Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 07:55:59

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154556 kertaa)

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #240 : 19/01/2006, 16:55:55 »
Ja mun oma mies toi mulle pyyhkeitä Bosniasta, siellä taitaa olla pienempi valikoima muutenkin. Mutta kulta lupasi kyllä tilata mulle tuotteita, jos haluan. Ja haluanhan mä.  ;)

Bosniassa on Marimekkoa ihan kivasti ja tilaavat lisää jos halua on  ;D Meillä mies sai kantaa niska vääränä kotiin pussilakanoita, pyyhkeitä, paitoja ja mitä vaan keksin  ;)

Juu, nyt siellä ei kauheasti ole tuotteita, tai on just pyyheitä, mutta tilaukseen lähtee sit muutakin.  ;)

Jartsa

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #241 : 19/01/2006, 17:27:05 »
Mun mies ei taas pidä koruja oikeastaan lainkaan (paitsi sitä kihlasormusta ;)), joten ei itselleen pirunsormusta edes ostanut. Leijona-riipus sitä vastoin löytyy (normaalin kokoisella riipuksella ja aika ohuella ketjulla). :)

Luonnottoman pihi, faitteriksi.  :D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #242 : 19/01/2006, 17:29:56 »
Mun mies ei taas pidä koruja oikeastaan lainkaan (paitsi sitä kihlasormusta ;)), joten ei itselleen pirunsormusta edes ostanut. Leijona-riipus sitä vastoin löytyy (normaalin kokoisella riipuksella ja aika ohuella ketjulla). :)

meil mies pitää vaan kihlasormusta, ei mitään muuta korua, eikä edes kelloa...  ::) aikoi kyllä ostaa tuon 8- osasen tms. isomman koristeeksi, mutta ei vissiin sitten enää ollu NIIN RO, että olis sitä ostanu.. ;) tais korukiintiö tulla täyteen noista mun koruista...  8)





Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #243 : 19/01/2006, 17:31:06 »
Mun mies ei taas pidä koruja oikeastaan lainkaan (paitsi sitä kihlasormusta ;)), joten ei itselleen pirunsormusta edes ostanut. Leijona-riipus sitä vastoin löytyy (normaalin kokoisella riipuksella ja aika ohuella ketjulla). :)

Luonnottoman pihi, faitteriksi.  :D

Heh, eihän edes tunnista faitteriksi, kun ei kultakettingit, leijonat ja sormukset kolise kävellessä. ;) ;D
-memento vivere-

termari

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #244 : 19/01/2006, 18:03:35 »
Mun mies ei taas pidä koruja oikeastaan lainkaan (paitsi sitä kihlasormusta ;)), joten ei itselleen pirunsormusta edes ostanut. Leijona-riipus sitä vastoin löytyy (normaalin kokoisella riipuksella ja aika ohuella ketjulla). :)

Luonnottoman pihi, faitteriksi.  :D

Heh, eihän edes tunnista faitteriksi, kun ei kultakettingit, leijonat ja sormukset kolise kävellessä. ;) ;D


ei juu ei tuo meiänkään ukko pidä koruja. ja ei ees tykkää kuulemma pirunnyrkeistä.
on sillä kello mutta en laskis sitä koruks..  :)
ite kyllä kattelin nuita pirunsormuksia (ja muutenki damianin sivut ollu ahkeran katsannan alla  ;D) ja musta 007,008 tai 018 ja 019 ois kivoja. saas nähä jätänkö miekkoselle tilauksen.  ;) ( kun mulla ei päde RO kauheen usein... ;D)

Jartsa

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #245 : 19/01/2006, 18:16:21 »

 ja ei ees tykkää kuulemma pirunnyrkeistä.

 :o  :o  :o

Nyt kannattais ottaa kyllä katkot...  ;D ;)


termari

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #246 : 19/01/2006, 18:28:28 »

 ja ei ees tykkää kuulemma pirunnyrkeistä.

 :o  :o  :o

Nyt kannattais ottaa kyllä katkot...  ;D ;)



menee nyt vähän OT... kun se ei tykkää koruista pahemmin ollenkaan, niin arvaatkaa vaan että kuinka kauan menee että pääsee kihloihin.. ;D

Hanna

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #247 : 19/01/2006, 22:20:50 »
Meillä mies tuli kotiin 6-osainen pirunsormus kädessään. Ikinä ei ole käyttänyt sormuksia, joten vähän näytti oudolta, mutta ihan hienohan se kieltämättä on. Onneks ei kuitenkaan leveämpää ottanut. Ja oli valinnut yksivärisen, minun mielestäni hyvä ratkaisu. Minulle toi tuon 027, tykkään, kun on pieni ja siro.

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #248 : 19/01/2006, 23:23:08 »
Jee  :wav: mun ihana muruni lupasi katsoa nyt jo ennen seuraavaa lomaa (lue: ensi keskiviikko) josko löytäisi Skopjesta mulle sellaisen sormuksen  :love10:

Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #249 : 20/01/2006, 12:34:29 »

menee nyt vähän OT... kun se ei tykkää koruista pahemmin ollenkaan, niin arvaatkaa vaan että kuinka kauan menee että pääsee kihloihin.. ;D

Paras mitä mun mies sano kihlautumisesta, kun siitä puhuttiin, että ei hän kuulemma hanki sormusta itselleen, mulle vaan! Sanoin sille, että meinaatko useampia naisia rengastaa, kun itselleen ei voi sormusta hankkia  ;D

Pirunnyrkin aikoo hankkia alhaalta, hankkis samalla ne kihlasormukset  ;)