Yleiset > RT-jutut

RT-juttuja sivusta kuultuna.

(1/2) > >>

Taina L:
Tyhmä otsikko, joo.
Mutta en taaskaan keksinyt minkä otsikon alle olisin tämän laittanut. Joten joku viisaampi voi tämän siirtää sinne minne se kuuluu :-).

Kävin eilen hierojallani ja tuli puhetta rt-jutuista. Hierojani toki tietää meidän tilanteemme ja mäkin olen tietoinen että,hänen poikansa on hyväksytty rt-hommiin. Mutta nyt tää herttanen hierojatäti latas mulle eilen että, tää hänen poikansa X odottaa ihan innolla että pääsee sotimaan. Mä olin hetken hiljaa ja mietin et mitä hittoa. Kysyin siinä sitten että mitä odottaa? Hierojatäti siihen että sitähän ne sinne lähtee tekemään, aseet, panssarivaunut ja kaikki.  Voi jumaliste, mitä hittoa nää hiutaleet äideilleen oikein selittää? Ja mitä hittoa nää hiutaleet oikein luulee siellä tekevänsä?

Mä olin ihan kauhuissani ja yritin selittää että ei se nyt ihan niin mee. Mä lähin sieltä hierojalta ja mietin että hittoa. Kuinka joku voi olla niin pihalla että äidilleen syöttää tollasta, mikä ihme saa äidin uskomaan tollasta. Ylipäänsä, miten joku voi olla tollasessa luulossa?

Toki kaikkea voi tapahtua ja tapahtuukin, en mä sitä. Mut tämä herra x taitaa pettyä pahasti kun ei pääsekkään sotimaan.

IceQueen:
Ei ne selitä mitään. Ne vaan sanoo lähtevänsä rauhanturvaajiksi. Eihän ne raukkaparat itsekään aina tiedä mitä menevät tekemään,  vaan kuvitelmat eroo todellisuudesta paljon.

Ja niin mäkin kuvittelin ennen exän ekaa keikkaa, et sinne sotimaan mennään ja arkussa takaisin tullaan. Kun ainoa mitä lehdistössä kerrottiin, oli negatiiviset asiat tai ne oli ainoot, mihin kiinnitti huomiota ennen kuin exä lähti. Tajuntasit on onneks vähän laajentunut sen jälkeen. ;)

IceQueen:
Eikö muka kelleen muulle oo tullu vastaan mitään sivusta kuultua?  ;D

zatu:

--- Lainaus käyttäjältä: Taina L - 30/08/2013, 23:53:37 ---Mä olin ihan kauhuissani ja yritin selittää että ei se nyt ihan niin mee. Mä lähin sieltä hierojalta ja mietin että hittoa. Kuinka joku voi olla niin pihalla että äidilleen syöttää tollasta, mikä ihme saa äidin uskomaan tollasta. Ylipäänsä, miten joku voi olla tollasessa luulossa?

Toki kaikkea voi tapahtua ja tapahtuukin, en mä sitä. Mut tämä herra x taitaa pettyä pahasti kun ei pääsekkään sotimaan.

--- Lainaus päättyy ---

Olen kyllä joskus vuosia sitten semmoisenkin jutun kuullut, että joku nuori mies oikeasti uhosi lähtevänsä Kosovoon sotimaan. Tarina ei kerro, miten reissu sitten meni. Vai liekö sitten tarpeeksi sotaisaa, kun on aseet ja kaikki. ;)

Maya:
olis kyllä tosi hienoa kuulla, että miten nämä sitten reissun jälkeen kokee asiat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta