Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 18/04/2024, 08:42:13

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 157006 kertaa)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #180 : 04/01/2006, 19:54:24 »
Mä sain sellasen missä oli ne kolme "irtonaista" rengasta (löytyy kuvastosta, PR 73). Sehän ei ihan varsinaisesti pirunnyrkki ollut, mutta sellainen pieni ja siro versio, ja miehen (ja myöskin minun) mielestä minulle sopiva. Ehkä saatan vielä haluta "oikean" pirunnyrkinkin, kuvastosta mun mielestä kivat on ne, missä on kivet. Mies kylläkin kuullut huhua kivien huonosta kiinnityksestä. Kellään tietoa? Pelkkä valkokultainenkin on kyllä kaunis.

multa löytyy keltakultainen tavallinen pirunsormus sekä kolmikultainen sormus kivillä.. toi tavallinen alkaa kyllä olla ohentunut ja kiero, mutta se onki ollu jo 1,5v aina kädessä.. kolmikultanen on ollu runsaat puol vuotta aina sormessa, eikä oo vielä ainakaa kivat lähteny karkuun.. ;)





satu81

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #181 : 04/01/2006, 20:12:17 »
itse en ole saanut mitään tuliaisia..pojille kyllä kantaa ihan kaikkea mahdollista!!minulle ei kuulema voi ostaa mitään koska olen liian vaativa!!en kuulema kelpuuta mitään...joten on ihan turha edes odotella mitään!! :'(

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #182 : 04/01/2006, 20:18:03 »
Mun pirunnyrkki on valkokultaa ja siinä on noita kiviä keskellä,eli ihan sellanen neliosanen se on.Mulla oli ainut toiva että se olis valkokultaa ja sellsen sit onneksi sain :D..



Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #183 : 04/01/2006, 20:59:47 »
Miekin oon toivonut pirunnyrkkisormusta.  :) Mikäköhän olisi niiistä naisten malleista kivoin, millaisia teillä on? Tosta kuvastosta ei ihan sitä lopullista kokoa tajua, mie en ainaskaan! :)

Juu ei siitä kuvastosta oikeen selvää saa.. ???  en tiiä miten isoja ne paksuimmat on kun se minkä minä sain -varmaan pienin, jossa kolme (vai olikohan neljä) kiveä- näyttää kyllä livenä isommalta mitä kuvastossa. Mut se on mulle sopiva..  :)  Kun se tulis vaan yhtä kokoo isompana ens lomalla sit takas.

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #184 : 04/01/2006, 21:04:10 »
itse en ole saanut mitään tuliaisia..pojille kyllä kantaa ihan kaikkea mahdollista!!minulle ei kuulema voi ostaa mitään koska olen liian vaativa!!en kuulema kelpuuta mitään...joten on ihan turha edes odotella mitään!! :'(

Mulle kävi vähän samoin, kun kerran erehdyin jotain elokuvaa katsoessamme, et jos mies tois mulle kukkia ihan ilman mitään syytä (esim. nimipäivää tms.), niin varmaan heti epäilisin, et se on käyny vieraissa.  ;D  Noh enpä koskaan oo sit kukkia saanu..  :-\  Joskus oon vähän vihjaillu et oishan se joskus kiva, kun mies siihen "et sinähän sillon sanoit.."  Miks aina kaikki pitää ottaa niin kirjaimellisesti..  ???

satu81

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #185 : 04/01/2006, 21:24:52 »
itse en ole saanut mitään tuliaisia..pojille kyllä kantaa ihan kaikkea mahdollista!!minulle ei kuulema voi ostaa mitään koska olen liian vaativa!!en kuulema kelpuuta mitään...joten on ihan turha edes odotella mitään!! :'(

Mulle kävi vähän samoin, kun kerran erehdyin jotain elokuvaa katsoessamme, et jos mies tois mulle kukkia ihan ilman mitään syytä (esim. nimipäivää tms.), niin varmaan heti epäilisin, et se on käyny vieraissa.  ;D  Noh enpä koskaan oo sit kukkia saanu..  :-\  Joskus oon vähän vihjaillu et oishan se joskus kiva, kun mies siihen "et sinähän sillon sanoit.."  Miks aina kaikki pitää ottaa niin kirjaimellisesti..  ???

meillä kävi melkein samalla tavalla kun oltiin oltu jonkun aikaa yhdessä..isäntä toi kukkia aivan yllättäin!!tokasin ensimmäisenä ketä kävit nai...ssa!!johtuu ehkä siitä ettei mitään tule..mitäs varmaan välillä miettiä ennen kuin päästää sammakoita suusta!!

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #186 : 04/01/2006, 21:34:02 »
mitäs varmaan välillä miettiä ennen kuin päästää sammakoita suusta!!

Juu niin pitäs..

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #187 : 04/01/2006, 21:37:28 »
meillä kävi melkein samalla tavalla kun oltiin oltu jonkun aikaa yhdessä..isäntä toi kukkia aivan yllättäin!!tokasin ensimmäisenä ketä kävit nai...ssa!!
:o :o Saattoi olla ensimmäisen luokan rupisammakko :-X


KFOR 11/04-11/05

satu81

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #188 : 04/01/2006, 21:47:20 »
:o :o Saattoi olla ensimmäisen luokan rupisammakko :-X

oppia ikä kaikki!!toivottavasti!!!
« Viimeksi muokattu: 04/01/2006, 22:05:43 kirjoittanut zatu »

satu81

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #189 : 05/01/2006, 09:57:03 »
:o :o Saattoi olla ensimmäisen luokan rupisammakko :-X

oppia ikä kaikki!!toivottavasti!!!

olen aika kuulu ystävä piirissä näistä sammakoista!!välillä saan kuulla siitä ihan urakalla... ::)