Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 00:49:51

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Postia rauhanturvaajalle  (Luettu 62276 kertaa)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #120 : 29/10/2007, 12:31:35 »
Onko muilla lapsia, eli mites teidän isänpäivä menee? Meillä siis isi lähtee just muutama päivä ennen isänpäivää kosovoon. Käydään syömässä "isänpäivä lounas" tiistaina ja ajattelin et annetaan tyttöjen hoitopaikassa tekemät kortit isille ja jos vaikka ne perus kalsarit  ;D ostas. Sit varsinaisen lahjan yritän sujauttaa matkalaukkuun et olis yllätys sitte kun tavaroita purkaa. Tehtiin tyttöjen kanssa kortti isille, molempien käden jälki sormiväreillä  ja sit neiti 4v kirjotti ihanalla käsialallaan hyvää isänpäivää ja piirsi kukkasen, kortista tuli aikas ihana vaikka ite sanonkin. Kehystin kuvan jossa minä olen tyttöjen kanssa, voi kattella sitä sitte siellä kaukana.

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #121 : 29/10/2007, 15:33:50 »
Onko muilla lapsia, eli mites teidän isänpäivä menee? Meillä siis isi lähtee just muutama päivä ennen isänpäivää kosovoon. Käydään syömässä "isänpäivä lounas" tiistaina ja ajattelin et annetaan tyttöjen hoitopaikassa tekemät kortit isille ja jos vaikka ne perus kalsarit ;D ostas. Sit varsinaisen lahjan yritän sujauttaa matkalaukkuun et olis yllätys sitte kun tavaroita purkaa. Tehtiin tyttöjen kanssa kortti isille, molempien käden jälki sormiväreillä ja sit neiti 4v kirjotti ihanalla käsialallaan hyvää isänpäivää ja piirsi kukkasen, kortista tuli aikas ihana vaikka ite sanonkin. Kehystin kuvan jossa minä olen tyttöjen kanssa, voi kattella sitä sitte siellä kaukana.

Vähän OT mutta kirjoitan silti ;) Ainakin J tykkäsi kun kehystin kuvan meistä hänelle matkaan..On sitten jotain mikä muistuttaa kodista..Ja olenpa laittanut matkaan Ihaankin,joka istuu sängyn kulmalla päivin ja öin ;)

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #122 : 26/11/2007, 22:19:12 »
Tänään lähti joulukalenteri kohti Kosovoa. Mut eniten jäi vaivaamaan Postin TOSI PASKA PALVELU!!! Ekaksi jonotin kassalle, jotta saisin postimerkin tai no sehän ei käyntykään niin helposti! Kun kirje oli vielä auki, niin en saanutkaan postimerkkiä maksikirjeeseen vaan piti mennä teippaamaan pakkauspisteeseen kuori kii, kun ei voinut siinä äkkiä sitä teipata (siis yksi sauma). Ja sit piti uudestaan jonottaa tiskille ostaakseni postimerkin... no just kun olis ollut mun vuoro, niin neiti sanoo, että tämä kassa on suljettu ja lähtee vetää!!! Sit siirryin toiseen jonoon,joka oli aivan tuhottoman pitkä (niin kuin kaikki muutin jonot). Jonossa ennätin kirjoittaa sentään osoitteen kuoreen. Tältä vikalta tytsyltä pyysin sit palaute lomaketta kohteliaasti (hän ei siis tiennyt mitä oli tapahtunut) ja hän lupasi sen antaa. Mutta eipäs antanutkaa vaan neuvoi mut postin viimeisimpään nurkkaan hakemaan palautelomakkeen. Eiks oo ovelaa laittaa palautelomake kauimmaisimpaan paikkaan!

Toivottavasti tällä kertaa menee posti perille. Viime viikon kirje ei mennyt.
-Kyllä se siitä!

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #123 : 26/11/2007, 22:27:40 »
Toivottavasti tällä kertaa menee posti perille. Viime viikon kirje ei mennyt.

Postit oli jääny kentälle kun lentojen kans oli ollu hankalaa.. :) H parka on kuunnellu murpatusta siitä et postit ei tullu..

Maiccu

  • Vieras
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #124 : 27/11/2007, 11:31:47 »
Eipä se minunkaan kirje ole vielä perille mennyt, mut jos huomenna vaikka menis. Sais kulta sinne valokuviakin, kun ei millään voinut ottaa niitä mukaan lähtiessään.

Poissa miranda

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2327
    • unifil 04/99-05/00,kfor 05/07-11/08
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #125 : 06/12/2007, 23:09:57 »
Eilen kun kultani tuli takaisin Kosovoon.. hänellä oli postia  ;D Ainoastaan neljä viikko oli se kortti ollut matkalla  ::)

Poissa mussu

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 435
  • KFOR 05/07-05/08
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #126 : 07/12/2007, 22:55:01 »
Meillä on kyllä postit kulkeneet ihan hyvin. Ainoastaan nyt on muutama kirje ollut viikon kauemmin reissussa.

Poissa Hämis36

  • Hang-around-jäsen
  • Leskirukka
  • *
  • Viestejä: 92
    • Hölkkäri on web
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #127 : 02/01/2008, 21:28:07 »
Tuonne HEP36-sivustolle lisäsin tarinaa  yhteudenpidosta alhaalta 90-luvun alkupuolella (löytyy ihan viimeisenä tarinana) . Jos jotain historia kiinnostaa  ;D.
http://www.hep36.com/MUISTELUA/MUISTELUA.html

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #128 : 02/01/2008, 21:45:03 »
Just tajusin et mun on ihan turha tässä lomavälissä ees kirjottaa miehelle. Menee pahasti postin kans ristiin.. :D ;D

Poissa miranda

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2327
    • unifil 04/99-05/00,kfor 05/07-11/08
Re: Postia rauhanturvaajalle
« Vastaus #129 : 14/01/2008, 23:14:14 »
Joku saa ylihuomenna postia....  :love7: