Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 30/04/2024, 13:05:24

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?  (Luettu 65626 kertaa)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #50 : 01/04/2005, 07:22:38 »

Kuin minun suustani  ;)

jep jep.. samoin.. ;) kummasti sitä alkaa vasta nyt kotiutumisen lähestyessä heräilee ja elämään täysillä.. ku tietää et se muru on kohta jo täällä!!! (tai siis minä siellä...  ;D ) sitä alkaa jopa suunnitteleen kaikkee, mitä ei aiemmin oo uskaltanu edes miettiä yms... onpas niin ihana kevät!!!!   ;D  :P





miipe

  • Vieras
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #51 : 01/04/2005, 07:33:14 »

Kuin minun suustani  ;)

jep jep.. samoin.. ;) kummasti sitä alkaa vasta nyt kotiutumisen lähestyessä heräilee ja elämään täysillä.. ku tietää et se muru on kohta jo täällä!!! ... onpas niin ihana kevät!!!!   ;D  :P

Älä muuta viserrä  ;D, mä ihan innolla jo eilen väsäsin isoa kotiutumiskampaa  ;D ja aloin jo suunnitteleen yllärijuhlia ja kaikkee muutakin, kesää ja talvee ja kaikkee , kivaa kun OIKEESTI saa nauttia arjesta YHDESSÄ (outo käsite ?, kyllä, on ollut!  ;))
Ei pysty olemaan hehkuttamatta, mutta kun sitä on niin in luuuuuvvvvvv!!!!!!  :)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #52 : 01/04/2005, 07:37:25 »

Älä muuta viserrä  ;D, mä ihan innolla jo eilen väsäsin isoa kotiutumiskampaa  ;D ja aloin jo suunnitteleen yllärijuhlia ja kaikkee muutakin, kesää ja talvee ja kaikkee , kivaa kun OIKEESTI saa nauttia arjesta YHDESSÄ (outo käsite ?, kyllä, on ollut!  ;))
Ei pysty olemaan hehkuttamatta, mutta kun sitä on niin in luuuuuvvvvvv!!!!!!  :)

multa puuttuu vielä kotiutumiskampa.. :) pitäs vissii käydä sellanen hankkimassa...  :P
kyllä muuten alkaa jo ulkopuolisetki huomata,että jotain on tekeillä... sitä ku alkaa välillä olla ku naantalin aurinko, ku muistaa kuinka alkaa kotiutumispäivä vaan lähenemään.....  8)  :P





Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #53 : 01/04/2005, 09:41:13 »
multa puuttuu vielä kotiutumiskampa.. :)
Mulla oli aamukampa koko vuoden jääkaapin ovessa... Ja vitsit, kun alkoi olla viimeisellä sivulla, viimeisiä päiviä, oli yhtä juhlaa aina illala ruksia se päivä yli! ;D
Ad astra per aspera!




Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #54 : 01/04/2005, 17:12:18 »
Yllättävän nopeasti elämä muuten "normalisoitui" kotiutumisen jälkeen. Ihan hyvä vain. Ei jäänyt Kosovo nurkkiin pyörimään. ;) Muutaman viikon oli kyllä sellaista pelkkää lomafiilistä. :D Nyt hyvä jos muistaa, että mies on missään ollutkaan.  :P (Ja siis kotiutumisesta aikaa n. 5kk. Hui, niinkö paljon! :o)
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #55 : 03/04/2005, 11:49:30 »
Nyt hyvä jos muistaa, että mies on missään ollutkaan.  :P (Ja siis kotiutumisesta aikaa n. 5kk. Hui, niinkö paljon! :o)

meillä kotiutumisesta aikaa reilu kolme kuukautta. hyvin on mennyt, mutta mies on "normaalieläässäkin" paljon poissa. rytmi on kuitenkin tasaantunut ja yhdessäolosta ehtii hyvin nauttia niin ettei tarvitse koko ajan pelätä että se kohta taas lähtee pitkäksi aikaa pois :)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #56 : 06/04/2005, 13:52:42 »
Miipe kirjoitteli tuolla ulkomaan lomailu-osiossa, että mies ei halua vuoteen lähtee mihinkään Suomesta. Onkos muilla jo kotiutuneilla ollut samanlaista havaittavissa?

Aattelin vaan, että minä olen täällä kotona vuoden kököttänyt ja mieli halajais useinkin lomaileen. Mutta mahtaako se mies sit haluta vaan olla kotona... Pitää varmaan kysästä niin selviää  :)
Fear never fixed anything.

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #57 : 06/04/2005, 14:00:11 »
Miipe kirjoitteli tuolla ulkomaan lomailu-osiossa, että mies ei halua vuoteen lähtee mihinkään Suomesta. Onkos muilla jo kotiutuneilla ollut samanlaista havaittavissa?

Aattelin vaan, että minä olen täällä kotona vuoden kököttänyt ja mieli halajais useinkin lomaileen. Mutta mahtaako se mies sit haluta vaan olla kotona... Pitää varmaan kysästä niin selviää  :)

mä olen myös ymmärtänyt miehen puheista,että ku nyt pääsee kotosuomeen, niin sitten ei vähään aikaan ulkomailla matkailla.. siis ainakaa isommasti.. ;) kyllä kuitenki mieski haluis takas turkkiin lomalle,ku siel oli tosi mahtavaa, mut ei siis mitään pitempää reissua..  tosin, meillähä tuo on kiinni rahastaki, eli voi olla,ettei pariin vuoteen käydä tallinnaa kauempana.. mutta enpä pane pahakseni...  :D kelpaa tuo ihan kotimaanki matkailu jonkin aikaa...  ;D  :P





Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #58 : 06/04/2005, 14:05:57 »

Aattelin vaan, että minä olen täällä kotona vuoden kököttänyt ja mieli halajais useinkin lomaileen. Mutta mahtaako se mies sit haluta vaan olla kotona... Pitää varmaan kysästä niin selviää  :)

Meillä ei ainakaan ole ollut tuota havaittavissa... Melkein päinvastoin, aina ollaan joko menossa tai tulossa  :P Ja ehkä nuo reissujen määrätkin kertoo omalla tavallaan myös asian laidan  ;)

Heli

  • Vieras
Re: Elämää kotiutumisen jälkeen - onko sitä edes?
« Vastaus #59 : 07/04/2005, 08:35:21 »
Miipe kirjoitteli tuolla ulkomaan lomailu-osiossa, että mies ei halua vuoteen lähtee mihinkään Suomesta. Onkos muilla jo kotiutuneilla ollut samanlaista havaittavissa?

Itseasiassa on ollut... Tuossa kesäloma-ajankohtia pähkäillessä kuukausi sitten heitin ilmoille ajatuksen elo-syyskuisesta ulkomaanmatkasta, niin kulti vähän inahti, että hänellä ei niin hirveetä hinkua olisi muille maille. Olin kieltämäti vähän yllättynyt, mutta ehkä se koti-ikävä oli sitten vaan niin kova.