Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Kuvan liittäminen viestiin

<< < (2/15) > >>

Mirka:
Kyllä mä ainakin löydän tuon Lisätoiminnot-kohdan. Sehän on suoraan tän kirjotusruudun alapuolella vasemmalla. (Lähetä ja Esikatselu-nappuloiden yläpuolella...) Siitä kun klikkaa niin saa lisätoimintoja, kuten jo ehkä arvaakin :) Sieltä löytyy kohta Liite: Siihen kun hakee kuvan omalta koneelta Browse... -nappulalla, niin avot!
Enpä silti oo kokeillu miten se käytännössä tapahtuu... Joskohan vaikka nyt kokeilis, katotaan mitä tapahtuu :)

Mirka:
WOW! Vähän siitä tuli kyllä iso kuva, mutta toimii!!!!

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Mirka - 03/04/2005, 14:08:04 ---Kyllä mä ainakin löydän tuon Lisätoiminnot-kohdan. Sehän on suoraan tän kirjotusruudun alapuolella vasemmalla. (Lähetä ja Esikatselu-nappuloiden yläpuolella...) Siitä kun klikkaa niin saa lisätoimintoja, kuten jo ehkä arvaakin :) Sieltä löytyy kohta Liite: Siihen kun hakee kuvan omalta koneelta Browse... -nappulalla, niin avot!
Enpä silti oo kokeillu miten se käytännössä tapahtuu... Joskohan vaikka nyt kokeilis, katotaan mitä tapahtuu :)

--- Lainaus päättyy ---
Jeps kukkuuu! Juurikin noin! :)

Mun selostus oli "hivenen" epäselvä! :P

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Mirka - 03/04/2005, 14:08:45 ---WOW! Vähän siitä tuli kyllä iso kuva, mutta toimii!!!!

--- Lainaus päättyy ---
Kuva on sitten tosiaan just sen kokoinen, kuin mitä koneella... :) Eli ei kannata mitään ihan hirmuisoja kuvia pistää.

Tara:
Mulla ei näy mitään liite kohtaa!  ??? Eikä liitteet näy myöskään!  ???
Kun klikkaa liitettä (esim. tuota Mirkan), niin tulee vain teksti: "Näyttää siltä, että sinulla ei ole pääsyä liitetiedostoihin tällä foorumilla".

IQ!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta