Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 17:58:33

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen  (Luettu 73307 kertaa)

anneholmberg

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #30 : 26/11/2004, 14:31:45 »
Joo kyllä se huomion heti herättää porukassa ku porukassa ku kertoo et oma mies on Afrikassa faitterina! :) Ja oonhan mää siitä ylpee niin mielellään kerronkin! :P

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #31 : 26/11/2004, 17:37:51 »
sama täällä. mulle on ainakin ollut sellaista terapiaa itselle kertoilla topista kaikille jotka ovat kiinnostuneita. jaksaa taas odottaa monta viikkoa, kun saa jollekin oikein selittää omasta faitterista ja sen kuulumisista :)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #32 : 18/02/2005, 11:42:43 »
Jos ne paperit tässä jossain vaiheessa taas lähtee, saa varautua äidin huolestuneisiin kyselyihin, että mitä sinä nyt ajattelet ja miltä tuntuu jos se taas lähtee. Pitäisiköhän pitää suu supussa...  ::)
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #33 : 18/02/2005, 12:01:45 »
Lainaus
Jos ne paperit tässä jossain vaiheessa taas lähtee, saa varautua äidin huolestuneisiin kyselyihin, että mitä sinä nyt ajattelet ja miltä tuntuu jos se taas lähtee. Pitäisiköhän pitää suu supussa...  ::)


Meillä anoppi on jo sanonut, että "enaan en kyllä päästäisi"
aivan kun sillä olisikin sananvaltaa tässä asiassa  ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #34 : 18/02/2005, 16:28:20 »
Mulla on yks ystävä yli muiden, joka jaksaa kuunnella mun ikävänpuuskia ja rt-juttuja :) Veljen vaimo on taas se henkilö, joka kannustaa jaksamaan ja aina muistaa kysyä, että oonko ihan maassa.
Kaikki muut ns. ystävät taas maalaavat piruja seinälle ja kyselevät, että ei kai se mua sitten vaan hylkää kun urakka Kosovossa on ohi  >:(  >:( Todella kannustavaa!! Muutenkin asenne on se, että "no siellä se ukkos panee kaikkea mikä liikkuu"  :o Eipä noista ihmisistä mun ystävikseni enää taida olla!
Sukulaisista oma äiti on kanssa sillä kannalla, että saa nähdä tuleeko tosta mitään. Koskaan ei äiti kysele miten meillä menee, mitä minulle kuuluu tai mites se pappa siellä alhaalla jakselee :(


KFOR 11/04-11/05

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #35 : 17/03/2005, 09:42:52 »
Mun paras ystävä ei lakkaa yllättämästä... Hän oli telkusta kattonut 4deittiä (älkää kysykö ::) ), kun siellä oli keskusteltu rauhanturvaamisesta.
Tuntu jotenkin ihanalta, kun hänkin on kiinnostunut siitä, eikä ainakaan vielä oo osottanu kyllästymisen merkkejä mun ainaisiin rt-juttuihin  :D
Ihana ystävä mulla  :-*


KFOR 11/04-11/05

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #36 : 10/05/2005, 21:57:28 »
Mitenkäs tuoreiden leskien lähipiiri on miehen reissun ottanut?
-memento vivere-

virve

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #37 : 11/05/2005, 15:21:19 »
Meillä sukulaisten suhtautuminen on laidasta laitaan. Appivanhemmat eivät pidä yhteyttä lainkaan, mutta kait ne on hyväksyneet että poika lähtee. Omat sukulaiset ovat olleet että miksi nyt kun lapset on pieniä. Lasten hoidossa ja omalla työpaikalla ovat olleet kannustavia. Kun vaan sais päänsäryn pois niin jaksaisi ( kestänyt 3 päivää,)joten kuten.

siren

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #38 : 16/05/2005, 10:21:51 »
Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan  :'(! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin...  ::)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #39 : 16/05/2005, 10:28:17 »
tuollanen on tosi inhottavaa...  :-\
mulla tuo miehen lähteminen ilmentyi ystävissä sillä lailla, että kummasti alko porukka hiipumaan.. ei paljon kuulunu enää kenestäkään... :(
ja nyt kun mies on kotiutunut, niin kotiutumisen lähetessä alkoi ystävätkin taas ilmottelemaan itsestään...  :-[

tämä rt-vuosi on tosiaan erottanu jyvät akanoista niin ystävien kuin sukulaistenkin joukosta...  :-\