Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 13:41:11

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154465 kertaa)

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #330 : 21/06/2006, 22:24:44 »
Mulla on kohta pirunnyrkkejä vaikka muille jakaa  8)  Sillon kun kulta oli päättänyt sen tuliaisiksi tuoda, ei ollut siihen hätään löytänyt valkokultaista (jolaisen halusin), joten toi kultaisen. Nyt sitten sain vielä valkokultaisen kun oli mussukka muistanut että sellaisen halusin alunperin :-* Että muistikin vielä.. :love5: Ja seksikkäitä alusvaatteita on ollut kassissa joka lomilla ;)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #331 : 22/06/2006, 00:45:18 »
Mä itseasiassa tajusin edellisillä lomilla, että kun tää rt-lesken elämä on helpottanut nyt ajan myötä aika tavalla niin tuliaisten määräkin on pienentynyt todella dramaattisesti..Pitäisköhän alkaa kauheesti ikävöimään niin jos sais taas säkki tolkulla tuliaisakin.. hih no pää asia on ihan totta se että se mies ittensä aina kotiin tuo  :D

Meillä mies ekan puolen vuoden aikana raahasi kauheen kasan tuliaisia joka lomilla. Nyt vikalla puolikkaalla on tullut sellaisia inhimillisiä määriä tuliaisia, kai se tosiaan aatteli, et oon täällä kotona niin rikki ja ikävissäni, että päätti helpottaa oloani tavarakasalla  ;D

Nythän mä olen jo kovemman luokan leski, enkä vähästä hetkahda  ;)

Sanoin hänelle kylläkin, että paras tuliainen on hän itse  :-*

Hmm.. Pitäsköhän minunkii alkaa ikävää K:lle purkamaan (yleensä enemmänkii puran kavereille ja foorumilla  :) )..  ;D No sormus on kuulema tulossa nyt.. Ei ollukkaan kun sen puol vuotta tulossa.  ::) Eka oli liian pieni vaikka oikeen koon sanoin, mut K:n mielestä oli iso ja sit viimekertanen varastettiin.  ::) Saankohan nytkään tänne asti. Marimekkoo haluis!

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #332 : 22/06/2006, 17:17:49 »
Mulla on kohta pirunnyrkkejä vaikka muille jakaa  8)  Sillon kun kulta oli päättänyt sen tuliaisiksi tuoda, ei ollut siihen hätään löytänyt valkokultaista (jolaisen halusin), joten toi kultaisen. Nyt sitten sain vielä valkokultaisen kun oli mussukka muistanut että sellaisen halusin alunperin :-* Että muistikin vielä.. :love5: Ja seksikkäitä alusvaatteita on ollut kassissa joka lomilla ;)

Miultakin löytyy noita pirunsormuksia kaksin kappalein! Keltakultaisia molemmat, valkokulta ei oikein nappaa!  :) Mistäs sieltä noita alusvaatteita löytyi? Meidän isäntä väitti ettei ole?  :o

Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #333 : 22/06/2006, 21:40:26 »


Miultakin löytyy noita pirunsormuksia kaksin kappalein! Keltakultaisia molemmat, valkokulta ei oikein nappaa!  :) Mistäs sieltä noita alusvaatteita löytyi? Meidän isäntä väitti ettei ole?  :o

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin ranskalaisten kenttäkaupassa?




Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #334 : 23/06/2006, 00:34:06 »


Miultakin löytyy noita pirunsormuksia kaksin kappalein! Keltakultaisia molemmat, valkokulta ei oikein nappaa!  :) Mistäs sieltä noita alusvaatteita löytyi? Meidän isäntä väitti ettei ole?  :o

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin ranskalaisten kenttäkaupassa?

ja bonkkarissa  ;)

Joo ja varmaan on niin pikkusta kokoo, et ei mulle sopivaa löydy..  ::)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #335 : 25/06/2006, 19:56:18 »


Miultakin löytyy noita pirunsormuksia kaksin kappalein! Keltakultaisia molemmat, valkokulta ei oikein nappaa!  :) Mistäs sieltä noita alusvaatteita löytyi? Meidän isäntä väitti ettei ole?  :o

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin ranskalaisten kenttäkaupassa?

ja bonkkarissa  ;)

Joo ja varmaan on niin pikkusta kokoo, et ei mulle sopivaa löydy..  ::)

 ;D en usko tuota, kun ne mahtuvat miulekin ja ovat vielä isoja

No jospa sitä sit uskaltas vihjasta..  :P

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #336 : 25/06/2006, 23:05:17 »
Miekin olen vihjaillut, mutta mies ei vissiin luota siihen, että osaa tuoda oikean kokoiset. Ja mullakin on ollut pelko, ettei tarpeeksi isoja löydy...  :-[

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #337 : 30/06/2006, 02:51:27 »
Minä sainkin viimeks tuliaisina aivan ihana kaulakorun  :P ja hajuvettä. Ihanaa kun kulta hemmottelee  ;)

Poissa Outi

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4203
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #338 : 02/07/2006, 21:36:46 »
Mulla on nyt ikävän varalle lomaväleilläkin aina oma rauhanturvaaja sängyssä  :laughing9: Kulta toi mulle nimittäin viime lomalla mm. sellaisen KFOR-tunnuksilla ja maastopuvulla varustetun nallen. Se on aika söpö :)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #339 : 02/07/2006, 21:42:25 »
Mulla on nyt ikävän varalle lomaväleilläkin aina oma rauhanturvaaja sängyssä  :laughing9: Kulta toi mulle nimittäin viime lomalla mm. sellaisen KFOR-tunnuksilla ja maastopuvulla varustetun nallen. Se on aika söpö :)

Onpahan sitten jotain halittavaa. ;)

Mulla on SFOR-nalle. ;D
-memento vivere-