Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 17/05/2024, 23:33:55

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Pelottaako/pelottiko?

Ei ainakaan suuremmin.
8 (42.1%)
Vähäsen kyllä.
8 (42.1%)
Aika paljonkin.
3 (15.8%)
En muista tai muuten osaa sanoa.
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 18

Kirjoittaja Aihe: Pelottaako?  (Luettu 48683 kertaa)

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Pelottaako?
« Vastaus #60 : 01/11/2005, 16:54:45 »
Ehkä tämä soittamattomuus,kirjoittamattomuus jne. johtuu siitä että taistelia haluaa sitä omaa aikaa?Ei ole koko aikaa toinen kyljessä kiehnäämässä.
Ja kirjoituksesta saa otta herneen nenään,kunhan toi tämänkin vaihtoehdon julki ;)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Pelottaako?
« Vastaus #61 : 01/11/2005, 16:56:15 »
Ehkä tämä soittamattomuus,kirjoittamattomuus jne. johtuu siitä että taistelia haluaa sitä omaa aikaa?Ei ole koko aikaa toinen kyljessä kiehnäämässä.
Ja kirjoituksesta saa otta herneen nenään,kunhan toi tämänkin vaihtoehdon julki ;)

eiköhän sitä ole muutenkin siellä ihan tarpeksi : siis aikaa olla itsekseen, ilman ty:tä ja perhettä? ilman että se soitosta häiriintyisi? minä provosoiduin nyt  ;)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Pelottaako?
« Vastaus #62 : 01/11/2005, 18:01:58 »
mut munkin avokki väittää ettei osaa kirjoittaa..... Mikähän niissä on vikana ??? ;)
Meillä kirjoitti, jos pistin mukaan kirjepaperin ja kuoren, jossa oli valmiina jo postimerkki ja osoite.  ;D

OT, mutta loistava idea! :D Seuraavaa reissua odotellessa..
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Hanna

  • Vieras
Re: Pelottaako?
« Vastaus #63 : 01/11/2005, 19:04:08 »
Harvinaisen paljon on nyt lähiaikoina lehdissä ollut juttuja Kosovosta ja siitä kuinka ilmapiiri siellä alkaa taas kiristyä. Kivakiva. Eipähän ainakaan helpota pelkoja. Toisaalta yritän ajatella, että kyllähän sitä täälläkin vois vaikka mitä sattua, ja Kosovo on kai ainakin mun käsityksen mukaan ihan suht rauhallinen paikka, mutta silti. Kyllä mua vähän pelottaa.  :confused1:

Suhteen puolesta ei sinänsä pelota. Kyllähän sitä tietenkin vähän miettii, että miten jaksaa jne., mutta meilläkin kuitenkin sen verran vuosia takana, että pystyy luottaan suhteen kestävyyteen.  :love3:

Tänään on vielä edessä noi yhteydenpitokeskustelut, mutta kyllä minä ainakin olen suhteellisen tiiviin yhteydenpidon kannalla. Eikä välttämättä tarvitse joka päivä soitella, kerran pari viikossa on ihan ok. Sähköposti ja tekstiviestit riittää mulle, kunhan niitä tulee vaan tarpeeksi tiuhaan.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Pelottaako?
« Vastaus #64 : 01/11/2005, 20:00:12 »
Ehkä tämä soittamattomuus,kirjoittamattomuus jne. johtuu siitä että taistelia haluaa sitä omaa aikaa?Ei ole koko aikaa toinen kyljessä kiehnäämässä.
Ja kirjoituksesta saa otta herneen nenään,kunhan toi tämänkin vaihtoehdon julki ;)
Niin no, jos miettii, että sitä omaa aikaa saa kuitenkin aina sen lomavälin kerrallaan, vähintään sen 4vkoa, niin luulis nyt, että kerran päivässä ees vois suoda ajatusta täällä odottavaa tyttöystävää/vaimoa kohtaan... ::)
Ad astra per aspera!




tiitu

  • Vieras
Re: Pelottaako?
« Vastaus #65 : 01/11/2005, 20:22:12 »
Ehkä tämä soittamattomuus,kirjoittamattomuus jne. johtuu siitä että taistelia haluaa sitä omaa aikaa?Ei ole koko aikaa toinen kyljessä kiehnäämässä.
Ja kirjoituksesta saa otta herneen nenään,kunhan toi tämänkin vaihtoehdon julki ;)

