Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Kirjaudu ulos ei toimi

<< < (4/4)

taamaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tanja - 28/12/2006, 22:10:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 05/12/2006, 22:07:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: termari - 05/12/2006, 19:46:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mirka - 14/02/2006, 14:20:51 ---Kirjaudu ulos ei siis toimi. Kun sitä painan, siirryn vain etusivulle ???

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ei nyt toimi... ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kuten aiemmin mainittu, tyhjennäppä välimuisti & sivuhistoria.

--- Lainaus päättyy ---
Vaikka tein näin niin silti kun sivulle palasin olin kirjautuneena ???
Tai sitten tein sen jotenkin väärin ???  (siis otin yläpalkista työkalut ja sieltä poistin kaikki evästeet ja muut historiat) ja mulla se kyllä väitti että olin kirjautunut ulos mutta tosiaan kun palasin koneelle niin sisällä olin valmiina ???


--- Lainaus päättyy ---
Ei oo todellista...taas olin kirjautuneena vaikka tyhjensin kaikki... ja äsken katselin vieraana kun mun nimi luki tuolla alhaalla...Onko se Tanja siellä useinkin minun tietämättä?

Taru:

--- Lainaus käyttäjältä: Tanja - 29/12/2006, 22:08:35 ---Ei oo todellista...taas olin kirjautuneena vaikka tyhjensin kaikki... ja äsken katselin vieraana kun mun nimi luki tuolla alhaalla...Onko se Tanja siellä useinkin minun tietämättä?

--- Lainaus päättyy ---

Varmista vielä ettei sulla ole ruksia siinä sisäänkirjautumisvaiheessa näkyvässä "pysy aina kirjautuneena sisälle" -kohdassa.

KouTa:
Nyt kikkasi tuo sisään kirjautuminen, tai on tehnyt sitä aina silloin tällöin.
Eli tuolta etusivun alareunasta kun alan kirjautua,
- käyttäjänimi
- salasana
- ja painan enter

Bling, tulee kuvan avaus pop-up, ja sen kun hyväksyn, antaa mulle pumpkinin profiilikuvan täysimittaisena. :D :D
Ei siinä onhan sitäkin kiva katella mut ihan foorumille haluisin. ;D
Ja siis pääsenkin jos painaa ihan sitä kirjaudu nappulaa. (mut kun on laiska niin painaisi enteriä)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta