Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:16:24

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154490 kertaa)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #80 : 29/06/2005, 09:02:14 »

Hajuvedethän on siellä halpoja, mutta suosittelen kyllä valitsemaan itse tuoksun..

Mä luotin kyllä ihan toisen makuun. Ja sain vallankin sopivan tuoksun. :) Olin muutenkin vähän huono "tilaamaan" mitään... Jotenkin mukavampi, kun sai tuliaiset yllätyksinä. ;)

Papalla on hyvin tiedossa mun makuni :) Hajuvedetkin on ihan ite valinnut nuuhkimalla... Koruista kyllä kyseli mun "tyyliä", mutta valitsi ihan ite :)
Ja yllärinä on kiva saada tuliaisia, mitään en ole pyytänyt, vihjaillut kyllä :P Ja ilmiselvästi vihjeet on menneet perille :)


KFOR 11/04-11/05

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #81 : 30/06/2005, 11:01:05 »

 http://www.damiani-jr.com/chain3.htm   tuolta sivulta cn 022 olisi omaan mieleen mutta k tuumasi että se on liian hentoinen mulle joten jää nähtäväksi mitä tulee.  ???

Kaunis on tosiaan mutta aika ohkaanen :)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #82 : 07/07/2005, 10:23:29 »
Tosi kiva kirja tuo Kosovon vuosikirja :) Otin töihin mukaan luettavaksi ja aika mielenkiintosia juttuja siinä on. Onpahan koiraryhmällekin varattu tilaa 8)
Muutenkin mielenkiintosta lukea kaikista eri tehtävistä ja muista jutuista.


KFOR 11/04-11/05

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #83 : 07/07/2005, 10:38:11 »
Tosi kiva kirja tuo Kosovon vuosikirja :) Otin töihin mukaan luettavaksi ja aika mielenkiintosia juttuja siinä on. Onpahan koiraryhmällekin varattu tilaa 8)
Muutenkin mielenkiintosta lukea kaikista eri tehtävistä ja muista jutuista.

jeps, meillä tuo kirja odotti suomessa, ku tultiin kotiutumisreissulta kotia...  :D  ;D se vaan himskatti jäi anoppilaan, vois kans lukasta vähän...  ::)  :P





Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #84 : 07/07/2005, 11:54:58 »
Tosi kiva kirja tuo Kosovon vuosikirja :) Otin töihin mukaan luettavaksi ja aika mielenkiintosia juttuja siinä on. Onpahan koiraryhmällekin varattu tilaa 8)
Muutenkin mielenkiintosta lukea kaikista eri tehtävistä ja muista jutuista.

Luettu on, ja välillä tulee aina plärättyä sitä, siinähän on niin paljon kivoja kuvia ;D
Oliko Mirka muuten "teidän" koira jossain kuvass siinä?

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #85 : 07/07/2005, 12:16:05 »
Luettu on, ja välillä tulee aina plärättyä sitä, siinähän on niin paljon kivoja kuvia ;D
Oliko Mirka muuten "teidän" koira jossain kuvass siinä?

Ootas kun selaan, se on tuossa vieressä...
Ihan takaosassa on iso kuva meidän Rentusta :-* Koiraryhmän omilla sivuilla (133, 134) on juttua ja kuvaa koirista, myös Renusta. Presidentin vierailusivuilla on yks pieni kuva huume-etsintänäytöksestä.


KFOR 11/04-11/05

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #86 : 07/07/2005, 12:43:07 »


Ootas kun selaan, se on tuossa vieressä...
Ihan takaosassa on iso kuva meidän Rentusta :-* Koiraryhmän omilla sivuilla (133, 134) on juttua ja kuvaa koirista, myös Renusta. Presidentin vierailusivuilla on yks pieni kuva huume-etsintänäytöksestä.

Pitääpäs katsoa Renun kuvaa kun pääsee kotiin :)

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #87 : 07/07/2005, 20:16:27 »
Oih, oottepas saaneet mukavasti mukavia tuliaisia. :)
Mutta jaa postikortteja? Ei ole kuulunut tännekään...ainakaan vielä?

Mutta U yllätti mut kyllä iloisesti tolla ekalla lomallaan jo. :)
Kävin itse haistelemassa hajuvesiä ennalta ja pyysin tiettyä, muttei ollut saanut sitä. Olikin sitten omin päin valinnut ihan muuta, sellaisen mitä en itse olisi osannut pyytää, mutta josta tykkään aivan valtavasti! Seuraavalle lomalle on kuulemma saanut nyt sitä ennalta toivottuakin jo... 8)

Sitten toi pari pulloa punaviiniä, ja tiedossa lisää sitä ja muutakin...

Ja lähtiessään lomalta pois, oli salaa jättänyt tyynylleni odottamaan "me to you"-nallen, paidassa teksti "Someone in Kosovo loves you...me!" Oli kyllä niin liikuttava yllätys kun suruissa tulin häntä aamuyöllä koneelle viemästä takaisin "tyhjään" sänkyyn.  :-*

Yritti myös ostaa jo ekalomalle tiettyä kalevala-riipusta, mutta se piti tilata tai jotain, niin tulee nyt seuraavalle lomalle ilmeisesti sekin...  ::)
Ja 4-osainen pirunnyrkki on myös toivomuslistalla...  ;D Itse en olisi tullut ajatelleeksikaan sellaista, mutta kun ehdotti, niin olishan se mukava! Itselleen on hommannut isomman jo...
Harkinnassa on myös vihkisormusten/-sormuksen osto sieltä...  ::) Kihlat kun ostettiin suomesta jo ennen lähtöä, ja ei häihinkään ikuisuutta ole, vaikkakin nyt vähän aikaista jo olisikin sormusten kanssa... Saapa nähdä nyt. Damianin sivuilla näin kyllä jo unelmieni prinsessasormuksen...  ;)

U:lle itselleen kertyy kyllä krääsää takuulla runsaanlaisesti, eihän se nyt ole montaakaan viikkoa siellä ollut, mutta "pakolliset" pirunnyrkki ja iippokassi on jo hommattu, sekä kamera ym ym ym...  ::) Ja koko ajan jostain hankinnasta aina puhuu... seuraava suurempi hankinta ilmeisesti kultakettinki itselleen, ja oli kyllä hyvännäköinen, mitä netistä katsottiin!

Mutta saapa nähdä nyt, että mitä tuliaisia tosiaan on nyt löytänyt. Se osaa kyllä olla kulta ja yllättääkin.  :-* Ja arvostan sitä. :)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #88 : 27/07/2005, 20:48:53 »
Ai niin, täällä oli tuliaisille omakin osasto... (viikossa unohtaa ihmeen paljon asioita)   ???

Anneli

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #89 : 27/07/2005, 21:07:25 »
Oli M ostanu sormuksen miulle ja oli laittanu sen kuulemma ruumaan menevään laukkuun eikä sitä löytyny siitä laukusta enää täällä kotona. Heräs sit pieni epäilys jos se oli kuitenkin jääny körmyn laatikkoon mut laitto tos päiväl viestii ku olivat päässeet perille et ei se ollu sielläkään. Minne lie joutunu....