Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan
! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin... 
Tää on tosi yleistä, vaikkakin todella ikävää

Johtuu ehkä siitä, ettei ihmisillä ole oikeaa käsitystä rauhanturvaamisesta tai siitä minkälaiset olot siellä on.
Mulle on käynyt ihan samoin mun "ystävien" kanssa. Marraskuun jälkeen on ollut melko hiljaista ystävien osalta, pari sitkeempää tapausta on jäänyt
Mä olen sitten epäilijöille näyttänyt pari kuvaa paikallisten "ammattilaisten" tiloista, niin ovat hetkeksi hiljenneet

Mutta sama juttu jatkuu sitten rt-naisten osalta...

Ihan niinkuin sitä on sinne asti lähdettävä pettämään

Sitä paitsi, siellä tuo sukupuolielämä ei kovin sallittua ole

Oikeastaan mielenkiinnola odottaa, että alkaako puhelin soimaan marraskuun jälkeen, kun Pappa kotiutuu... Tällä hetkellä tietää kyllä ketkä on todellisia ystäviä

Eikä niitä valitettavasti riitä edes yhden käden sormille