Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 00:11:18

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154523 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #120 : 12/08/2005, 12:07:40 »

Jos oma rakkaani jossain vaiheessa kirjoittaisi minulle oikean kirjeen, täytyisi taas pistää ruksi seinään ;) Tuota ihmettä ei meillä varmasti tapahdu, luuriin tarttuminen on huomattavasti helpompaa :)

Helpottavaa kuulla että on muitakin jotka eivä "osaa kirjoittaa", luulin jo että kaikki paitsi minä saavat rakkautta hehkuvia kirjeitä ::)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #121 : 12/08/2005, 12:40:51 »

Jos oma rakkaani jossain vaiheessa kirjoittaisi minulle oikean kirjeen, täytyisi taas pistää ruksi seinään ;) Tuota ihmettä ei meillä varmasti tapahdu, luuriin tarttuminen on huomattavasti helpompaa :)

Helpottavaa kuulla että on muitakin jotka eivä "osaa kirjoittaa", luulin jo että kaikki paitsi minä saavat rakkautta hehkuvia kirjeitä ::)

Sähköpostia tuli mulle kyllä vuoden aikana runsaanlaisesti, mutta perinteisiä kirjeitä sain vain kaksi.. Eka oli tosi hellunen kirjelmäyritys, ei oikein mies hokannut, miten sitä vaimollensa kirjoittaisi.. Se oli semmosta 'täällä on hyvä keli, olin eilen saunassa jne' ::) Toinen kirje oli sitten jo paljon henkilökohtaisempi, oli mies ottanut vissiin vinkkiä mun kirjeistäni..
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #122 : 12/08/2005, 12:51:02 »
Helpottavaa kuulla että on muitakin jotka eivä "osaa kirjoittaa", luulin jo että kaikki paitsi minä saavat rakkautta hehkuvia kirjeitä ::)

Ei ole kirjeitä näkynyt... mailia tulee vastauksena omiini, edes.  :P
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #123 : 12/08/2005, 13:27:58 »
]

Sähköpostia tuli mulle kyllä vuoden aikana runsaanlaisesti, mutta perinteisiä kirjeitä sain vain kaksi.. Eka oli tosi hellunen kirjelmäyritys, ei oikein mies hokannut, miten sitä vaimollensa kirjoittaisi.. Se oli semmosta 'täällä on hyvä keli, olin eilen saunassa jne' ::) Toinen kirje oli sitten jo paljon henkilökohtaisempi, oli mies ottanut vissiin vinkkiä mun kirjeistäni..

Kirjeitä ei ikinä oo näkynyt, ja turhaa niitä on toivoa nyt loppuaikanakaan....
Itse pistän aika usein mailia (ja tottakai myös perinteistäkin postia...), mutta jos minä pistän kymmenen mailia, niin saan yhden takaisin ja se on hyvin lyhkäinen, ja just tohon tyyliin että "eilen kävin saunassa".... Ja tiedän että kyllä M muuta osaisi kirjoittaa jos vaan viitsisi edes vähän yrittää...

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #124 : 12/08/2005, 13:36:48 »
Sähköpostia tuli mulle kyllä vuoden aikana runsaanlaisesti, mutta perinteisiä kirjeitä sain vain kaksi.. Eka oli tosi hellunen kirjelmäyritys, ei oikein mies hokannut, miten sitä vaimollensa kirjoittaisi.. Se oli semmosta 'täällä on hyvä keli, olin eilen saunassa jne' ::) Toinen kirje oli sitten jo paljon henkilökohtaisempi, oli mies ottanut vissiin vinkkiä mun kirjeistäni..

Kirjeitä ei ikinä oo näkynyt, ja turhaa niitä on toivoa nyt loppuaikanakaan....
Itse pistän aika usein mailia (ja tottakai myös perinteistäkin postia...), mutta jos minä pistän kymmenen mailia, niin saan yhden takaisin ja se on hyvin lyhkäinen, ja just tohon tyyliin että "eilen kävin saunassa".... Ja tiedän että kyllä M muuta osaisi kirjoittaa jos vaan viitsisi edes vähän yrittää...

Meillä taasen Pappa on sellanen lepertelijä, että oksat pois :o :-* Tuntuu, että tällainen perusromanttinen tyttökään ei välillä pysy Papan perässä ;)
Lepertelyt tulevat suullisesti JA tekstin muodossa :) Nehän ne saavat mun jalat aina alta ja olon tuntumaan niin halutulta ja rakastetulta :-* :-*


KFOR 11/04-11/05

sarppa

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #125 : 12/08/2005, 15:04:18 »


Meillä taasen Pappa on sellanen lepertelijä, että oksat pois :o :-* Tuntuu, että tällainen perusromanttinen tyttökään ei välillä pysy Papan perässä ;)
Lepertelyt tulevat suullisesti JA tekstin muodossa :) Nehän ne saavat mun jalat aina alta ja olon tuntumaan niin halutulta ja rakastetulta :-* :-*

Onnellinen Mirka :) Ihanaa!!! Saisi siun miehesi opettaa miunkin kullalle noita kirjallisen lepertelyn saloja... suullisesti onneksi osaa..  ;)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #126 : 12/08/2005, 16:53:36 »
Saisi siun miehesi opettaa miunkin kullalle noita kirjallisen lepertelyn saloja... suullisesti onneksi osaa..  ;)
Mullahan (tai siis Papalla) on se kurssi tulossa ;D ;D ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #127 : 12/08/2005, 17:27:18 »
Mun mussukka onneksi osaa kirjoittaa ja välillä viestit saa posket punaiseksi ja perhoset vatsaan alta aikayksikön   :-* Välillä tuntuu että mies on romanttisempi tapaus kuin itse olen  :D ja nautin suunnattomasti siitä kaikesta mitä elämäni mies milloinkin keksii mun pään menoksi. Me kirjoitetaan joka arkipäivä toisillemme sähköpostia, illalla melkoinen tekstarirumba ja puhelut päälle. Ja ne oikeat kirjeet...ihania muistoja jää niistäkin.

Meille molemmille kirjoittaminen on tapa kelata päivän tapahtumia läpi myös itse ja samalla kertoa toiselle arjen iloista ja joskus suruista. Meillä on kyllä todella tiivistä yhteydenpitoa, mutta se aika siihen on vaan otettava. Toki asiaa helpotta että molemmat on aika paljon koneen ääressä. Ja tämä on meidän tyyli!

tiitu

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #128 : 12/08/2005, 17:53:19 »
Saisi siun miehesi opettaa miunkin kullalle noita kirjallisen lepertelyn saloja... suullisesti onneksi osaa..  ;)
Mullahan (tai siis Papalla) on se kurssi tulossa ;D ;D ;D

Mä ilmoitan kyllä oma kultani tolle kirjalliselle kurssille :) Suullinen taito (puhelimessa ja livenä) on kyllä erittäin hyvä, ja tekstarillakin onnistuu saamaan jalat alta, mut kirjoittaminen tökkii. Ja myöntää kyllä itsekin, että ei tykkää kirjoittaa.

Meilläkin kelataan kyl päivän tapahtumat, mut melko useasti puhelimitse, tai sit tekstarirumballa ;)

sarppa

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #129 : 12/08/2005, 20:00:36 »
Saisi siun miehesi opettaa miunkin kullalle noita kirjallisen lepertelyn saloja... suullisesti onneksi osaa..  ;)
Mullahan (tai siis Papalla) on se kurssi tulossa ;D ;D ;D

Mä ilmoitan kyllä oma kultani tolle kirjalliselle kurssille :) Suullinen taito (puhelimessa ja livenä) on kyllä erittäin hyvä, ja tekstarillakin onnistuu saamaan jalat alta, mut kirjoittaminen tökkii. Ja myöntää kyllä itsekin, että ei tykkää kirjoittaa.

Meilläkin kelataan kyl päivän tapahtumat, mut melko useasti puhelimitse, tai sit tekstarirumballa ;)

Ihan sama homma meillä. Juttu luistaa, mutta tekstit on usein enemmälti viileän analyyttisiä kuin rakkaudellisia viestejä....Mirka: kurssin aika ja paikka?  ;D