Toki sitä omaa aikaakin on suotava suuntaan jos toiseen, mut täytyy myös muistaa, että siitä toisesta voi olla ihan oikeasti huoli, siis että onko hengissä ja kaikki ok jne... Ei se aina ole kyttäämistä ja rajoittamista se yhteydenpidon toive. Ja siis mä en vedä kuin yhden herneen tässä vaiheessa nenään, en palkoa ;), ihan siitä syystä, että meillä mies ymmärsi tämän asian todella hyvin sen jälkeen, kun jätin ilmoittamatta itsestäni 3pvä:n... Myönnän olin ilkeä, mut silloin oli palko sieraimissa ;) Sit yhteydenpidosta puhuttiin, ja asia on hoitunut 11kk erittäin hienosti :)

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Pelottaako?
« Vastaus #66 : 01/11/2005, 20:29:42 »
Yhteyttä pidetään melkein päivittäin yhden tai useampien tekstarein ja meilien avulla. Yhtään kirjettä tai korttia en ole väsännyt eikä ole tullut tännekään päin! Mä olen niin malttamaton, että tahdon vastauksen samantien, meilikin on joskus liian hidas! ;D Yleensähän ei tosin oo mitään asiaa vaan jotain meidän omia inside-juttuja, joissa ei oo päätä eikä häntää, mutta ne ovatkin niitä parhaimpia! :love10:
Ollaan juteltu, et kerran viikossa olis kiva kuulla toisen ääntä.
Pusupuhelimessa joutuu tosin valitettavasti kuuntelemaan myös omaa ääntään. ;D

Peloista voin sanoa sen että en oo oikein ikinä ymmärtänyt peljätä miehen puolesta hänen ollessa tuolla alhaalla ::) jos jotain tapahtuu niin se on sitten yleensä oman tonttuilun takia, ja siitä johtuvia juttuja voi tapahtua kotosuomessakin...

Toi Ankin kirjoitus kuvaa myös mun ajatuksia pelkäämisestä.

virve

  • Vieras
Re: Pelottaako?
« Vastaus #67 : 01/11/2005, 20:40:29 »
Ennen lähtöä mies kyseli ihan itse että kuin usein hänen täytyy soittaa. Ja niinhän hän on soittanut joka päivä, mutta  on niitäkin päiviä joilloin ei ole soittanut. Muuten on tullut ihan kivasti kortteja ja lapsille paketteja mutta nyt viimeisinä aikoina ei oo tullut. Kaipa tuo sitte aatteli ett kotiin tullaan kohta ja siten ei oo lähtettänyt paketteja tai kortteja. Sähköpostiin olen kirjoittanut päivän tapahtumat ja lasten asioita, ja on K muistanut vastatakin jotain ja kirjoittaa omasta päivästä ja muutakin.  Tänään K kyseli että mitä olen suunnitellut hänelle, en muutakuin normaalia arkea  ::) :D

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Pelottaako?
« Vastaus #68 : 02/11/2005, 00:16:06 »
Minä saanut nyt puheluita päivittäin ja tosiaan parhaina kaksikin. Todella piristää päivää  :D
Ja s-postia sitten lisäksi. Että tähän asti tyytyväisin mielin  :-*

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Pelottaako?
« Vastaus #69 : 02/11/2005, 13:35:19 »
Puheluiden määrä on noussut potenssiin kymmenen mitä lähemmäs reissun loppu lähenee :) Tekstarit lentelee suuntaan ja toiseen jatkuvasti. Pappa pitää puhelintaan (siis henkkoht) körmyssä, joten kun vastausta viestiin ei tule, tiedän, että on töissä.
Joka viikko on lähtenyt kortti tai kirje siihen suuntaan, viimeisimmän laitoin laukkuun, kun unohdin postittaa...

Harvinaisen paljon on nyt lähiaikoina lehdissä ollut juttuja Kosovosta ja siitä kuinka ilmapiiri siellä alkaa taas kiristyä. Kivakiva. Eipähän ainakaan helpota pelkoja. Toisaalta yritän ajatella, että kyllähän sitä täälläkin vois vaikka mitä sattua, ja Kosovo on kai ainakin mun käsityksen mukaan ihan suht rauhallinen paikka, mutta silti. Kyllä mua vähän pelottaa. :confused1:
Papan puheita kun olen kuunnellut, niin siellä odotellaan jotain tapahtuvan. Siis odotetaan, että olis jotain pientä äksöniä... Siellä kun ei tapahdu mitään...
Normaaliahan se on, että vähän pelottaa. Pääset varmasti pelonpeikoista eroon, kunhan mies koiutuu sinne ja huomaat itsekin, että hän on aivan turvassa.
Pelotti muakin aluksi vähäsen, mutta kun Pappa on kertonut mulle paikasta ja muusta sellaisesta, niin pelot poistuivat :) Alkujännityksen piikkiin meni nekin pelot ;)


KFOR 11/04-11/05