Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 11:06:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mistä löytyi!  (Luettu 72029 kertaa)

sarisor

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #30 : 19/11/2004, 13:31:56 »
Yöllisillä surffailuilla löytyi ja heti oli PAKKO rekisteröityä ;)
Jossain(olisko ollu hölkkäri) oli mainittu rt-lesket, ja pitihän se hakukoneella koettaa, että mitä löytyy.
Eikä kaduta yhtään.

taituu

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #31 : 19/11/2004, 17:02:30 »
Lainaus
Mulla kävi onni onnettomuudessa... Eli surffasin itseni tänne sattumalta etsiessäni apua hajonneen pirunnyrkkisormuksen
kokoamisessa.

Sormus on vielä leviänä pöydällä,


Sormukseen apuja: http://holkkari.net ja sieltä artikkelit ja sieltä jostai löytyy pirunsormuksen kokoamisohjeet ;D Ja oikeen hyvät vielä kaikenlisäks...kuvien kera
« Viimeksi muokattu: 19/11/2004, 17:03:49 kirjoittanut taituu »

anneholmberg

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #32 : 19/11/2004, 19:15:20 »
Lainaus
Toista kertaa olen rt-leskenä, ekalla kerralla vuosi ja nyt vaan 3 kk, jipiii, ja nyt vasta armas hokasi kertoa että tälläinen on olemassa!!! Tuskinpa hänkään tästä tiesi ekan keikan aikana mutta enemmän tämä sivusto olisi silloin ollut tarpeen! Parempi myöhään kuin.....

...ei milloinkaan. Kiitos Johanna ku muistutit mua tän sivuston olemassa olosta. On ollu kiva lueskella näitä sivuja ja siinä samassa huomata, että hei mä en oo yksin :) vaikka välillä tuntuu et aika Kosovo-painotteista jotkut jutut on, mut ihan ymmärrettävää ku siellä on niin paljon enemmän miehiä ja samojahan ongelmia meillä on vaikka miehet erissä paikoissa. :) Ei taida montaa olla jolla on mies Afrikassa? Tai sit ne on samanlaisia ku mä, ei vaan oo löytäny näille sivuille ;)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #33 : 19/11/2004, 19:21:00 »
Lainaus
Toista kertaa olen rt-leskenä, ekalla kerralla vuosi ja nyt vaan 3 kk, jipiii, ja nyt vasta armas hokasi kertoa että tälläinen on olemassa!!! Tuskinpa hänkään tästä tiesi ekan keikan aikana mutta enemmän tämä sivusto olisi silloin ollut tarpeen! Parempi myöhään kuin.....

Tämä foorumihan on pistetty pystyyn vasta tämän vuoden keväällä, joten edellisellä reissulla tämä ei ollut vielä olemassakaan. :) Joku alkukantainen kyhäelmä foorumista oli kyllä pystyssä jo viime vuoden loppupuolella, mutta se oli aika onneton tekele, joka ei edes aina toiminut. :)

RT-lesket perustettiin huhtikuussa 2003, ja silloin sen ainut ominaisuus oli tuo Yahoo!n postituslista. Nyt tämä homma on vähän laajentunut ja käytettävissänne on jo kotisivut ja postituslista, sekä tämä foorumi. Kotisivuja olen parasta aikaa laajentamassa! :)
Ad astra per aspera!




Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #34 : 19/11/2004, 19:23:28 »
Lainaus


...ei milloinkaan. Kiitos Johanna ku muistutit mua tän sivuston olemassa olosta. On ollu kiva lueskella näitä sivuja ja siinä samassa huomata, että hei mä en oo yksin :) vaikka välillä tuntuu et aika Kosovo-painotteista jotkut jutut on, mut ihan ymmärrettävää ku siellä on niin paljon enemmän miehiä ja samojahan ongelmia meillä on vaikka miehet erissä paikoissa. :) Ei taida montaa olla jolla on mies Afrikassa? Tai sit ne on samanlaisia ku mä, ei vaan oo löytäny näille sivuille ;)
Ei muuta kuin availemaan vain eritrea aiheisia otsikoita! :) Eiköhän sitä kirjoittelijoita sinnekin löydy! :)
Ad astra per aspera!




Heli

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #35 : 19/11/2004, 22:06:12 »
Taituu: kiitos kovasti vinkistä :D mutta sain juuri tänä
aamuna sormuksen kasaan omin avuin - enkä aio
IKINÄ enää ottaa pois ;)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #36 : 19/11/2004, 22:08:58 »
Lainaus
Taituu: kiitos kovasti vinkistä :D mutta sain juuri tänä
aamuna sormuksen kasaan omin avuin - enkä aio
IKINÄ enää ottaa pois ;)


ku mä sain kesällä ton sormuksen, nii mies viikon ajan otti aina sormuksen pois sormesta, hajotti sen ja neuvo miten se kasataan.. ja viikkohan mulla siinä meni, että sain sitte koottua ihan ite..  ;D
nyt sitte onki kaverieden ja suvun ihmetyksenä ja taitojen testauksena miten sen saa kasaan.. kerranki mä osaan jotain mitä muut ei..  8)





Heli

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #37 : 19/11/2004, 22:51:08 »
Lainaus

ei taida montaa olla jolla on mies Afrikassa? Tai sit ne on samanlaisia ku mä, ei vaan oo löytäny näille sivuille ;)


Täällä on toinen asmara-leski :) Ja mullakin siis kesti
tovi löytää tieni näille sivuille.  Nauroin muuten juuri
elämäni naurut kun kulta soitti; satelliittipuhelin temppuili
tällä kertaa niin että soittajan kaikki vokaalit olivat ihan
sekaisin ja puhe kuulosti lähinnä tältä:
"meta senylle räkäs nut kyylyy?"

anneholmberg

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #38 : 19/11/2004, 23:43:28 »
Kerran mies soitti Eritreasta kaikista puhelimista meiän kotipuhelimeen ja mistään ei kuulunu mitään, sit se yritty myn kännyyn ja jo kuului ääntä. Kumma juttu  ??? Muuten kyllä pitää sanoa et yhteydenpito niitten avulla on ollu aivan loistavaa. Me ollaan vissiin etuoikeutettuja ku meiän miehet saa soittaa niin halvalla kotosuomeen, mut meillä taas ei oo mitään tekstareita mitä lähetellä ku Afrikan sarvessa ei kännykät toimi  :(

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #39 : 24/11/2004, 22:57:05 »
menee nyt vähän aiheesta sivuun mutta vastaanpa kuitenkin sen verran, että meillä puhelin on onneksi kuulunut hyvin. viiveen kanssa oli tietysti aluksi opettelemista mutta nykyään se sujuu jo loistavasti :)