Yleiset > RT-jutut

Äkkilähdöt

<< < (2/6) > >>

zatu:

--- Lainaus käyttäjältä: Pirtu - 10/05/2007, 22:28:35 ---Itse lähdin viimeksi Kozovoon siten, että puhelu tuli ~ 22. huhtikuuta ja 30. päivä olinkin jo toimialueella. Mullehan tuo ei ollut tuolloin ongelma, kun olin silloin sinkku (ja nyt taas) :P


--- Lainaus päättyy ---

Taisi meilläkin tuo Kosovon juttu olla aika pikainen, muttei noin pikainen. Olisikohan siinä pari viikkoa ollut aikaa. ???

mami:
Meillä miehan reissuista kaksi on ollut äkkilähtöjä, sitoumusta ei ollut voimassa eikä mitään ihan järisyttävää poltettakaan päästä reissuun. Mutta sitten puhelin soi...

Kamala, en edes yhtäkkiä muista kauanko oli niiden puheluiden ja lennon välillä aikaa, ehkä viikko tai kaksi  :-X

Me ollaan muutenkin nopeita liikkeissämme, joten nuo nopeat lähdöt on sopineet meille. Ei siis säröjä  :)

s^n^:
Mä en välttämättä kovin suurella ilolla kattois toista jos äkkilähdöllä lähtis.. Vaik voishan se toisaalta olla jollain tasol tuskattomampaa ku ei oo sitä lähdönodottelunkurjuutta niin pitkään. Tiedä sitte.

tupu:
Äkkilähtö toki varmasti kirpaisee, jos yhteiset suunnitelmat jäävät yhtäkkiä hyllylle tai hankala kotitilanne pelkästään toisen niskoille. Ei kai lähtö ole ylläri nopeanakaan, jos sitoumus on jo voimassa.

Monen mielestä lähdön odottaminen on reissun kurjin osuus. Kun rakas on lähtenyt, paluulaskurinkin saa jo käynnistää. :-*

s^n^:

--- Lainaus käyttäjältä: tupu - 15/05/2007, 17:19:02 ---Kun rakas on lähtenyt, paluulaskurinkin saa jo käynnistää. :-*

--- Lainaus päättyy ---

Kai sen sais.. Mut tieto lisää tuskaa päivien jumalattomasta määrästä..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta