Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 10:16:54

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154578 kertaa)

virve

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #130 : 12/08/2005, 21:40:23 »
Molemmat meillä kirjoittaa suhttkoht lällyjä siis romanttisia viestejä sekä tekstareita ja s-postia, mutta osaa tuo mies puhelimessakin yllättää kuten myös muutenkin. viimeksi meni jalat alta kun tuota viestejä tuli ja ne oli......... :-* :-*

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #131 : 14/08/2005, 17:24:09 »

Ihan sama homma meillä. Juttu luistaa, mutta tekstit on usein enemmälti viileän analyyttisiä kuin rakkaudellisia viestejä....Mirka: kurssin aika ja paikka?  ;D

No meillä on ihan samalla tavalla kuin Sarpalla ja hänen miehellä, siis tekstarirumba käy kyllä joka ilta, mutta viestit ovat tosiaan yleensä melko viileitä kertomuksia siitä mitä päivän aikana on tapahtunut ja sellaista.... ::)   Joten minä ainakin passitan herran kursseille heti kun aika ja paikka selviää ;) ;D ;D

Pikku_Myy

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #132 : 18/08/2005, 10:27:24 »

Meillä on ainakin ihan itsestäänselvyys, että seuraavalta reissulta mennään hakemaan EMÄNNÄLLE auto  ;)

Ja tietty sitten paikasta riippuen katsotaan ne muut tuliaiset  8)

 ;D ;D Juuri samasta asiasta eilen keskustelimme...tämän reissun jälkeen tulee se kuuluisa viimeinen ja se on ihan autonhakureissu  ;D Muut tuliaset ovat olleet aivan kohdillaan...marimekosta kun tykkään niin sitä on tullut ja muutenkin mies pitää hyvää huolta mun ja tyttöjen hemmottelusta  8) ja hyvä niin!!

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #133 : 15/09/2005, 20:38:15 »
Kyllä se aina muistaa :)
Varsinaisia tuliaisia en ole isommin toivonut, vihjauksista on ottanut onkeensa ;) En kyllä olisi pahemmin loukkaantunutkaan, jos ei mitään olisi irronnut, oma rakas on SE PARAS tuliainen, muut on sivuseikkoja ja materiaa...
Niin muisti... Oli ostanut suklaata mulle, kun tietää, että mä olen makuri ;) :P Kerran taisin nurista, kun toi muksuille suklaata ja mä en saanut ;) Nyt siis sain sitäkin ;D


KFOR 11/04-11/05

minni

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #134 : 15/09/2005, 21:57:34 »
Niin muisti... Oli ostanut suklaata mulle, kun tietää, että mä olen makuri ;) :P Kerran taisin nurista, kun toi muksuille suklaata ja mä en saanut ;) Nyt siis sain sitäkin ;D

Hyvä, että tulee mieluista. :) Suklaa (ja etenkin Toblerone) oli minustakin miehen lisäksi paras tuliainen! ;)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #135 : 16/09/2005, 23:15:36 »
Niin muisti... Oli ostanut suklaata mulle, kun tietää, että mä olen makuri ;) :P Kerran taisin nurista, kun toi muksuille suklaata ja mä en saanut ;) Nyt siis sain sitäkin ;D

Hyvä, että tulee mieluista. :) Suklaa (ja etenkin Toblerone) oli minustakin miehen lisäksi paras tuliainen! ;)

Valkoista Tobleronea odotellessa :P :P :P Nyt sain wiener nougatia pari pakettia, joiden tuhoamiseen menee kyllä tovi :)


KFOR 11/04-11/05

sarppa

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #136 : 18/09/2005, 14:21:04 »
Viime reissun kotiin tuomiset: muutamia (jätetään tarkka luku sikseen, kröhöm...) pulloja hyvää konjakkia, kummipojalle ultracoolit paidat (Ralf Lauren & Tommy Hillfigher  8)) ja miulle MP3 soitin... kyllä kelpaa  :)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #137 : 19/09/2005, 23:46:13 »
Valkoista Tobleronea odotellessa :P :P :P Nyt sain wiener nougatia pari pakettia, joiden tuhoamiseen menee kyllä tovi :)

Iso valkoinen Toblerone kuului vakkari tuliaisiin  :D se ON taivaallista  :-*

Ääks, minen saanut lainkaan suklaatuliaisia! :o Hirvittävä vääryys, joka olisi pikimmiten korjattava. ;)  Tai sitten mies vain oli huolissaan linjoistani. :P
-memento vivere-

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #138 : 24/09/2005, 12:43:19 »
Hmm, saankohan mä mitään tuliaisia tällä kertaa... ??? Puhetta ei ainakaan oo ollu. ::)
Äidilleen osti kuulemma kultaketjun 50-vuotislahjaksi (täytti tässä viime viikolla), ja mun pikkuveljeä varten oli tarttunu käteen kuulapyssy jollasilla veli kavereineen ammuskelee toisiaan kaikki illat... :D Hei mäkin haluun jotain taas. ;D (okei, mulle ehkä riittäis pelkkä mieskin... ;))
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #139 : 25/09/2005, 11:59:25 »
Tosi käyttöisäksi tuliaiseksi on osoittautunut Ruotsin armeijan kesämaiharit, toimivat hirmu hyvin ratsastuskenkinä. :) Enkä olisi osannut maihareita edes pyytää. :o
-memento vivere-