Yleiset > Asian vierestä

Joulu II

<< < (147/148) > >>

zatu:
Joko olette paljon joulua laitelleet? :) Mä iskin ensimmäisenä adventtina vähän valoja ikkunoihin, olen juonut pullon Blossan vuosikertaglögiä ja hankkinut ne vähän lahjat tai "kukkaset" mitä nyt hankin. Ruokia tilailin juuri ja mietin, mitä haluan laittaa. Töissä on mennyt kovin jouluisissa tunnelmissa jo kolme viikonloppua, ja huomenna vielä kertaalleen.

minni:
Laitoin 1. adventtina tähdet ja vähän myöhemmin muutamia koristeita. Joulukuusen laitan 23.12. Ennen vanhaan sekin laitettiin vasta aattona, mutta nyt olen vähän "lipsunut".

Lilian:
Mä oon laittanu joulua kotiin vaikka emme itse joulua kotona vietäkään ;D vain kuusi puuttuu. Mulle joulu on paljon enemmän kuin ne kolme päivää. Ensimmäiset koristeet laitoin jo marraskuussa. Nyt ollaan keskitytty miettimään mitä kaikkea tarvitaan mukaan ja aloitettu pakkaamaan.

Ulpu:
Valoja on ollut lasipurkeissa ja ikkunassa jo jonkin aikaa ja kuusikin laitettiin jo alkuviikosta. Mä oon tottunut lapsena, että kuusi koristellaan vasta aattona, viime jouluna koristeltiin aatonaattona ja nyt ajattelin, että miksei sitä voi aikaistaa niin saa nauttia siitä pidempään. Eikä tarvi joulun jälkeen pitää niin pitkään.Muutenkin joulumieli niin hukassa, että kaikki apu on tervetullutta. Tämä on niin erilainen joulu. Eilen siivoilin ja kuuntelin Michael Bublen joululauluja - kyllä se tästä.

IceQueen:
Rauhallista joulua kaikille foorumilaisille!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta