Yleiset > RT-jutut

Jännittää vaikka koettu ennenkin

<< < (3/8) > >>

veeruska:

--- Lainaus käyttäjältä: Evi - 29/09/2016, 09:45:30 ---Onko muuten muilla ollut tapana laittaa miehensä mukaan jotain mikä lieventää koti ikävää? tai sit pahentaa sitä  ;)
Mä värkkäsin pieni kokoisen valokuva albumin kuvia yhteisistä hyvistä hetkistä ja tietysti lapsista.
Mä vaan aattelin että mikä olis kiva juttu sinne mukaan??? Ideoita???

--- Lainaus päättyy ---

Meillä tein miehelle lahjan juuri lähdön alla. Teetätin minusta ja lapsista valokuvia, ostin viinikumeja ja salmiakkitikkareita, salmiakkia, aurinkorasvaa sekä purkkaa ja lisäksi ostin dödöä.

Vähän siis koti-ikävää pahentavia ja lievittäviä asioita.

Lilian:
Mä teetin kanssa valokuvan meistä. Sinne se päätyi sängyn viereen <3

Mä jännitin tosi kovin toista reissua, eka reissu oli todella raskas ja siitä jäi ikävät muistot. Ehkä eniten pelkäsin lasten reaktiota, miten kestän sen jos he ikävöivät kovin. Vaikka ennen reissua lapsiakin jännitti kovin ja pariin kertaan sitä itkettiinkin, niin sitten kun lähtö koitti ni kaikki menikin ihan tosi hyvin. Me oltiin skypen kautta yhteyksissä joka ilta (ihan muutama ilta jäi väliin jos mies ei töiltään ehtinyt) ja se oli ihan selkeästi suuri apu ja helpotus. Meillä lapsille muodostui todella tärkeäksi joka iltainen puhelu ja nimenomaan se että näki iskän. Toki tiedän niitäkin lapsia jotka eivät halunneet puhua isän kanssa ollenkaan, lapset on erilaisia. Mulle tämä toinen reissu oli jollain tapaa hyvin eheyttävä kokemus. Jopa niin hyvä että olen luvannut että voi lähteä kolmannellekin reissulle :)

Evi:
Just havahduin ja tajusin, että eihän tässä ole enää kun tämä ja ens viikko ja seuraavan viikon tiistaina mies sit lähtee... hups ku menee aika äkkiä

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Evi - 19/10/2016, 11:01:08 ---Just havahduin ja tajusin, että eihän tässä ole enää kun tämä ja ens viikko ja seuraavan viikon tiistaina mies sit lähtee... hups ku menee aika äkkiä

--- Lainaus päättyy ---
Aika kyllä tosiaan lentää. Toivottavasti reissu lähtee hyvin käyntiin teidän molempien osalta! Tai paremminkin koko perheen osalta.

Evi:
Nyt on jo kyllä tosi vahvasti sellanen fiilis että kyllä tästä kaikki sunttaatuu...  ;D
Nyt jännittää mua jo paljon vähemmän ku tota miestä  ;)
Mulla on nyt ihan hyvä fiilis ehkä osaks johtuen että on ollu syysloma viikko ja on paljon rauhallisempaa ja muuten vähemmän stressiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta