Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 17:41:13

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154486 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #40 : 21/05/2005, 12:22:32 »

dvd-soitin, kannettava cd-soitin, digikamera, cd/dvd-levyjä, auton ;)
niin ja miule; 6-os.pirunnyrkkisormus, 2x4os.pirunnyrkkisormus, Suomen leijona, "matoketju" ja sydänriipus, korviksia 5 paria, Kalevala Korun Vanamo-sarjaa, KK:n filigrani sormus, alusvaatteita, paitoja, vöitä, hajuvettä.. hmm.. nää nyt muistan ainakin.. niin ja viimeisenä tuliaisena sain Budassa valkokultaisen kuningasketjun ja suunnittelemani kahden sydämen riipuksen  8) 


Aika paljon koruja sait! :D Minen oikein osannut pyytää. ;)
-memento vivere-

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #41 : 21/05/2005, 13:32:07 »
Yllättävän paljon sitä tavaraa mies toi sieltä mukanaan, muttei mitään zippoja tms. hienoja muistoja on mm. hotday ja coldday -marsseilta saadut puukot.  8)

dvd-soitin, kannettava cd-soitin, digikamera, cd/dvd-levyjä, auton ;)
niin ja miule; 6-os.pirunnyrkkisormus, 2x4os.pirunnyrkkisormus, Suomen leijona, "matoketju" ja sydänriipus, korviksia 5 paria, Kalevala Korun Vanamo-sarjaa, KK:n filigrani sormus, alusvaatteita, paitoja, vöitä, hajuvettä.. hmm.. nää nyt muistan ainakin.. niin ja viimeisenä tuliaisena sain Budassa valkokultaisen kuningasketjun ja suunnittelemani kahden sydämen riipuksen  8) 

mutta paras kaikista oli sittenkin sama kun Miialla,eli MIEHEN KOTIIN  :-*

..tosin uusi reissu, uudet tuliaiset ;)

edit: Hölkkärin äijiä kiinnostaa meijän palsta joten piti selventää mitä meinaa 6-os ja 4-os pirunnyrkki ;)


Kivasti tuliaisia sait  :)  Taitaa miehesi olla sitä anteliaampaa ja ajattelevampaa sorttia, mulla ei oikein taida olla sellaista miestä ::)
Jos kehtaa kysyä, mistähän miehes niitä alusvaatteita sulle osti? Mun mies kun väittää että "sellaisia ei löydy mistään"  ::) ::)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #42 : 21/05/2005, 13:39:01 »
mä en oo niin ollu noiden korujen perään. (mussa vissiin jotain vikaa... ) mutta kuitenkin noita ihan kiitettävästi on kertyny.. ;) sormuksia ja korviksia pidän aina, mut rannekorua tulee pidettyä tosi harvoin...  ::)
mä pidin ehkä eniten tuosta kihlasormuksesta ja digikamerasta...  :P nii ja niistä juomista.. niitä jaksaa mainostaa...  ;D  ;D  ;D





Janica

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #43 : 21/05/2005, 18:07:43 »
mä en oo niin ollu noiden korujen perään. (mussa vissiin jotain vikaa... ) mutta kuitenkin noita ihan kiitettävästi on kertyny.. ;) sormuksia ja korviksia pidän aina, mut rannekorua tulee pidettyä tosi harvoin...  ::)
mä pidin ehkä eniten tuosta kihlasormuksesta ja digikamerasta...  :P nii ja niistä juomista.. niitä jaksaa mainostaa...  ;D  ;D  ;D

Mulla noita on kans ihan kiitettävästi, tosin reissusta ei tullut muuta kuin kultaketju ja se delfiiniriipus.

Mistä lie kertynytkään...  ???  ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #44 : 21/06/2005, 11:05:23 »
Kai jotkut mun puheista Papan aivosoluihin asti on mennyt :)
Oon vihjaillu (oikeesti tosi hienovarasesti) siitä, et mun kultaketju varmaan pian napsahtaa poikki, kun on pian neljännesvuosisata ikää... No, tuo kysäisi viikko sitten, että minkä pituinen ketju saa olla :P Ja tänään ilmoitti, että ketju on ostettu ja tulossa :)
Nyt sitten kelloa saa alkaa vinkumaan 8)


KFOR 11/04-11/05

moilanensari

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #45 : 22/06/2005, 17:58:57 »
 ;D minun kaulaani koristaa uusi ketju ja on aivan ihana...... ::)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #46 : 23/06/2005, 07:17:24 »
;D minun kaulaani koristaa uusi ketju ja on aivan ihana...... ::)

Sainhan minäkin sen jo kaulaani :)
Tulipa tuolta sitten kuparitaulu ja Kosovo vuosikirjakin, oli ainakin yksi kuva Renttu-koirasta :)


KFOR 11/04-11/05

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #47 : 23/06/2005, 12:15:24 »
No hei..pitäähän teijän nyt vähän mainostaa että minkälaiset ketjut saitte ???   ;D

Kuvia?

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #48 : 23/06/2005, 12:50:39 »
Miksen osannut tilata itselleni mustaa sellaista hieman pienempää iippokassia. ??? Tulipa vain mieleen, kun pitäisi juhannusjuttuja pakkailla...
-memento vivere-

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #49 : 23/06/2005, 13:02:15 »
Miksen osannut tilata itselleni mustaa sellaista hieman pienempää iippokassia. ??? Tulipa vain mieleen, kun pitäisi juhannusjuttuja pakkailla...

meillä mies oli ostanu sen toosi ison iippokassin ja sit sen pienemmän iippokassin.. meijän viikonloppukamat mahtuu hyvin tuohon pienempään..  ;) ainaki yleensä...