Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 21:08:59

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154511 kertaa)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #60 : 26/06/2005, 23:49:52 »
Mä luotin kyllä ihan toisen makuun. Ja sain vallankin sopivan tuoksun. :) Olin muutenkin vähän huono "tilaamaan" mitään... Jotenkin mukavampi, kun sai tuliaiset yllätyksinä. ;)

sitä samaa.. mies toi mieleisensä hajun ja ihan yllätyksenä eka lomille... ;) ja mitä ihanin tuoksu Cindy Crafordia.. :) ainut mitä oon tilannu alhaalta on viina ja tuo viimesin pirunnyrkki, joka sekin sit tuli yllärinä kotiutumislahjana.. (väitti ettei ollu saanu... ;) )





minni

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #61 : 27/06/2005, 07:35:56 »
Mä luotin kyllä ihan toisen makuun. Ja sain vallankin sopivan tuoksun. :) Olin muutenkin vähän huono "tilaamaan" mitään... Jotenkin mukavampi, kun sai tuliaiset yllätyksinä. ;)

Sama juttu. Oli ihan kiva saada tuliaisia yllätyksenä, mielestäni niiden idea on juuri siinä. Vaikka meillä oli jo 8 vuotta yhteistä eloa takana, en olisi ikinä kehdannut pyytää mitään.  :-[

Mies kyllä ilahdutti joka kerta aivan ihanilla tuliaisilla itsensä lisäksi, joten ei olisi edes tarvinnut pyydellä mitään. :)

Janica

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #62 : 27/06/2005, 08:56:43 »
Kuningasketjua (valkokultaista) kannan kaulassa miekin, vaakasin sen kultasepänliikkeessä  8) eipä mahtas olla varaa ostaa Suomesta vastaavaa ikuna.  :P

 ja IQ:lle tässä linkki missä näkyy kuningasketju http://www.damiani-jr.com/chain9.htm

siis ketjut CN 119 ja CN 120

Tuo CN 119 on kyllä aito kuningasketju, mutta tuo CN 120 on mun mielestäni enemmänkin palkkiketjun ja kuningasketjun välimuoto. Kuningasketjun tulisi olla läpileikkaukseltaan pyöreä ja ilmava rakenteeltaan. Tuo CN 120 ei siltä näytä, vaikka onkin samalla tekniikalla tehty kuin aito kuningasketju.

(Sorry, ammattitauti..)

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #63 : 27/06/2005, 09:14:43 »
Koruissa mies on meillä kysynyt että mistä pidän ja olen hänelle laittanut sopivia vaihtoehtoja (piiiitkön listan  ;D ). Muut tuliaiset on ylläreitä  :) ja aina on olleet kivoja!

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #64 : 27/06/2005, 10:23:09 »
Vaikka meillä oli jo 8 vuotta yhteistä eloa takana, en olisi ikinä kehdannut pyytää mitään.  :-[



Minäkin olen vähän sellainen että en kehtaa pyytää mitään lahjoja häneltä, vaan odotan kyllä että joskus saisin jotain ihan muuten vaan.....  Mutta eipäs ole tullut mitään, ei edes synttärilahjaa :'( :'(   
Ja mekin ollaan tosiaan jo kyllä kauan oltu yhdessä että....
Valkokultaisen pirunnyrkin sain joululahjaksi, ja siitä olen todellakin kiitollinen, mutta muuten ei ole näkynyt hajuvesiä, koruja eikä mitään muutakaan......  Enkä todellakaan ole mikään vaativa ihminen, mulle riittäis edes postikortti joka toinen kuukausi, mutta sekin tuntuu olevan liian kova vaiva :'( :'(

Joten olkaa hyvin onnellisia ja kiitollisia, sillä teillä on hyvin huomaavaisia miehiä :)
Sieltä alhaalta löytyy myös sellaisia jotka eivät jaksa antaa edes sellaista mitä olisi ilmaista....

minni

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #65 : 27/06/2005, 10:29:18 »
Onko muuten vielä niin, että postimaksut on ilmaisia korteille ja kirjeille alhaalta? Vai onko muistini tehnyt tepposet...  ::)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #66 : 27/06/2005, 10:33:37 »
Onko muuten vielä niin, että postimaksut on ilmaisia korteille ja kirjeille alhaalta? Vai onko muistini tehnyt tepposet...  ::)
Mun muistaakseni ei ollu enää sillon ilmasia kun Samppa oli alhaalla... mut muisti voi kyllä tehdä tepposet...
Ad astra per aspera!




Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #67 : 27/06/2005, 10:43:12 »
Onko muuten vielä niin, että postimaksut on ilmaisia korteille ja kirjeille alhaalta? Vai onko muistini tehnyt tepposet...  ::)
Mun muistaakseni ei ollu enää sillon ilmasia kun Samppa oli alhaalla... mut muisti voi kyllä tehdä tepposet...

Kyllä ne ilmasia oli kun Tuomas oli alhaalla, eli vuosi sitten.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #68 : 27/06/2005, 10:45:01 »
Onko muuten vielä niin, että postimaksut on ilmaisia korteille ja kirjeille alhaalta? Vai onko muistini tehnyt tepposet...  ::)
Mun muistaakseni ei ollu enää sillon ilmasia kun Samppa oli alhaalla... mut muisti voi kyllä tehdä tepposet...

Kyllä ne ilmasia oli kun Tuomas oli alhaalla, eli vuosi sitten.
Eli muistin väärin! ;D Pistänpä imetysdementian piikkiin! ;)
Ad astra per aspera!




Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #69 : 27/06/2005, 11:03:44 »
Juu....on ne kfor-kortit ilmaisia, ja postimaksu myös, joten eipä miehet ainakaan siihen voi viitata että ois kallista kirjoitella ::)
Mutta sitten jos paketin tai painavemman kirjeen lähettää, niin sitten joutuu vähän kukkaroa aukaisemaan....