Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 17:24:13

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Keväänmerkkejä  (Luettu 100967 kertaa)

Kisu

  • Vieras
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #10 : 30/03/2006, 15:34:32 »
Tuo on raivostuttavaa silloin kun kävelet jalkakäytävällä ja saat ne vedet päällesi...

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #11 : 30/03/2006, 15:44:39 »
Tuo on raivostuttavaa silloin kun kävelet jalkakäytävällä ja saat ne vedet päällesi...
No sitä se ei uskalla tehdä!!
Mä oon aina "luullut", että niin käy vaan elokuvissa :P Mulle ei oo koskaan käynyt niin, vaikka kävelen paljon ja kuljen pyörällä!!


KFOR 11/04-11/05

Kisu

  • Vieras
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #12 : 30/03/2006, 15:48:51 »
Tuo on raivostuttavaa silloin kun kävelet jalkakäytävällä ja saat ne vedet päällesi...
No sitä se ei uskalla tehdä!!
Mä oon aina "luullut", että niin käy vaan elokuvissa :P Mulle ei oo koskaan käynyt niin, vaikka kävelen paljon ja kuljen pyörällä!!

Ei ole niin pitkä aika, kun joku elämäntaiteilija teki niin. Onneks ei ollu sillä kertaa vaunut mukana. Vitutti ihan tarpoeeks ku itse oli ihan kuramärkä. Oli nimittäi matkaa kotiin. Mut nyt menee ihan OT. :)

minttukoo

  • Vieras
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #13 : 30/03/2006, 16:12:12 »
Tuo on raivostuttavaa silloin kun kävelet jalkakäytävällä ja saat ne vedet päällesi...
No sitä se ei uskalla tehdä!!
Mä oon aina "luullut", että niin käy vaan elokuvissa :P Mulle ei oo koskaan käynyt niin, vaikka kävelen paljon ja kuljen pyörällä!!

Ei ole niin pitkä aika, kun joku elämäntaiteilija teki niin. Onneks ei ollu sillä kertaa vaunut mukana. Vitutti ihan tarpoeeks ku itse oli ihan kuramärkä. Oli nimittäi matkaa kotiin. Mut nyt menee ihan OT. :)

Pikkasen jatkan vielä OT :)

Mulle kävi joskus 5 vuotta sitten sillain, että olin meidän Rodea käyttämässä kävelyllä ja linja-auto ajo ohi ja heitti varmaan semmosen 100 litraa kuravettä mun päälle  :angry5: :angry4: :angry5: :angry4: :angry1: Tein siitä valituksen kaupungille, mutta eipä kuulunu ikinä vastausta  >:(
Tosi kiva oli talsia kotiin ihan litimärkänä. Tuli ihan semmonen "tätä tapahtuu vain elokuvissa"-olo
Niin ja se piti vielä lisätä, että nykyään se kyllä jo naurattaa :rotf: Olin varmaan melko huvittava näky, kun nyrkkiä puistin sille linkkarille ;D
« Viimeksi muokattu: 30/03/2006, 16:24:17 kirjoittanut Minttu »

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #14 : 30/03/2006, 16:20:32 »
Tuo on raivostuttavaa silloin kun kävelet jalkakäytävällä ja saat ne vedet päällesi...
No sitä se ei uskalla tehdä!!
Mä oon aina "luullut", että niin käy vaan elokuvissa :P Mulle ei oo koskaan käynyt niin, vaikka kävelen paljon ja kuljen pyörällä!!

Ei ole niin pitkä aika, kun joku elämäntaiteilija teki niin. Onneks ei ollu sillä kertaa vaunut mukana. Vitutti ihan tarpoeeks ku itse oli ihan kuramärkä. Oli nimittäi matkaa kotiin. Mut nyt menee ihan OT. :)

Pikkasen jatkan vielä OT :)

Mulle kävi joskus 5 vuotta sitten sillain, että olin meidän Rodea käyttämässä kävelyllä ja linja-auto ajo ohi ja heitti varmaan semmosen 100 litraa kuravettä mun päälle  :angry5: :angry4: :angry5: :angry4: :angry1: Tein siitä valituksen kaupungille, mutta eipä kuulunu ikinä vastausta  >:(
Tosi kiva oli talsia kotiin ihan litimärkänä. Tuli ihan semmonen "tätä tapahtuu vain elokuvissa"-olo
Jatketaan vielä ot:nä olisit soittanut liikennöitsijälle.
Sattui vastaavanlainen tapaus itselleni toissa vuonna,satuin huomaamaan  bussi yhtiön nimen ja värin ,kellon aika ylös ja parin todistajan nimi.Bussi yhtiö selvitti asiaa 2. päivää ja maksoi pesula laskun ja muita kuluja
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #15 : 30/03/2006, 19:19:57 »
Kauppareissua piristi myös kummasti valtaisat vesilammikot matkan varrella. ;D Tosin sillälailla ikävästi risteyksessa, että takaisin päin tullessa meinasin vetäistä tieltä ulos, kun jalat ei olleetkaan polkimilla jarruttamassa kun ois pitäny. :rotf:
Ei huh huh, oon mä aikuinen, ihan tosi. ;D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Eveliinak

  • Vieras
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #16 : 31/03/2006, 09:44:40 »
Keväänmerkkejä, ehkäpä. Kaikki tuntuu pussailevan kaupungilla :-*

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #17 : 31/03/2006, 10:01:43 »
Tänään aamulla mustarastas lauloi komeasti kun kävin koiran kanssa metsälenkillä.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #18 : 31/03/2006, 11:40:51 »
Eilen näin Peipon,hän oli käymässä ALKOssa(hän on eläkkeellä oleva työkaveri) :rotf: :rotf:
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Keväänmerkkejä
« Vastaus #19 : 31/03/2006, 11:43:59 »
Tänään aamulla mustarastas lauloi komeasti kun kävin koiran kanssa metsälenkillä.

Tämähän on yksi tärkeimmistä! :D Kuulin mustarastaan eräänä iltana jo lähemmäs pari viikkoa sitten, ja kaikesta jäästä ja kylmästä huolimatta mieleen tulvahti heti kesäilta.
-memento vivere-