Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Kuvan lisääminen profiiliin.

<< < (17/19) > >>

KouTa:

--- Lainaus käyttäjältä: Minna - 14/04/2010, 09:47:04 ---En saa lisättyä kuvaa profiiliin. Siellä ei ole laisinkaan sellaista paikkaa että "selaa". Ainoa vaihtoehto on ne valmiit kuvat!!?? Missä vika?  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Siinä niiden valmiiden alapuolella "lataa omalta koneelta"... :)
tai sit se minulla on oma kuva, jos on jollain nettisaitilla kuva...
valvojat ossaa selittää ehkä paremmin ;D

Minna:
Muttaku ei siellä ole sellaista kohtaa että lataa, eikä semmosta "minulla on oma kuva"...??!! Ainut vaihtoehto on se valmiit kuvat missä on jotain näyttelijöiden yms. kuvia  ???

Mulla on itselläkin yksi foorumi ylläpidettävänä, enkä ole ollenkaan huono näissä jutuissa... mutta ei siellä ole kohtaa mistä vois ladata sen oman kuvan!

KouTa:
Ahaa, sit sun tarttee kysyy Taralta tai IceQueenilta. :D tai muilta valvojilta

Janica:

--- Lainaus käyttäjältä: Minna - 14/04/2010, 10:05:10 ---Muttaku ei siellä ole sellaista kohtaa että lataa, eikä semmosta "minulla on oma kuva"...??!! Ainut vaihtoehto on se valmiit kuvat missä on jotain näyttelijöiden yms. kuvia  ???

Mulla on itselläkin yksi foorumi ylläpidettävänä, enkä ole ollenkaan huono näissä jutuissa... mutta ei siellä ole kohtaa mistä vois ladata sen oman kuvan!

--- Lainaus päättyy ---

Tällä hetkellä ei taida olla mahdollista ladata omaa kuvaa, netin kautta linkitettynä onnistuu. :)

Yhtenä vaihtoehtona on ladata kuva johonkin viestiin, esim. galleriaan tällä foorumilla, ja linkittää se sieltä profiiliin. :)

Tara:
Nyt pitäisi olla kohdat, joista voi lisätä oman kuvan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta