Yleiset > Asian vierestä

Päivän uutiset II

<< < (2/161) > >>

Pipsa:
Joo ja varmaan ens viikolla se on taas Mervin kanssa palannut yhteen tai sit ne asuu kolmen kimpassa...  ::)

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 24/04/2009, 23:24:11 ---Joo ja varmaan ens viikolla se on taas Mervin kanssa palannut yhteen tai sit ne asuu kolmen kimpassa...  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Nii ja sit Mervi toteekin et he on lepakoita tän tytön kans ja he antaa Matil fuduu.

Ja sit se itkee seuraavas seiskas kuinka paskoja naiset on.

pumpkin:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 24/04/2009, 23:25:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 24/04/2009, 23:24:11 ---Joo ja varmaan ens viikolla se on taas Mervin kanssa palannut yhteen tai sit ne asuu kolmen kimpassa...  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Nii ja sit Mervi toteekin et he on lepakoita tän tytön kans ja he antaa Matil fuduu.

Ja sit se itkee seuraavas seiskas kuinka paskoja naiset on.

--- Lainaus päättyy ---

 :rotf:

Tara:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 24/04/2009, 23:27:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 24/04/2009, 23:25:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 24/04/2009, 23:24:11 ---Joo ja varmaan ens viikolla se on taas Mervin kanssa palannut yhteen tai sit ne asuu kolmen kimpassa...  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Nii ja sit Mervi toteekin et he on lepakoita tän tytön kans ja he antaa Matil fuduu.

Ja sit se itkee seuraavas seiskas kuinka paskoja naiset on.

--- Lainaus päättyy ---

 :rotf:

--- Lainaus päättyy ---

Sanotaanko näin, että mä en hämmästyisi ollenkaan tuollaisesta jutusta jossain iltsikan lööpissä..

KooKoo:
Kyllä mä luulen, että se iskee seuraavaksi anopin, kun niillä jo synkkaa niin hyvin ;D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1678421

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta