Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 14:27:24

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Oletko mukana jonkinlaisessa maanpuolustustoiminnassa?

Olen.
3 (30%)
En ole ainakaan vielä, mutta saattaisin haluta mukaan.
2 (20%)
En ole.
5 (50%)

Äänestäjiä yhteensä: 10

Kirjoittaja Aihe: RT-lesket ja maanpuolustus  (Luettu 82653 kertaa)

Poissa tupu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4828
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #180 : 01/04/2007, 15:52:49 »
Miehiltä käsittääkseni odotetaan parrattomuutta. :) Onko erikseen määrätty, mitkä kohdat naiset ajelevat? ;)

Kaikki mikä ei päälle näy, ei voimissa myöskään haittaa. Lämpimän ajan ja sisäliikunnan urheilusuorituksissa tietty sääret vilkkuu, joten ehkäpä tätä ajatellen...? ;D


Meille jaettiin sähäkän pinkit shaverit. Joka ikinen nainen oli siinä kohtaa revennyt täysin. Asetelma on kieltämättä suht koominen, kun samassa korissa on vermehiä taisteluvyöstä kilometrin mittaisiin syylinkeihin (=villasukat) ja aukollisiin miesten kalsareihin... Onneksi homeiset peltikypärät sentään on tuon jälkeen raakattu valikoimasta.
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #181 : 02/04/2007, 09:59:38 »
HITTO!

MÄ haluun nyt mennä sit uudestaan varusTYTTÖ-palvelulseen, jos noin hyvin on asiat! Miksipäs ei samantien ole hankkineet epilaattoria ja "muita" sähkökäyttöisiä vemputtimia. Saiskohan piikkirkoskoiset maiharitkin. Ne olis aika päheet  ;D

nimim. II/97 oli maailma toisenlainen  :mosh2:
-Kyllä se siitä!

Poissa tupu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4828
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #182 : 03/04/2007, 00:11:45 »
HITTO!

MÄ haluun nyt mennä sit uudestaan varusTYTTÖ-palvelulseen, jos noin hyvin on asiat! Miksipäs ei samantien ole hankkineet epilaattoria ja "muita" sähkökäyttöisiä vemputtimia. Saiskohan piikkirkoskoiset maiharitkin. Ne olis aika päheet  ;D

nimim. II/97 oli maailma toisenlainen  :mosh2:


:rotf: Jos sheivereillä se muutos mitataan.... ;D ;D

Ihan tosissaan, paljon on koulutusta kehitetty ylipäätään. Asenteet oli vuosien saatossa muuttuneet ja niitä oli myös pistetty muuttumaan. Meidän oli suht helppo palvella yhdenarvoisina miesten seassa. Sovinistisuus jäi sitten siviileille. Heiltä sitä piisasi: etenkin kuvitelmat maastokuvioisista rintaliiveistä olivat täysin loppuunkaluttu aihe.

Mikäli pv nyt päätyisikin tarjoamaan rintaliivejä asepalveluksen suorittaville naisille, voisin hyvällä varmuudella sanoa niiden olevan sitä darn vihreää puuvillaa ympäriinsä. Kaarituista on turha haaveilla: kuminauha riittää. En pysty edes kuvittelemaan leikkausta olkainten kohdalta. Ehkäpä pesussa kutistuneita poolopaitoja vaan lyhennetään ja leikataan hihat veks. Päälle vaan ommellaan tornilogo. ;D

Poikkeuksista palveluksen tasa-arvosta olen toki kuullut, mm. morttikaudella jotkin ryhmänjohtajat ilmoittivat tulevasta palveluksesta naisilleen järjestään liian myöhään. Sitten jäivät ovenrakoon "valvomaan", kun naiset kiireen vuoksi muusta välittämättä vaihtoivat varustuksensa tulipalokiireellä. Siinä sitä sitten seisoo kaksi dummieta asennossa, se pienempi siellä pöksyissä ehkä vähän tanakammin... :P

Asenneilmasto taitaa olla aika lailla palveluspaikkakohtaista.
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #183 : 04/04/2007, 08:39:15 »
Heiltä sitä piisasi: etenkin kuvitelmat maastokuvioisista rintaliiveistä olivat täysin loppuunkaluttu aihe.

Meillä majuri valintatilaisuudessa kenkkuili että "valitettavasti puolustusvoimilla ei ole mahdollisuutta hankkia teille tytöille maastokuvioituja stringejä". :D Eli meikä on käyny jo siellä saakka ja lähtee piti II/06 mut selkä petti ja yritän uudelleen tossa jossain välissä. Voitte vaan arvata kuinka ilonen isäntä siitä on.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #184 : 12/04/2007, 14:18:34 »
Kun joku(Ruminko?) täällä kerran väitti että vapaaehtoisen pelastupalveluun osallistuminen on maanpuolustusta ::)  niin pistetäänpäs tänne: launtaina oon menossa viranomaisyhteistyö-kursseille Seinäjoelle :)  Tärkeä kurssi jos joskus keksisi ryhtyä ryhmänjohtajaksi etsintäkoiratouhussa, mutta kai se muutenkin on ihan hyödyllinen. :D

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #185 : 12/04/2007, 15:58:41 »
Juu niin taisin mainita ;)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #186 : 12/04/2007, 16:21:20 »
No ei kai tuo VaPePa nyt ihan maanpuolustusta sanan varsinaisessa mielessä ole. Sehän on SPR:n johtama juttu.

Tuossa jäsenjärjestöt
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #187 : 12/04/2007, 16:28:44 »
Onhan siellä maanpuolustus kerhoja muutama ;)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #188 : 19/04/2007, 14:19:54 »
Mä puen huomenna 91:n (soman kurkkusaattipuvun) päälle. Viimeksi minulla on se puku ollut syyn takia päällä 10v. sitten!!! Siis vähän jännittä miltä taas se hikipuku tuntuu! Ei varmastikaan 10v. vanhat mitat pidä paikkaansa  ;D Mä jo olin haaveillut pukevani rennon ikuvanhan 62:n päälle, mutta enpä saa!
-Kyllä se siitä!

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: RT-lesket ja maanpuolustus
« Vastaus #189 : 23/04/2007, 17:14:11 »
Nyt on viikonloppukurssi takana. Kivaa oli,paitsi vesisateessa seisominen, mitä teimme usein. Puolijoukkuetelttaan oli kans kiva mennä pitkästä aikaa nukkuu. Unta tuli toosi vähän ja sunnuntaina sit nukahdin paikallisbussiin  ;D

Kiva oli poikien ja tytsyjen kanssa muistella menneitä ja oppii lisää maanpuolustustaitoja.
-Kyllä se siitä!