Yleiset > RT-jutut

Suomalaisten turvaajien maine

(1/23) > >>

zatu:
Niin, eli suomalaisten hurmaajien maineesta (ja kunniasta). :D

Ja tänne sopivat myös kaikki hauskat ja vähemmät hauskat käsitykset rauhanturvaamisesta... ;)

zatu:
Meillä oli yläasteella tiukka bilsan opettaja, Pena, jonka huhuttiin olleen muukalaislegioonassa. ;D No, rauhanturvaajana se vain oli ollut, mutta sai silti koko apinalauman kuriin. ;)

Nykyään en enää sotke muukalaislegioonalaisia ja rauhanturvaajia.  ;)

zatu:

--- Lainaus käyttäjältä: Tehotypy - 03/05/2005, 19:33:33 ---
Koen että suomalaisilla on maailmalla hyvä maine ja pidetään se niin. Jos on joukossa mätiä munia, ni ne kitketään  ;D

Edit// pojjaat, elkkee pilakko sitä!  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tämä käsitys minullakin on. :) Ja tämäkin toivoo, että kaikki (tai edes mahdollisimman monet  :P) ovat maineensa arvoisia. ;)

Mirka:
Mun käsityksen mukaan suomalaisilla turvaajilla on hyvä maine. Siis muiden kuin suomalaisten mielestä ;)
Suomalaisten käsitys rauhanturvaajista vaan joskus tuntuu olevan kieroutunut :-\ Luuloja on monenlaisia... Mä olen niihin tottunut, kun tuo papan siviiliammattikin kuuluu niihin väärin ymmärrettyihin :) Aina saa korjata...
Yhden mun kaverin käsitys rauhanturvaamisesta on se, että mies hylkää naisen, lähtee vuodeksi ulkomaille huorien perään :o :o Selitä siinä nyt sitten... ::) Ja yleinen käsitys taitaa olla se, että siellä soditaan ja ammuskellaan jatkuvasti, taidetaan turhan helposti yhdistää rauhanturvaaminen esim. Irakiin :-[
Media aika lahjakkaasti ainakin Suomessa on viime aikoina saanut latistettua hyvää mainetta. Toivottavasti parannusta luvassa. Eiköhän siellä ihan hyviä jannuja ole, kun kerran meidänkin miehet siellä on :D

Punapihlaja:
Kyllä suomalaisten maine rauhanturvaajina on hyvä.

Me ollaan törmätty sellaiseen väärään ennakkokäsitykseen tuosta rauhanturvaamisesta, että siellä vaan vuosi vedetään lonkkaa ja rusketutaan ja tuodaan sitten kotiin tuliaisena se auto. Mun mies on ollut 3 kertaa reissussa 8 kk + 16 kk + 7 kk eikä yhdeltäkään reissulta ole autoa tuotu. Ja kyllä se on ollut ihan kunnon työntekoa, välillä pitkiäkin päiviä, tuolla alhaalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta