Lainaus käyttäjältä: Tara - 04/07/2005, 14:08:03Lainaus käyttäjältä: Marge - 04/07/2005, 14:03:31Meil on vaan kaikki kuvat jostain syystä ihan jättiläiskokoisia, ei niitä saa tänne edes sellaisenaan laitettua. Oonkin muutaman kerran käyttänyt hyväks Taraa, kun on ollut pienennystarvetta kuville Ja saa käyttää hyväksi edelleen Ainakin viikolla arkipäivinä oon joka päivä koneella, joten vastauskin toimii melko nopeasti Taran kuvanmuokkauspalvelu
Lainaus käyttäjältä: Marge - 04/07/2005, 14:03:31Meil on vaan kaikki kuvat jostain syystä ihan jättiläiskokoisia, ei niitä saa tänne edes sellaisenaan laitettua. Oonkin muutaman kerran käyttänyt hyväks Taraa, kun on ollut pienennystarvetta kuville Ja saa käyttää hyväksi edelleen Ainakin viikolla arkipäivinä oon joka päivä koneella, joten vastauskin toimii melko nopeasti
Meil on vaan kaikki kuvat jostain syystä ihan jättiläiskokoisia, ei niitä saa tänne edes sellaisenaan laitettua. Oonkin muutaman kerran käyttänyt hyväks Taraa, kun on ollut pienennystarvetta kuville
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 08/07/2005, 15:59:53Lainaus käyttäjältä: Tara - 04/07/2005, 14:08:03Lainaus käyttäjältä: Marge - 04/07/2005, 14:03:31Meil on vaan kaikki kuvat jostain syystä ihan jättiläiskokoisia, ei niitä saa tänne edes sellaisenaan laitettua. Oonkin muutaman kerran käyttänyt hyväks Taraa, kun on ollut pienennystarvetta kuville Ja saa käyttää hyväksi edelleen Ainakin viikolla arkipäivinä oon joka päivä koneella, joten vastauskin toimii melko nopeasti Taran kuvanmuokkauspalvelu Mut ajattele nyt kuinka ihana ja kohtelias mä olen... Yhtä hyvin voisin sanoa kaikille, että laittakaa IQ:lle menemään vaan kaikki, se ylläpitäjänä hoitaa