Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 22:40:02

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ärsytykset & Inhotukset  (Luettu 34180 kertaa)

Krisse

  • Vieras
Ärsytykset & Inhotukset
« : 20/11/2006, 20:59:09 »
En tiiä oliko tälle aiheelle jo otsikko, en ainakaan löytänyt, mutta..

Mitkä yleensä arkipäiväiset, "pienet" tai turhat asiat saavat sinut ärsyyntymään tai kiukustumaan? Ei ehkä ihan parhaalla mahdollisella tavalla muotoiltu kysymys, mutta jospa ymmärtäisitte mitä tarkoitan. :)

Esimerkiksi itseäni ärsyttää suuresti ruuat ja elintarvikkeet, jotka on pakattu sellaisiin pusseihin, joita ei saa auki ilman saksia tai jotain muuta apuvälinettä. Hirveen vaivan takana saada vaikka joku keksipaketti auki.
Toinen esimerkki mikä sekä kummastuttaa että ärsytttää on, kun ruokakaupassa kassaneiti kysyy, että olisitko ottanut vielä jotain. Monesti tehny mieli sanoa, että "joo, maitopurkin oisin voinu vielä ottaa, jos viittisit käydä kipasemassa." Kuinka moni siinä kassavaiheessa oikeasti alkaa enää miettimään mitä ottaisi.. Varsinkin pienenä alaikäisenä tämä aiheutti suuresti hämmennystä, kun yleensä näiden kassojen yhteydessä ei yleensä ollut kuin tupakkatuotteita, ja tuntui että ne tädit niitä yritti tarjota.  :D

Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #1 : 20/11/2006, 21:19:17 »
Tänään tuli mieleen kyllä yksi, mikä suunnattomasti ärsyttää..

Viimetipan asiakkaat! Tullaan sisään vähän ennen sulkemista, katsellaan ympärilleen ja kun kysytään voisiko olla avuksi, niin "ei osteta mitään, katsellaan vaan" sitten lähdetään liikkeestä ja kun olen juuri saanut raportit tulostettua ja olen ovia jo kiinni pistämässä, niin sitten tullaan vielä uudestaan ja "jos mä nyt vielä näitä katsoisin vielä äkkiä, vaikka ootkin jo lähdössä, mut katon tosi äkkiä vaan". Ostetaan 3€:n juttu, pistetään lahjapakettiin.

Itseltä menee vartti yliaikaa moisen takia aina..  ::)  >:( Tossakin olin jo omat ulkovaatteet päällä ovia lukitsemassa..  :(

Toinen mikä ärsyttää kovasti, on nämä em. pakkaukset. Pahimpia on siivousaineet!

Ja kolmantena nyt lumien lähdettyä paljastuvat lenkkipolkujen varret koiranjätöksineen!  >:( Jos se koira päättää jätöksensä lenkkipolun varteen tehdä, niin voisi ne edes siirtää ojan puolelle jos ei pussia ole mukana!  >:(


Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #2 : 20/11/2006, 21:34:10 »
Mikään ei ärsytä enempää kuin se, että kaupassa olet valinnut sen kassajonon, missä on maailman hitain kassa tai asiakas jolta on jäänyt jokin hedelmäpussi punnittamatta ja kassaneiti lähtee sitä punnitsemaan!  :(
Toinen asia on se, että kotona on keittiö kuin hävityksen kauhistus, kun tulee töistä kotiin!  >:( >:(

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #3 : 20/11/2006, 21:38:27 »
ärsyttävintä on se, että ihmiset ei osaa käyttää vilkkua kääntyessään risteyksessä..  >:(





Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #4 : 20/11/2006, 21:40:38 »
ärsyttävintä on se, että ihmiset ei osaa käyttää vilkkua kääntyessään risteyksessä..  >:(

Joo ja sitten vielä nuo takalasissa kiinni ajavat!  >:(

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #5 : 20/11/2006, 22:04:27 »
ärsyttävintä on se, että ihmiset ei osaa käyttää vilkkua kääntyessään risteyksessä..  >:(

Niin, tai sit että sitä vilkkua käytetään ihan just viime hetkellä, eli sillon kun on sen käännöksenkin melkein jo tehnyt. Varsinkin sillon se ärsyttää, kun on itse odottamassa että pääsee suojatien yli, ja huomaa että onkin oottanu ihan turhaan kun se auto päättääkin kääntyä toiseen suuntaan.

Alkaa olla just tämä joululahjapaketointikin ajankohtaista, niin sekin kyllä sapettaa, jos kauppa ei oo älynny perustaa eri kassoja niille, jotka haluaa ostokset pakettiin ja niille jotka ei. Tietenkin aina sillon, kun itsellä olisi ostettavana joku yksi deodoranttipullo, on kassajonossa itseään edellä noin kymmenen akkaa, joista jokainen haluaa jokaisen ostoksen eri pakettiin. Kaikki pääsis niin paljon helpommalla kun ne lahjat yrittäis ees paketoida itse. Eikös se ole osa sitä lahjan antamistakin?

Tosiaankin aika pieniä juttuja nämä, mutta oma aika on aina niin kallista ettei sitä haluaisi tuhlata tuollaisiin asioihin.  ;D

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #6 : 20/11/2006, 22:09:05 »
Alkaa olla just tämä joululahjapaketointikin ajankohtaista, niin sekin kyllä sapettaa, jos kauppa ei oo älynny perustaa eri kassoja niille, jotka haluaa ostokset pakettiin ja niille jotka ei. Tietenkin aina sillon, kun itsellä olisi ostettavana joku yksi deodoranttipullo, on kassajonossa itseään edellä noin kymmenen akkaa, joista jokainen haluaa jokaisen ostoksen eri pakettiin. Kaikki pääsis niin paljon helpommalla kun ne lahjat yrittäis ees paketoida itse. Eikös se ole osa sitä lahjan antamistakin?


Missäs kaupoissa vielä paketoidaan kassalinjalla?  ???  ??? Miusta melkein kaikilla on kyllä kassojen ulkopuolella paketointipisteet!

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #7 : 20/11/2006, 22:15:14 »
Alkaa olla just tämä joululahjapaketointikin ajankohtaista, niin sekin kyllä sapettaa, jos kauppa ei oo älynny perustaa eri kassoja niille, jotka haluaa ostokset pakettiin ja niille jotka ei. Tietenkin aina sillon, kun itsellä olisi ostettavana joku yksi deodoranttipullo, on kassajonossa itseään edellä noin kymmenen akkaa, joista jokainen haluaa jokaisen ostoksen eri pakettiin. Kaikki pääsis niin paljon helpommalla kun ne lahjat yrittäis ees paketoida itse. Eikös se ole osa sitä lahjan antamistakin?


Missäs kaupoissa vielä paketoidaan kassalinjalla?  ???  ??? Miusta melkein kaikilla on kyllä kassojen ulkopuolella paketointipisteet!

Esimerkiks Kuopion Sokoksella vielä viime jouluna ei ollu erillistä paketointipistettä. Sitä edellisenä jouluna siellä oli muutama erillinen "pikakassa", mut viime jouluna ei näkyny niitäkään.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #8 : 21/11/2006, 00:02:07 »
Mua ärsyttää suunnattomasti se, jos mulle valehdellaan jostain asiasta. Siis nytkin yks kaveri jäi kiinni valehtelusta todella ikävällä tavalla, eikä sinänsä oo mikään pieni juttu, kun on muiden ihmisten rahoja kii yli 300€ tossa jutussa. ::)
Ad astra per aspera!




Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #9 : 21/11/2006, 08:51:16 »
Ah, taas pari inhotusta lisää! (tää on kiva ketju!  ;D)

Hämeenlinnan liikennekulttuuria:
- Ei osata RYHMITTÄYTYÄ  >:(
ja
- Isketään ensin suoralla jarrut pohjaan ja vasta sitten pistetään se vilkku päälle..  ::)