Yleiset > RT-jutut

Rauhanturvaajaliitto/Rauhanturvaaja-lehti

(1/39) > >>

Punapihlaja:
Uusimmassa Sinibaretissa keskiaukeamalla yksi näkemys tähän asiaan, minulle tosi läheinen. Ei tosikoille!

Muokkaus: tarkennetaaan, että mihin asiaan, kun tästä tehtiinkin uusi aihe: siis kerran rt - aina rt


Anki:

--- Lainaus käyttäjältä: Punapihlaja - 20/09/2006, 12:13:06 ---Uusimmassa Sinibaretissa keskiaukeamalla yksi näkemys tähän asiaan, minulle tosi läheinen. Ei tosikoille!


--- Lainaus päättyy ---

Ko. lehteä ei tuu meille, kerros nyt vähän mistä tää juttu kertoo :)

yama:

--- Lainaus käyttäjältä: Punapihlaja - 20/09/2006, 12:13:06 ---Uusimmassa Sinibaretissa keskiaukeamalla yksi näkemys tähän asiaan, minulle tosi läheinen. Ei tosikoille!


--- Lainaus päättyy ---

Mikä? Kerropas, kun ei tuota lehteä tule!  :)

Punapihlaja:
Juttu kertoo kuvitteellisesta tilanteesta, jossa rt-hommiin koukkuun jääneet kokoontuu AA-kerhon tavoin ja mieheni on ekaa kertaa kokouksessa kertomassa omaa tarinaa. Lehti on nyt kotona ja mie töissä, joten en ihan sanasta sanaan muista jutun huipennusta, jossa mieheni toteaa, että on päässyt rt-koukusta ja päätynyt terveellisempää vaihtoehtoon: kaljaan.   ;)  :rotf:

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: yama66 - 20/09/2006, 12:14:34 ---Mikä? Kerropas, kun ei tuota lehteä tule!  :)

--- Lainaus päättyy ---

Mitä? Ei tule Sinibaretti-lehteä!  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta