Yleiset > RT-jutut

Jännittää vaikka koettu ennenkin

<< < (2/8) > >>

zatu:
Ei siinä mitään sääntöä ole, etteikö saisi jännittää, vaikka tilanne ei olekaan kokonaan uusi. Onhan elämäntilanteesikin erilainen kuin viimeksi (tosin haastava taisi olla silloinkin!). Kurjaa, että joudut nyt stressaamaan niin paljon. :( Oletteko miettineet miehesi kanssa, mitä voisi tehdä, jotta tilanne olisi vähemmän stressaava? Vertaistuki on hyvästä, mutta myös käytännön tilanteisiin voisi olla valmiiksi jotain ratkaisuja mietittynä. (Esim. kuka tulee avuksi jos tulee jotain ongelmia, vaikkapa putket jäätyy ja koko porukka on flunssassa..) Ehkä tätäkin kautta voisi löytyä kavereita, ettei tuntuisi niin yksinäiseltä? :)

Evi:
Ollaan mietitty käytännön asioitakin. Vaikka vanhempani asuvat 50 km päässä niin varmasti tulevat apuun jos jotain erityistä tulee ja muutenkin varmasti auttelevat paljon. Äitini on luvannut ottaa lapsia viikonloppuisin hoitoon/kylään, että saan levätä. Ja tarvittaessa on myös lupautunut siivous avuksi. :)
Isäni auttaa varmasti jos talon kanssa tulee joku ongelma.
Mieheni isovanhemmat ovat luvanneet ottaa lapsia koulun jälkeen pari kertaa viikossa.
Appivanhemmistani en osaa sanoa avun kannalta koska välimme eivät ole kovin lämpimät, mutta on tässä muutakin tukiverkkoa.
Yksi kavereistani, yrittää edes ymmärtää tätä tilannetta vaikka ei ole itse kokenutkaan :), muut kaverit eivät edes yritä ymmärtää. :(
Poikani sain eilen avautumaan tuntemuksistaan ja häntä pelottaa vaikka onkin sanonut ettei haittaa vaikka isi lähtee  :(
Lasten kanssa ollaan jo mietitty miten joulu vietetään jos isi ei tule jouluksi kotiin...

zatu:
Tosi hyvä, että tukiverkkoa löytyy ja on tiedossa, että itse ei tarvitse kaikkea jaksaa. :)

Evi:
Ei onneks tarvi jaksaa vaikka ainahan äiti ihmisillä varmaan tulee se että pitäs jaksaa vaan ku ei aina jaksa ;D

Evi:
Onko muuten muilla ollut tapana laittaa miehensä mukaan jotain mikä lieventää koti ikävää? tai sit pahentaa sitä  ;)
Mä värkkäsin pieni kokoisen valokuva albumin kuvia yhteisistä hyvistä hetkistä ja tietysti lapsista.
Mä vaan aattelin että mikä olis kiva juttu sinne mukaan??? Ideoita???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta