Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 21:49:16

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Olen sitä mieltä, että:

Naiset ovat aivan yhtä hyviä rauhanturvaajina kuin miehetkin.
5 (50%)
Naisten ei välttämättä pitäisi hakeutua rauhanturvaajiksi lainkaan.
2 (20%)
Naiset ovat jopa parempia rauhanturvaajia kuin miehet.
1 (10%)
Jotain aivan muuta mieltä, tai en mitään mieltä aiheesta.
2 (20%)

Äänestäjiä yhteensä: 10

Kirjoittaja Aihe: Naiset turvaajina  (Luettu 58813 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #10 : 27/10/2004, 17:55:50 »
Nostellaanpa tätäkin. Kotijoukoissa oli sama juttu esillä, laitetaan tännekin.

Näin kirjoittelee eräs naisrauhanturvaaja tai sellaisena esiintyvä Hevostalli.net:in foorumilla. Ihan niin kuin maineenpilaajista puheenollen... :P

"Re: Mies rauhanturvaajana
Lähettäjä: Leila
Päivämäärä:   23.10.04 20:31:24

Olen ollut itse rauhanturvaajana kahdessa eri missiossa,  Bosniassa 98-99 ja Kosovossa 01-02. On varmaan parempikin kun ette tiedä mitä kaikkea miehet siellä puuhaavat, mutta jotain mainitakseni niin ilotalot on halpoja ja varmasti tautisia. Niitä käyttää lähes poikkeuksetta jokainen. Myös suhteita rauhanturvaaja-miehien ja rt-naisien välillä on runsaasti, olen minäkin yhden ukkomiehen kanssa yhteisen loman viettänyt Thaimaassa. Että semmostahan se on, kaikkia naidaan pitkin ja poikin. Paikallisiin ei kosketa, mitä nyt maksullisiin. Että älkääpähän turhia odotelko miestenne uskollisuuden suhteen..."
-memento vivere-

minni

  • Vieras
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #11 : 27/10/2004, 21:29:57 »
Lainaus
Nostellaanpa tätäkin. Kotijoukoissa oli sama juttu esillä, laitetaan tännekin.

Näin kirjoittelee eräs naisrauhanturvaaja tai sellaisena esiintyvä Hevostalli.net:in foorumilla. Ihan niin kuin maineenpilaajista puheenollen... :P

"Re: Mies rauhanturvaajana
Lähettäjä: Leila
Päivämäärä:   23.10.04 20:31:24

Olen ollut itse rauhanturvaajana kahdessa eri missiossa,  Bosniassa 98-99 ja Kosovossa 01-02. On varmaan parempikin kun ette tiedä mitä kaikkea miehet siellä puuhaavat, mutta jotain mainitakseni niin ilotalot on halpoja ja varmasti tautisia. Niitä käyttää lähes poikkeuksetta jokainen. Myös suhteita rauhanturvaaja-miehien ja rt-naisien välillä on runsaasti, olen minäkin yhden ukkomiehen kanssa yhteisen loman viettänyt Thaimaassa. Että semmostahan se on, kaikkia naidaan pitkin ja poikin. Paikallisiin ei kosketa, mitä nyt maksullisiin. Että älkääpähän turhia odotelko miestenne uskollisuuden suhteen..."


Tosi provosoiva kirjoitus ja varmaan kirjoittajan tarkoituksena oli vaan ärsyttää ja saada ihmiset kommentoimaan. Minulle tuli itselle sellainen olo, että tuskin kys. henkilö (onko edes nainen?) on ikinä rauhanturvaajaa nähnytkään, saati itse sellaisena ollut.  :-[

Ei anneta kaikenmaailman kateellisten maalata piruja seinille - eihän? Tärkeintä on, että luottaa siihen omaan puolisoon täysin. :)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #12 : 27/10/2004, 21:53:45 »
Lainaus


Ei anneta kaikenmaailman kateellisten maalata piruja seinille - eihän? Tärkeintä on, että luottaa siihen omaan puolisoon täysin. :)


Juu, minullakin oli pointti lähinnä siinä, että tällaisista asiantuntijalausunnoistahan lähtee paljon juttuja liikkeelle, joita sitten totuutena kerrotaan. Niin ne naiset siellä vaan on viemässä toisten miehet jne...  ;)

Jos kyseinen henkilö on ikinä missiolla ollut, on tainnut aika katkeraksi jäädä. Ei ainakaan minun mielenrauhaani järkyttänyt. :)
-memento vivere-

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #13 : 27/10/2004, 22:03:15 »
juu, vaikutti aika katkeran eukon kirjoitukselta, jos tosiaan oli naisen kirjottama.. aina löytyy joku vastarannan kiiski, joka yrittää järkyttää muiden mielenrauhan tms..
eipä tuo muakaan pahemmin hetkauttanu, luotan mieheeni yhä yhtä paljon ku tähänki asti..





minni

  • Vieras
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #14 : 27/10/2004, 22:05:51 »
Lainaus


Juu, minullakin oli pointti lähinnä siinä, että tällaisista asiantuntijalausunnoistahan lähtee paljon juttuja liikkeelle, joita sitten totuutena kerrotaan. Niin ne naiset siellä vaan on viemässä toisten miehet jne...  ;)


Jep. ;) Minua nauratti jo aikaisemmin nuo kirotusvihreet ja sitten oikein älykäs lausahdus "naidaan pitkin ja poikin". ;) Kuka "täysjärkinen" käyttää tuollaista kieltä?  ::)

Sen verran utelias olin, että oli pakko silloin aikaisemmin etsiä tuo alkuperäinen viesti käsiin. Eli viesti teki tehtävänsä - herätti kovasti keskustelua ja mielenkiintoa.  :)

Mitenkäs se meni...meitä on moneen junaan ja aseman porukka ihan erikseen (tai jotakin sinne päin)...  ;D

tiitu

  • Vieras
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #15 : 27/10/2004, 22:14:03 »
Saman tektin luin tuolta kotijoukoista, ja naureskellen miehelle kerroin ;D Eipä ole muakaan toi hetkauttanut, vaikka vasta tänään miehen sinne alas lähetinkin... Muut ne on ne asiat mitkä hetkauttaa, tai huolestuttaa ;)

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #16 : 28/10/2004, 11:40:05 »
Lainaus


MINÄ en usko tällaisia juttuja, toivottavasti eivät muutkaan  ;)


En minäkään. Oman järjen käyttö sallittua.  ;)

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #17 : 28/10/2004, 14:58:12 »
Lainaus
:o Ai ette usko Leilaa vai???

;D no en miekään... voiko tuollasta kukaan uskoa...  ;)


Hmm.. jospa kyseessä on jokin hempukka, joka on iskenyt silmänsä johonkin komeaan ja salskeaan faitteriin, saanut pakit ja nyt katkerana moisesta loukkauksesta haluaa kostaa koko rt-asialle..  ;D

Noita-akka

  • Vieras
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #18 : 28/10/2004, 15:43:49 »
Lainaus


Hmm.. jospa kyseessä on jokin hempukka, joka on iskenyt silmänsä johonkin komeaan ja salskeaan faitteriin, saanut pakit ja nyt katkerana moisesta loukkauksesta haluaa kostaa koko rt-asialle..  ;D


Sama kävi mielessä.. Tosin, nyt selvisi ainakin minulle, mistä se johtuu, että eräät miespuoliset faitterit eivät halua omien naistensa lähtevän rt-hommiin.. raakaa yleistystä >:(. Olis niin kiva nähdä tämä Leila, ihan livenä ja vähän "haastella" niistä missioista  8)

Nimimerkillä; taasko pipo kiristää ;D

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Naiset turvaajina
« Vastaus #19 : 29/10/2004, 15:40:47 »
Lainaus
Nostellaanpa tätäkin. Kotijoukoissa oli sama juttu esillä, laitetaan tännekin.

Näin kirjoittelee eräs naisrauhanturvaaja tai sellaisena esiintyvä Hevostalli.net:in foorumilla. Ihan niin kuin maineenpilaajista puheenollen... :P

"Re: Mies rauhanturvaajana
Lähettäjä: Leila
Päivämäärä:   23.10.04 20:31:24

Olen ollut itse rauhanturvaajana kahdessa eri missiossa,  Bosniassa 98-99 ja Kosovossa 01-02. On varmaan parempikin kun ette tiedä mitä kaikkea miehet siellä puuhaavat, mutta jotain mainitakseni niin ilotalot on halpoja ja varmasti tautisia. Niitä käyttää lähes poikkeuksetta jokainen. Myös suhteita rauhanturvaaja-miehien ja rt-naisien välillä on runsaasti, olen minäkin yhden ukkomiehen kanssa yhteisen loman viettänyt Thaimaassa. Että semmostahan se on, kaikkia naidaan pitkin ja poikin. Paikallisiin ei kosketa, mitä nyt maksullisiin. Että älkääpähän turhia odotelko miestenne uskollisuuden suhteen..."

Tjoo... Älkää nyt hyvät ihmiset ihan kaikkea nielkö!! ;D Tuo nyt on ihan pelkkää provotekstiä.

Kyllähän sitä muutama taisi oman miehenikin alhaalla ollessa tehdä reissun Thaimaaseen, mutta olivatpa sitten sinkkumiehiä. Ja tosiaan ihan yksittäistapauksiahan nuo tyypit olivat...

Taitaa kyseessä olla joku "wannabe" rauhanturvaajapimu, joka katkerana moista vuodattaa, että saa muillekin pahamielen...  ;D

Idiootteja on moneen lähtöön...
Ad astra per aspera!