Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 23:23:33

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154522 kertaa)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #230 : 19/01/2006, 11:10:59 »
M:lla on kanss semmoinen kolmivärinen kuusosainen pirunnyrkki, ja mun mielestä se on aivan liikaa :-X 
Emmätiedä, tuo Papan sormus on ainakin ihan sopivan kokonen. Ei se mikään kovin leveä ole... (liekö niitä eri levyisiä ??? ) Sellanen miehekäs, muttei pröystäilevä "mustalaismalli" :P


KFOR 11/04-11/05

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #231 : 19/01/2006, 11:14:06 »
Kullalla on kans sellanen kolmivärinen ja se on kahdeksan osanen sormus,mutta ei se mun mielestä mitenkään liian pröystäilevä oo...ihan hyvin sille sopii ;)



Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #232 : 19/01/2006, 11:20:59 »
Kullalla on kans sellanen kolmivärinen ja se on kahdeksan osanen sormus,mutta ei se mun mielestä mitenkään liian pröystäilevä oo...ihan hyvin sille sopii ;)
Samanlainen oli meidän isännällä sormessa, kun tuli lomille. Katoin kyllä ensin kaks kertaa, että täh, mikä sulla on sormessa.  :o Aikaisemmin ei ole suostunut muita sormuksia kuin pakollisia käyttämään. ;D Mutta ihan hyvältä näytti.  :)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #233 : 19/01/2006, 11:24:04 »
M:lla on kanss semmoinen kolmivärinen kuusosainen pirunnyrkki, ja mun mielestä se on aivan liikaa :-X 
Emmätiedä, tuo Papan sormus on ainakin ihan sopivan kokonen. Ei se mikään kovin leveä ole... (liekö niitä eri levyisiä ??? ) Sellanen miehekäs, muttei pröystäilevä "mustalaismalli" :P

Äääh, nyt mä meen ihan sekaisin, ehkä se on 8-osainen mitä M:lla on ??? ::)
No kummiski, ei se sille yhtään sovi :P   Ei sit millään pahalla muista miehistä jotka tämmöistä sormusta käyttää, se nyt vaan on niin että mun M:lla on niin pelkistetty maku muuten että tuo sormus erottuu aika pahasti hänen tyylistä ja sen takia on typerän näköinen hänen sormessa....  

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #234 : 19/01/2006, 11:34:39 »
M:lla on kanss semmoinen kolmivärinen kuusosainen pirunnyrkki, ja mun mielestä se on aivan liikaa :-X
Emmätiedä, tuo Papan sormus on ainakin ihan sopivan kokonen. Ei se mikään kovin leveä ole... (liekö niitä eri levyisiä ??? ) Sellanen miehekäs, muttei pröystäilevä "mustalaismalli" :P

Äääh, nyt mä meen ihan sekaisin, ehkä se on 8-osainen mitä M:lla on ??? ::)
No kummiski, ei se sille yhtään sovi :P   Ei sit millään pahalla muista miehistä jotka tämmöistä sormusta käyttää, se nyt vaan on niin että mun M:lla on niin pelkistetty maku muuten että tuo sormus erottuu aika pahasti hänen tyylistä ja sen takia on typerän näköinen hänen sormessa.... 

Meillä se kuusosanen on kans aika leveä.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #235 : 19/01/2006, 11:51:38 »
Mun miehellä on 8-osainen keltakultainen, mun mielestä tosi makee ja sopii miehelleni älyttömän hyvin! Mulla on kuusi- ja neljäosainen ja kokeilin kyllä 8-osaistakin Damianilla...

Meil on yks kuva edelliseltä reissulta, johon on eksynyt varsinainen gold finger  :D

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #236 : 19/01/2006, 11:55:15 »
Mun miehellä on 8-osainen keltakultainen, mun mielestä tosi makee ja sopii miehelleni älyttömän hyvin!

No jos edes olisi ollut yksvärinen tuo M:n niin ehkä olisi herralle hieman paremmin sopinut...

Mutta tosiaan mitä näihin koruihinkin tulee niin pätee sama kuin mitä vaatteisiin: se mikä yhden päällä on makeen näköistä niin ei ehkä sovi ollenkaan toiselle ;) :D

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #237 : 19/01/2006, 13:56:31 »
M:lla on kanss semmoinen kolmivärinen kuusosainen pirunnyrkki, ja mun mielestä se on aivan liikaa :-X 
Emmätiedä, tuo Papan sormus on ainakin ihan sopivan kokonen. Ei se mikään kovin leveä ole... (liekö niitä eri levyisiä ??? ) Sellanen miehekäs, muttei pröystäilevä "mustalaismalli" :P

Äääh, nyt mä meen ihan sekaisin, ehkä se on 8-osainen mitä M:lla on ??? ::)
No kummiski, ei se sille yhtään sovi :P   Ei sit millään pahalla muista miehistä jotka tämmöistä sormusta käyttää, se nyt vaan on niin että mun M:lla on niin pelkistetty maku muuten että tuo sormus erottuu aika pahasti hänen tyylistä ja sen takia on typerän näköinen hänen sormessa....  

Meilläkin on I:llä se kultainen 8-osainen ja näyttää kieltämättä hiukan väärään paikkaan eksyneeltä sen kädessä.. Se on muuten semmoinen "perusjuntti" ;) jolle ei kelvannut kihlasormuksenakaan kun mahdollisimman tavallinen ja kapea. Nyt on sormessa kaamean kokoinen möhkäle  ::)  Mutta eipä tuo nyt suuresti mua haittaa  :D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #238 : 19/01/2006, 13:59:19 »
Mun mies ei taas pidä koruja oikeastaan lainkaan (paitsi sitä kihlasormusta ;)), joten ei itselleen pirunsormusta edes ostanut. Leijona-riipus sitä vastoin löytyy (normaalin kokoisella riipuksella ja aika ohuella ketjulla). :)
-memento vivere-

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #239 : 19/01/2006, 14:02:46 »
Mulla oli aikoinaan alhaalla 12-osainen.Peitti etusormen koko ekan nivelen
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla