahankäyttäjiä? ;))

myy79:

--- Lainaus ---Palkoista ja niiden riittävyydestä. Ja muuta sellaista... (Esim. onko kaikki faitterit päättömiä rahankäyttäjiä? ;))
--- Lainaus päättyy ---



No meillä mies lähti siis reissuun sen takia,että sai tuoda verovapaan auton.. Ajatuksena hänellä oli,että autolainan saisi maksettua niillä rahoilla mitä tienaa vuoden aikana..

Noh, taispa käydä niin,että reissusta jäiki vaan velkaa..  ;)
ei mies osannut laskeskella sitä, mitä menee lomiin yms muihin menoihin..  (emännän lepytykseen ja  tuliaisiin..  ;D)

Ja kummasti alhaalla ollessa on miehen rahan arvo jotenki hämärtynyt.. kaupasta ostetaan niin ku normaalisti ruokaa yms tarpeelliset ja sitten mies kauhistelee, miten niihin nyt niin paljon meni..  :o

Eli rahaa on kuin rauhanturvaajalla, mutta meijän faitteri tais olla päätön rahankäyttäjä..  ;D

zatu:

--- Lainaus ---

No meillä mies lähti siis reissuun sen takia,että sai tuoda verovapaan auton.. Ajatuksena hänellä oli,että autolainan saisi maksettua niillä rahoilla mitä tienaa vuoden aikana..

Noh, taispa käydä niin,että reissusta jäiki vaan velkaa..  ;)
ei mies osannut laskeskella sitä, mitä menee lomiin yms muihin menoihin..  (emännän lepytykseen ja  tuliaisiin..  ;D)


--- Lainaus päättyy ---


Jotenkin kummasti säästöön jää vähemmän, mitä pitikään. :o Kun tulot kasvaa, kasvaa menot vielä enemmän. Mutta onhan niitä seuraavia reissuja.  :P

myy79:

--- Lainaus ---

Jotenkin kummasti säästöön jää vähemmän, mitä pitikään. :o Kun tulot kasvaa, kasvaa menot vielä enemmän. Mutta onhan niitä seuraavia reissuja.  :P
--- Lainaus päättyy ---



jos sit laittais uudelleen reissuun,ku alkaa häitä suunnittelee...  ;D  voi olla,että ei oo muuta vaihtoehtoo, kun budjettia alkaa miehelle esitteleen..  ::)  8)

miipe:
Minun taas oon kai sitten toisesta päästä.
On aina ollut todella säästeliäs, (paitsi ehkä viina ja tupakka  ;)) Mutta niin kuin yleensä.

Mutta on se tuolla alhaalla tullut kuulemma "vaate-osto-friikiksi" mikä minuun verrattuna ei ole kymmenes osaa..  ;D

Minä se meillä olen  "rahaa kuin roskaa" ...
(mitä vanhemmaksi oon tullut , sitä fiksummaksi oon tullut rahojen kaa)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta