Yleiset > RT-jutut

Rt-krääsä ja tuliaiset

<< < (3/126) > >>

Marge:
Onhan tuota... Miehen ekalta missiolta ja tältä toiselta kertynyt kaikenlaista. Pyyhkeitä, tsekeiltä saatu kfor-muki, iippo, pirunnyrkkejä, sit ne jotkut puiset laatat ja pienet liput (mikskä niitä nyt sanotaan  ???), t-paitoja jne jne. Ja tietty sitä viinaa aika hitosti  ;D Mun puolesta kaikki ns. koriste-esineet sais laittaa pahvilaatikkoon ja varastoon  ::) Mä inhoon kaikkee krääsää...

Anki:
Toivottavasti ei tuu mitään koristekrääsää, taitaisi kyllä minun toimesta aika äkkiä joutua johonkin laatikkoon...
Mukavia tuliaisia mitä tähän meness on tullut on Kfor-pyyhkeet, Kfor-nalle armeijan vihreiss (IHANA tuliainen, istuu sängyllä :-*) , valkokultainen pirunnyrkki niillä feikki-timanteilla (oletan niin ainakin) minulle, muutama t-paita, joku Kfor-huppari ja sitten aika paljon Haglöfsin ulkoiluvaatteita.

Vaatekaapissani kerää taas pölyä Dieselin farkut jotka on hrmmm :-[ mitoitettu jollekin italialaiselle spagetinlaihalle naiselle (ei siis mee mun päälle...) ja sitten oikein hienot saapikkaat, korot on vain sellaista luokkaa että multa varmaan menee jalka poikki jos lähden baariin niitä jalass ;)

Ja sit tietenkin aina niitä viini- ja viinapulloja, mutta ne nyt ei jää kovin pitkäikäisiksi ;D   Vuosikertawhiskejä sitten on jonkun verran, ja ne säilyy suht hyvin... Johtuukohan siitä että tämä leski ei edes katso niitä päin ;) ;D

susakaro:

--- Lainaus käyttäjältä: anne - 13/05/2005, 18:14:38 ---Niin, ja sit tietty kaikki ne vaatteet mitä miehellä siellä Afrikassa oli ku missio loppui niin ne sai ottaa kaikki kotiin jos halusivat, ja niin toi mies halus...  ::) ;D

--- Lainaus päättyy ---

Meille tuli kans melko läjä vihreää vaatetta! Yksi hyllyllinen miehen kaapissa. Sit on joukkue-paitoja, tauluja, puu-juhaneja, laukkuja... ja kasa järjestämättömiä VALOKUVIA!

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: susakaro - 14/05/2005, 21:05:49 --- ja kasa järjestämättömiä VALOKUVIA!

--- Lainaus päättyy ---
Digikamera on kätevä, kaikki kosovokuvat on poltettu cd-levyille! ;D Ei tarvi murehtia järjestämisestä... Kun päällekin on vielä kirjotettu vähän suuntaa antavaa, et mitä sisältää. Osa on toki teetetty paperikuviksikin, mut ne on sit suoraan laitettu valokuva-albumiin...

myy79:
meil on vielä reissulaatikot ja kassit purkamatta, joten en tiedä yhtään mitä krääsää sieltä on tullu.. päätettiin nimittäin niin,että ne jätetään anoppilaan siihen asti, kunnes yhteiseen kämppään on muutettu, ja tavarat mahtuu sinne paremmin..

mutta vissiin on zippo, laatta ja pari iippoa miehellä ainaki.. ja mulle tuli toinen pirunnyrkki ja laatikollinen viiniä... ;)  ;D  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta