Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Kuvan lisääminen profiiliin.

<< < (4/19) > >>

Janica:

--- Lainaus käyttäjältä: Outi - 18/05/2006, 20:33:50 ---Miksiköhän mä en saa millään kuvaa profiiliini?  ??? Siis en linkillä netistä kohtaan "Minulla on oma kuva" enkä koneelta lisäämällä kohtaan "Lataan oman kuvan koneeltani". Osaako kukaan neuvoa varsinaista tietokone-experttiä?  ;) Luulin eka ettei se toimi nyt kenelläkään tai siis on joku vika, mutta joillakin uusilla jäsenillä on kuva profiilissa.. Miten te saitte sen?

--- Lainaus päättyy ---

Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)

Outi:

--- Lainaus käyttäjältä: Janica - 18/05/2006, 21:28:19 ---
Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kiitti Janica! Onnistuin nyt vihdoinkin  :jee: Parissakin eri paikassa mulla on kuvia, mutta ainut mistä onnistui oli toi photobucket..

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Janica - 18/05/2006, 21:28:19 ---Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Irc-galleriasta ei kannata linkittää, sillä sieltä kautta se ei aina toimi.

Janica:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 19/05/2006, 09:19:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Janica - 18/05/2006, 21:28:19 ---Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Irc-galleriasta ei kannata linkittää, sillä sieltä kautta se ei aina toimi.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on sieltä.. On pitänyt jo pitkään siirtää muualle, mutta aina jäänyt.. Kaippa se ihan on toiminut..?  ???

Suttura:
Mulla ei pelitä, vaikka yritän irc-galleriasta ja webshotista linkittää... Kuva olis kiva  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta