Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 12:23:32

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154455 kertaa)

virve

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #110 : 10/08/2005, 17:36:21 »
Hieno varaisesti kerran vihjasin tuliaisista ( vaikka riittää mulle että tulee itse kotiin) ja tulihan niitä nyt ihan kivasti, kaulaketju, hajuvettä Giorgio Armanin Sensi, punainen raitapaita, pyyhkeitä, sandaalit, viinaa ja tupakkia, vaikka harvoin poltan. ketjuun tulee riipus sitten joskus kun k löytää sopivan.  ;)

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #111 : 10/08/2005, 18:02:47 »
kukas sitä nyt halpaa vaimoa ottaskaan  ;)

Sen takiako mua ei oo kosittu kun olen niin edullinen pitää ;) ;D

eikös ne sano ettei oo olemassa halpaa ja hyvää  ;)

....sitä just tarkoitin, halpa ja huono-kastiin sitten kuulunkin.... :( ;)

Höpö höpö, vian täytyy olla toisessa päässä! Miehesi ei nyt okein oo ymmärtänyt rauhanturvaamisen tärkeimpiin seikkoihin kuuluvaa asiaa: tuliaisia ja naisensa hemmottelua!! ;) Ja sekin vielä, ettei edes arvosta sitä että pääsee helpolla, hyi hyi!  >:( ;)
Jotenkin olisi kyllä suotavaa että tilanne korjaantuisi, voi kun vaan vielä pätevän neuvon keksisin... :-\
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #112 : 10/08/2005, 20:16:53 »
Höpö höpö, vian täytyy olla toisessa päässä! Miehesi ei nyt okein oo ymmärtänyt rauhanturvaamisen tärkeimpiin seikkoihin kuuluvaa asiaa: tuliaisia ja naisensa hemmottelua!! ;) Ja sekin vielä, ettei edes arvosta sitä että pääsee helpolla, hyi hyi!  >:( ;)

AYEEEE! ;D ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

sarppa

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #113 : 11/08/2005, 11:04:03 »
Juu siis tuliaiset korjaantumaan vaan - pientä vihjailua kehiin! :)

nimim. onnellisena viime lomalla saamistaan kaulakorusta, rannekorusta, korviksista ja kahdesta sormuksesta...  :) :) ;D :-* On se kulta kyllä mikä naisen sydämen sulattaa.... Voi niitä mussuja siellä Damienissa  :-*  :D

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #114 : 11/08/2005, 11:47:32 »


Meillä on ainakin ihan itsestäänselvyys, että seuraavalta reissulta mennään hakemaan EMÄNNÄLLE auto  ;)

Ja tietty sitten paikasta riippuen katsotaan ne muut tuliaiset  8)

Voi tyhmä minä ::) menin sitten unohtamaan sen kaikista suurimman tuliaisen....
Se audihan on puoleksi minun (ihan jos rahoitukseenkin katsoo...) ja minullehan on luvattu että minä sitten pääasiassa sillä ajelen ja M sitten rupee mun kirpulla ajelee ;D
Värinkin sain silloin valita ihan itse ;)
Joten ehkä ei ihan saisi rutista kun ei tuu kultaa ja muuta niin hirveesti ;)  Ja sitä paitsi kulta ei kelpaisikaan mulle, pitää olla valkokultaa tai sit "vain" hopeata...

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #115 : 11/08/2005, 16:06:33 »
Meillä on ainakin ihan itsestäänselvyys, että seuraavalta reissulta mennään hakemaan EMÄNNÄLLE auto  ;)
Ja tietty sitten paikasta riippuen katsotaan ne muut tuliaiset  8)
Voi tyhmä minä ::) menin sitten unohtamaan sen kaikista suurimman tuliaisen....
Se audihan on puoleksi minun (ihan jos rahoitukseenkin katsoo...) ja minullehan on luvattu että minä sitten pääasiassa sillä ajelen ja M sitten rupee mun kirpulla ajelee ;D
Värinkin sain silloin valita ihan itse ;)
Joten ehkä ei ihan saisi rutista kun ei tuu kultaa ja muuta niin hirveesti ;)  Ja sitä paitsi kulta ei kelpaisikaan mulle, pitää olla valkokultaa tai sit "vain" hopeata...

No hyvä että sitten isompaa tuliaista tulossa, jos ei pienempiä!  :) Ei se sitten ihan toivoton tapaus ehkä ole? ;)


btw, valkokultaan ne taitaa reissulla(/damianilla) miehet ihastua monessa tapauksessa muutenkin... ;D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #116 : 11/08/2005, 16:12:20 »

No hyvä että sitten isompaa tuliaista tulossa, jos ei pienempiä!  :) Ei se sitten ihan toivoton tapaus ehkä ole? ;)


Ehkä ei nyt ihan toivoton tapaus ;) Vaikka toisaalta, oonhan maksannut puolet siitä autosta, että ei se sillai mikään tuliainen oo ::) Vaikka eihän me nyt toki sitä verovapaana saatais jos ei se mies siellä alhaalla vuoden päivät olisi oleskellut...

tiitu

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #117 : 11/08/2005, 22:45:15 »
Tältä lomalta sitä joutui kantamaan tuliaiset itse kotiin ;) Onneksi oli mukavia ja helppoja tuliaisia, kengät ja farkut, sit kreikkalaista viiniä. Ja toki ne laatat, jotka painoivat vallan mahdottomasti ;) Mä en ole saanut kovin paljon tuliaisia omalta rakkaaltani, ja en ole ollenkaan katkera. Olen saanut kaiken sen minkä olen halunnut (yhden sormuksen ;)), ja kaulakorun extrana ( en edes tajunnut pyytää).

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #118 : 12/08/2005, 08:25:17 »
Mä en ole saanut kovin paljon tuliaisia omalta rakkaaltani, ja en ole ollenkaan katkera. Olen saanut kaiken sen minkä olen halunnut (yhden sormuksen ;)), ja kaulakorun extrana ( en edes tajunnut pyytää).

No kun minä tätä tarkemmin olen ajatellut, niin en minäkään oikeastaan ole katkera siitä etten ole saanut sen enempää mitä olen saanut, kai sitä vaan joskus ajattelee että kaikkien muitten miehet ovat niin paljon huomaavaisempia kun tuntuvat kilokaupalla  kultaa kantavan kotia ::)
Kyllähän minäkin olen saanut muutamat kengänparit, jotain vaatteita ja semmoista kivaa,  ja sit tietenkin kaikki viinit..... Niin ja sit se valkokultapirunnyrkki joululahjaksi....

Enhän minä oikeastaan tältä reissulta muuta olen jäänyt kaipaamaan kuin se että herra ehkä joskus voisi tarttua kynäänkin ja vähän kirjoitella ;)

tiitu

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #119 : 12/08/2005, 11:47:33 »
Mä en ole saanut kovin paljon tuliaisia omalta rakkaaltani, ja en ole ollenkaan katkera. Olen saanut kaiken sen minkä olen halunnut (yhden sormuksen ;)), ja kaulakorun extrana ( en edes tajunnut pyytää).

No kun minä tätä tarkemmin olen ajatellut, niin en minäkään oikeastaan ole katkera siitä etten ole saanut sen enempää mitä olen saanut, kai sitä vaan joskus ajattelee että kaikkien muitten miehet ovat niin paljon huomaavaisempia kun tuntuvat kilokaupalla  kultaa kantavan kotia ::)
Kyllähän minäkin olen saanut muutamat kengänparit, jotain vaatteita ja semmoista kivaa,  ja sit tietenkin kaikki viinit..... Niin ja sit se valkokultapirunnyrkki joululahjaksi....

Enhän minä oikeastaan tältä reissulta muuta olen jäänyt kaipaamaan kuin se että herra ehkä joskus voisi tarttua kynäänkin ja vähän kirjoitella ;)

Jos oma rakkaani jossain vaiheessa kirjoittaisi minulle oikean kirjeen, täytyisi taas pistää ruksi seinään ;) Tuota ihmettä ei meillä varmasti tapahdu, luuriin tarttuminen on huomattavasti helpompaa :)